ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
α2 |
TOP METHANOL |
R |
2009-05-23 |
15:55:00 | 3,726 | 1,215 | 2,964 | 4,439 | 5,772 | 7,200 | 2,761 | 10,926 | 269,55 | 244,70 | -24,85 | 2 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
α1 |
CHEVY CORVETTE 53 |
R |
2009-05-24 |
12:43:00 | 0,894 | 1,211 | 3,522 | 5,337 | 6,794 | 8,077 | 2,740 | 8,971 | 225,33 | 294,71 | 69,38 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
α1 |
CHEVY CORVETTE 53 |
R |
2009-05-23 |
16:06:00 | 1,917 | 1,162 | 3,442 | 5,336 | 6,896 | 8,257 | 2,921 | 10,174 | 208,12 | 278,08 | 69,96 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
α1 |
CHEVY CORVETTE 53 |
L |
2009-05-23 |
19:10:00 | 1,963 | 1,124 | 3,616 | 5,503 | 7,015 | 8,340 | 2,837 | 10,303 | 216,17 | 286,51 | 70,34 | 3 |
ΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ |
α3 |
BMW METHANOL TWIN TURBO |
L |
2009-05-23 |
16:01:00 | 3,946 | 1,341 | 3,686 | 5,628 | 7,241 | 8,681 | 3,053 | 12,627 | 206,74 | 258,33 | 51,59 | 4 |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
α4 |
FUNNY CAR |
R |
2009-05-24 |
12:41:00 | 3,545 | 1,339 | 3,828 | 5,878 | 7,577 | 9,090 | 3,212 | 12,635 | 195,32 | 248,68 | 53,36 | - |
ΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ |
α3 |
BMW METHANOL TWIN TURBO |
R |
2009-05-23 |
13:22:00 | 2,917 | 1,266 | 3,536 | 5,745 | 7,685 | 9,517 | 3,772 | 12,434 | 174,87 | 193,61 | 18,74 | - |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
α4 |
FUNNY CAR |
L |
2009-05-23 |
19:08:00 | 4,973 | 1,916 | 4,557 | 6,631 | 8,349 | 9,883 | 3,252 | 14,856 | 193,86 | 244,60 | 50,74 | 5 |
ΣΤΡΟΜΠΕΛ(STROBEL) ΓΟΥΟΛΤΕΡ(WALTER) |
α5 |
CAMARO |
L |
2009-05-23 |
19:02:00 | 2,722 | 1,651 | 5,025 | 7,388 | 9,272 | 10,954 | 3,566 | 13,676 | 175,64 | 222,45 | 46,81 | - |
ΣΤΡΟΜΠΕΛ(STROBEL) ΓΟΥΟΛΤΕΡ(WALTER) |
α5 |
CAMARO |
R |
2009-05-24 |
12:46:00 | 2,194 | 1,501 | 4,675 | 7,264 | 9,327 | 11,113 | 3,849 | 13,307 | 157,04 | 212,80 | 55,76 | - |
ΣΤΡΟΜΠΕΛ(STROBEL) ΓΟΥΟΛΤΕΡ(WALTER) |
α5 |
CAMARO |
R |
2009-05-23 |
16:04:00 | 1,474 | 1,740 | 5,006 | 7,829 | 10,789 | 13,950 | 6,121 | 15,424 | 126,30 | 111,53 | -14,77 | - |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
α4 |
FUNNY CAR |
L |
2009-05-23 |
13:29:00 | 4,608 | 1,835 | 4,856 | 7,550 | 10,859 | 15,224 | 7,674 | 19,832 | 125,49 | 74,80 | -50,69 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
α1 |
CHEVY CORVETTE 53 |
R |
2009-05-23 |
18:00:00 | 3,952 | 1,207 | 4,905 | 9,651 | 13,583 | 16,859 | 7,208 | 20,811 | 79,47 | 119,51 | 40,04 | ABANDONED RUN |
ΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ |
α3 |
BMW METHANOL TWIN TURBO |
R |
2009-05-23 |
18:52:00 | 3,054 | 1,841 | 7,721 | | | | | 3,054 | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
α2 |
TOP METHANOL |
L |
2009-05-24 |
14:43:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
α1 |
CHEVY CORVETTE 53 |
R |
2009-05-24 |
14:47:00 | 0,421 | 1,126 | 3,165 | 4,847 | 6,242 | 7,518 | 2,671 | 7,939 | 238,25 | 282,58 | 44,33 | LOST |
ΣΤΡΟΜΠΕΛ(STROBEL) ΓΟΥΟΛΤΕΡ(WALTER) |
α5 |
CAMARO |
L |
2009-05-24 |
14:47:00 | 1,071 | 1,335 | 3,980 | 6,235 | 8,102 | 9,851 | 3,616 | 10,922 | 179,38 | 208,42 | 29,04 | WON |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
α4 |
FUNNY CAR |
R |
2009-05-24 |
14:52:00 | 3,652 | 1,405 | 3,967 | 6,011 | 7,712 | 9,234 | 3,223 | 12,886 | 195,04 | 246,60 | 51,56 | DID NOT APPEAR |
ΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ |
α3 |
BMW METHANOL TWIN TURBO |
L |
2009-05-24 |
14:52:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
α4 |
FUNNY CAR |
R |
2009-05-24 |
17:55:00 | 4,160 | 1,245 | 3,567 | 5,492 | 7,104 | 8,557 | 3,065 | 12,717 | 206,85 | 256,84 | 49,99 | DID NOT APPEAR |
ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
α2 |
TOP METHANOL |
L |
2009-05-24 |
17:55:00 | | | | | | | | | | | | QUALIFIED |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
α1 |
CHEVY CORVETTE 53 |
L |
2009-05-24 |
18:39:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
α1 |
CHEVY CORVETTE 53 |
R |
2009-05-24 |
18:44:00 | 0,455 | 1,167 | 3,623 | 5,741 | 7,398 | 8,901 | 3,160 | 9,356 | 194,75 | 235,11 | 40,36 | LOST |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
α4 |
FUNNY CAR |
L |
2009-05-24 |
18:44:00 | 0,994 | 1,706 | 3,228 | 6,187 | | 9,429 | 3,242 | 10,423 | 198,55 | 236,79 | 38,24 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|