ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto True Street [2012] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΤΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1801 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
17:11:48 | 0,642 | 1,812 | | 6,655 | | 9,973 | 3,318 | 10,615 | 186,04 | 237,46 | 51,42 | 2 |
ΓΚΙΟΝΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
1807 |
GSXR 1000 |
R |
2014-06-01 |
17:11:48 | 0,750 | 1,694 | | 6,539 | | 9,976 | 3,437 | 10,726 | 185,28 | 225,28 | 40,00 | 3 |
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
1805 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
17:13:02 | 0,709 | 1,737 | | 6,895 | | 10,447 | 3,552 | 11,156 | 175,95 | 219,51 | 43,56 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto True Street [2012] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΕΜΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
1803 |
GSXR 1000 |
L |
2014-05-31 |
15:08:35 | 0,601 | 1,679 | | 6,338 | | 9,682 | 3,344 | 10,283 | 195,54 | 248,27 | 52,73 | 2 |
ΜΑΓΓΙΝΑΣ ΗΛΙΑΣ |
1806 |
TDM 900 |
R |
2014-06-01 |
11:25:06 | 1,011 | 1,688 | | 6,435 | | 9,723 | 3,288 | 10,734 | 189,87 | 241,61 | 51,74 | - |
ΛΕΜΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
1803 |
GSXR 1000 |
R |
2014-05-31 |
17:05:05 | 0,567 | 1,714 | | 6,368 | | 9,744 | 3,376 | 10,311 | 196,39 | 248,61 | 52,22 | - |
ΛΕΜΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
1803 |
GSXR 1000 |
R |
2014-06-01 |
11:26:06 | 0,794 | 1,793 | | 6,541 | | 9,773 | 3,232 | 10,567 | 194,91 | 245,06 | 50,15 | 3 |
ΝΤΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1801 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
11:25:06 | 0,644 | 1,833 | | 6,593 | | 9,869 | 3,276 | 10,513 | 192,00 | 235,91 | 43,91 | - |
ΜΑΓΓΙΝΑΣ ΗΛΙΑΣ |
1806 |
TDM 900 |
R |
2014-05-31 |
17:04:07 | 1,012 | 1,784 | | 6,481 | | 9,886 | 3,405 | 10,898 | 194,38 | 245,90 | 51,52 | - |
ΛΕΜΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
1803 |
GSXR 1000 |
R |
2014-05-31 |
13:10:47 | 0,639 | 1,760 | | 6,518 | | 9,939 | 3,421 | 10,578 | 190,07 | 245,23 | 55,16 | - |
ΝΤΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1801 |
GSXR 1000 |
L |
2014-05-31 |
15:09:30 | 0,719 | 1,839 | | 6,676 | | 10,096 | 3,420 | 10,815 | 192,20 | 242,42 | 50,22 | - |
ΝΤΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1801 |
GSXR 1000 |
L |
2014-05-31 |
17:04:07 | 0,810 | 1,858 | | 6,707 | | 10,136 | 3,429 | 10,946 | 191,79 | 242,42 | 50,63 | - |
ΝΤΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1801 |
GSXR 1000 |
L |
2014-05-31 |
13:10:47 | 0,683 | 1,731 | | 6,778 | | 10,300 | 3,522 | 10,983 | 184,42 | 239,04 | 54,62 | 4 |
ΓΚΙΟΝΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
1807 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
11:26:52 | 1,115 | 1,801 | | 6,858 | | 10,335 | 3,477 | 11,450 | 182,09 | 224,29 | 42,20 | - |
ΜΑΓΓΙΝΑΣ ΗΛΙΑΣ |
1806 |
TDM 900 |
R |
2014-05-31 |
15:08:35 | 0,878 | 1,786 | | 6,848 | | 10,354 | 3,506 | 11,232 | 183,29 | 242,42 | 59,13 | - |
ΜΑΓΓΙΝΑΣ ΗΛΙΑΣ |
1806 |
TDM 900 |
L |
2014-05-31 |
13:09:43 | 1,078 | 2,111 | | 7,010 | | 10,473 | 3,463 | 11,551 | 185,95 | 244,06 | 58,11 | - |
ΓΚΙΟΝΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
