ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
298 |
- |
L |
2008-06-08 |
11:56:04 | 0,721 | 1,413 | | 6,079 | | 9,542 | 3,463 | 10,263 | 190,77 | 227,70 | 36,93 | 2 |
ΚΑΛΙΟΥΡΗΣ ΑΡΗΣ |
297 |
- |
L |
2008-06-08 |
11:51:25 | 0,733 | 1,563 | | 6,377 | | 9,623 | 3,246 | 10,356 | 195,33 | 248,10 | 52,77 | - |
ΚΑΛΙΟΥΡΗΣ ΑΡΗΣ |
297 |
- |
L |
2008-06-07 |
12:53:46 | 0,866 | 1,553 | | 6,392 | | 9,665 | 3,273 | 10,531 | 192,00 | 24,00 | -168,00 | - |
ΚΑΛΙΟΥΡΗΣ ΑΡΗΣ |
297 |
- |
L |
2008-06-07 |
15:41:36 | 6,311 | 1,470 | | 6,437 | | 9,796 | 3,359 | 16,107 | 182,27 | 238,88 | 56,61 | 3 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
299 |
- |
L |
2008-06-08 |
11:54:17 | 1,245 | 1,703 | | 6,764 | | 10,161 | 3,397 | 11,406 | 193,65 | 236,06 | 42,41 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
299 |
- |
L |
2008-06-07 |
14:13:30 | 1,605 | 1,685 | | 6,755 | | 10,179 | 3,424 | 11,784 | 187,50 | 223,46 | 35,96 | - |
ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
298 |
- |
L |
2008-06-07 |
12:50:22 | 1,596 | 1,519 | | 6,630 | | 10,202 | 3,572 | 11,798 | 179,46 | 219,64 | 40,18 | 4 |
ΚΑΛΙΟΥΡΗΣ ΝΙΚΟΣ |
296 |
- |
L |
2008-06-07 |
14:18:10 | 3,118 | 1,621 | | 6,642 | | 10,248 | 3,606 | 13,366 | 174,75 | 218,31 | 43,56 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
299 |
- |
L |
2008-06-07 |
15:46:01 | 1,706 | 1,760 | | 7,019 | | 10,509 | 3,490 | 12,215 | 183,11 | 224,29 | 41,18 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
299 |
- |
L |
2008-06-07 |
12:56:42 | 0,889 | 1,639 | | 6,724 | | 10,557 | 3,833 | 11,446 | 172,74 | 184,52 | 11,78 | 5 |
ΣΙΔΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ |
290 |
- |
L |
2008-06-08 |
13:09:42 | 2,160 | 1,584 | | 7,409 | | 12,707 | 5,298 | 14,867 | 139,26 | 150,43 | 11,17 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
298 |
- |
L |
2008-06-08 |
14:46:00 | | | | | | | | | | | | LOST |
ΣΙΔΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ |
290 |
- |
R |
2008-06-08 |
14:46:05 | 0,977 | 1,469 | | 6,200 | | 9,610 | 3,410 | 10,587 | 192,41 | 239,36 | 46,95 | WON |
ΚΑΛΙΟΥΡΗΣ ΑΡΗΣ |
297 |
- |
L |
2008-06-08 |
14:46:05 | 0,684 | 1,543 | | 6,433 | | 9,778 | 3,345 | 10,462 | 189,57 | 240,96 | 51,39 | DID NOT APPEAR |
ΚΑΛΙΟΥΡΗΣ ΝΙΚΟΣ |
296 |
- |
R |
2008-06-08 |
14:49:14 | | | | | | | | | | | | WON |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
299 |
- |
L |
2008-06-08 |
14:49:14 | 0,869 | 2,657 | | 13,263 | | 21,922 | 8,659 | 22,791 | 79,78 | 88,93 | 9,15 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΚΑΛΙΟΥΡΗΣ ΑΡΗΣ |
297 |
- |
L |
2008-06-08 |
14:46:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
299 |
- |
R |
2008-06-08 |
16:06:20 | 1,031 | 2,752 | | 13,943 | | 23,101 | 9,158 | 24,132 | 75,72 | 71,30 | -4,42 | DID NOT APPEAR |
ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
298 |
- |
L |
2008-06-08 |
16:06:20 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | DID NOT APPEAR |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
299 |
- |
R |
2008-06-08 |
16:09:23 | | | | | | | | | | | | WON |
ΚΑΛΙΟΥΡΗΣ ΑΡΗΣ |
297 |
- |
L |
2008-06-08 |
16:09:23 | 1,891 | 1,453 | | 6,504 | | 10,041 | 3,537 | 11,932 | 174,92 | 233,76 | 58,84 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|