| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | 1 |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
α1 |
CHEVROLET FUNNY CAR |
R |
2010-10-03 |
12:00:00 | 1,081 | 1,264 | 3,598 | 5,550 | 7,146 | 8,696 | 3,146 | 9,777 | 206,45 | 220,03 | 13,58 | | - |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
α1 |
CHEVROLET FUNNY CAR |
R |
2010-10-03 |
11:09:00 | 0,902 | 1,971 | 5,362 | 7,748 | 9,525 | 11,156 | 3,408 | 12,058 | 178,82 | 211,93 | 33,11 | | - |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
α1 |
CHEVROLET FUNNY CAR |
R |
2010-10-02 |
16:13:00 | 1,167 | 2,095 | 5,797 | 8,089 | 9,939 | 11,578 | 3,489 | 12,745 | 178,47 | 233,80 | 55,33 | | - |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
α1 |
CHEVROLET FUNNY CAR |
L |
2010-10-02 |
18:11:00 | 0,972 | 2,139 | 5,965 | 9,676 | 13,187 | 16,736 | 7,060 | 17,708 | 103,64 | 101,17 | -2,47 | | - |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
α1 |
CHEVROLET FUNNY CAR |
L |
2010-10-02 |
13:05:00 | 1,216 | 1,862 | 5,264 | 9,654 | 14,726 | 19,245 | 9,591 | 20,461 | 75,37 | 83,93 | 8,56 | | |
| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | RED LIGHT BUT QUALIFIED |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
α1 |
CHEVROLET FUNNY CAR |
R |
2010-10-03 |
13:39:00 | -1,027 | 3,602 | 8,091 | 12,217 | 16,119 | 20,305 | 8,088 | 19,278 | 92,55 | 83,84 | -8,71 | | |
| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | | |
| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
| WON: Νικητής της κόντρας. |
| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
| LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
| |
| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| |
| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
| Execution & Transfer Time: 0,007 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|