1807 |
GSXR 1000 |
L |
2014-05-31 |
15:10:14 | 1,015 | 1,837 | | 6,970 | | 10,513 | 3,543 | 11,528 | 183,01 | 239,20 | 56,19 | - |
ΓΚΙΟΝΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
1807 |
GSXR 1000 |
R |
2014-05-31 |
13:09:43 | 1,403 | 1,994 | | 7,009 | | 10,609 | 3,600 | 12,012 | 186,14 | 234,68 | 48,54 | 5 |
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
1805 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
11:26:06 | 0,644 | 1,861 | | 7,044 | | 10,619 | 3,575 | 11,263 | 174,24 | 219,11 | 44,87 | - |
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
1805 |
GSXR 1000 |
R |
2014-05-31 |
15:09:30 | 0,957 | 1,926 | | 7,072 | | 10,851 | 3,779 | 11,808 | 177,42 | 219,51 | 42,09 | - |
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
1805 |
GSXR 1000 |
L |
2014-05-31 |
13:11:45 | 0,914 | 1,927 | | 7,100 | | 11,092 | 3,992 | 12,006 | 175,01 | 180,63 | 5,62 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto True Street [2012] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΛΕΜΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
1803 |
GSXR 1000 |
R |
2014-06-01 |
13:05:03 | 0,643 | 1,718 | | 6,422 | | 9,636 | 3,214 | 10,279 | 196,07 | 245,06 | 48,99 | LOST |
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
1805 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
13:06:14 | 0,612 | 1,871 | | 7,182 | | 10,770 | 3,588 | 11,382 | 173,91 | 219,51 | 45,60 | WON |
ΜΑΓΓΙΝΑΣ ΗΛΙΑΣ |
1806 |
TDM 900 |
R |
2014-06-01 |
13:06:14 | 0,763 | 1,685 | | 6,398 | | 9,680 | 3,282 | 10,443 | 191,38 | 240,80 | 49,42 | WON |
ΝΤΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1801 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
13:07:15 | 0,629 | 1,834 | | 6,618 | | 9,903 | 3,285 | 10,532 | 192,10 | 239,20 | 47,10 | LOST |
ΓΚΙΟΝΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
1807 |
GSXR 1000 |
R |
2014-06-01 |
13:07:15 | 0,751 | 1,788 | | 6,606 | | 9,987 | 3,381 | 10,738 | 186,33 | 231,80 | 45,47 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto True Street [2012] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΝΤΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1801 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
14:43:37 | 0,750 | 1,917 | | 6,879 | | 10,176 | 3,297 | 10,926 | 189,87 | 236,37 | 46,50 | WON |
ΛΕΜΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
1803 |
GSXR 1000 |
R |
2014-06-01 |
14:43:37 | 0,608 | 1,707 | | 6,479 | | 10,142 | 3,663 | 10,750 | 189,17 | 185,47 | -3,70 | WON |
ΜΑΓΓΙΝΑΣ ΗΛΙΑΣ |
1806 |
TDM 900 |
R |
2014-06-01 |
14:44:48 | 0,998 | 1,663 | | 6,346 | | 9,602 | 3,256 | 10,600 | 192,30 | 243,73 | 51,43 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto True Street [2012] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | BREAKOUT BUT QUALIFIED |
ΛΕΜΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
1803 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
16:17:16 | 0,748 | 1,645 | | 6,341 | | 9,528 | 3,187 | 10,276 | 196,29 | 247,42 | 51,13 | BREAKOUT |
ΜΑΓΓΙΝΑΣ ΗΛΙΑΣ |
1806 |
TDM 900 |
R |
2014-06-01 |
16:17:16 | 0,600 | 1,630 | | 6,263 | | 9,504 | 3,241 | 10,104 | 193,34 | 243,57 | 50,23 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|