| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | 1 |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
1002 |
FUNNY CAR |
L |
2013-11-23 |
16:55:56 | 9,999 | 1,154 | | 5,081 | | 7,906 | 2,825 | 17,905 | 221,67 | 281,91 | 60,24 | | - |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
1002 |
FUNNY CAR |
L |
2013-11-24 |
11:13:48 | 0,762 | 1,159 | | 5,090 | | 7,917 | 2,827 | 8,679 | 221,67 | 281,25 | 59,58 | | - |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
1002 |
FUNNY CAR |
L |
2013-11-23 |
13:00:11 | 0,806 | 1,161 | | 5,128 | | 7,971 | 2,843 | 8,777 | 219,78 | 281,25 | 61,47 | | 2 |
ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
1006 |
MITSUBISHI EVO 9 |
L |
2013-11-23 |
17:03:55 | 4,096 | 1,686 | | 7,287 | | 11,169 | 3,882 | 15,265 | 185,18 | 175,95 | -9,23 | | 3 |
ΠΑΓΩΝΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ |
1007 |
MITSUBISHI EVO 6 |
L |
2013-11-23 |
13:08:11 | 6,530 | 1,793 | | 7,123 | | 11,634 | 4,511 | 18,164 | 168,38 | 152,15 | -16,23 | | |
| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
1002 |
FUNNY CAR |
L |
2013-11-24 |
16:06:15 | 0,808 | 1,629 | | 7,472 | | 15,203 | 7,731 | 16,011 | 110,32 | 80,46 | -29,86 | | |
| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | | |
| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
| WON: Νικητής της κόντρας. |
| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
| LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
| |
| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| |
| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
| Execution & Transfer Time: 0,008 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|