ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
69 |
FUNNY DRAG CAR |
L |
2008-09-14 |
10:57:00 | 1,779 | 1,312 | 3,760 | 5,727 | 7,379 | 8,885 | 3,158 | 10,664 | 200,72 | 244,15 | 43,43 | 2 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
1 |
BMW E36 M3 |
L |
2008-09-14 |
10:50:00 | 6,112 | 1,456 | 4,053 | 6,087 | 7,723 | 9,174 | 3,087 | 15,286 | 198,69 | 256,61 | 57,92 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
1 |
BMW E36 M3 |
R |
2008-09-13 |
13:24:00 | 21,902 | 1,570 | 4,323 | 6,555 | 8,380 | 9,971 | 3,416 | 31,873 | 178,69 | 240,39 | 61,70 | - |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
69 |
FUNNY DRAG CAR |
L |
2008-09-13 |
13:31:00 | 1,375 | 1,676 | 4,453 | | 8,633 | 10,795 | | 12,170 | | 157,53 | | RED LIGHT |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
69 |
FUNNY DRAG CAR |
L |
2008-09-13 |
17:00:00 | -0,418 | 1,849 | 4,585 | 6,796 | 8,628 | 10,482 | 3,686 | 10,064 | 180,05 | 181,90 | 1,85 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
69 |
FUNNY DRAG CAR |
L |
2008-09-14 |
16:13:00 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
1 |
BMW E36 M3 |
R |
2008-09-14 |
16:13:00 | | | | | | | | | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,008 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|