ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FAST FIL'S LETHAL CORVETTE |
L |
2007-06-23 |
20:08:00 | 2,544 | 1,061 | 3,289 | 5,230 | 6,814 | 8,213 | 2,983 | 10,757 | 202,49 | 269,50 | 67,01 | 2 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
R |
2007-06-23 |
20:15:00 | 2,980 | 1,205 | 3,583 | 5,511 | 7,069 | 8,470 | 2,959 | 11,450 | 210,36 | 263,60 | 53,24 | - |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2007-06-24 |
10:24:00 | 3,904 | 1,203 | 3,617 | 5,560 | 7,098 | 8,472 | 2,912 | 12,376 | 211,13 | 266,60 | 55,47 | - |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2007-06-23 |
18:00:00 | 3,583 | 1,224 | 3,682 | 5,651 | 7,278 | 8,746 | 3,095 | 12,329 | 203,43 | 254,90 | 51,47 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FAST FIL'S LETHAL CORVETTE |
L |
2007-06-23 |
17:47:00 | 0,483 | 1,089 | 3,629 | 5,835 | 7,526 | 9,038 | 3,203 | 9,521 | 192,43 | 249,17 | 56,74 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FAST FIL'S LETHAL CORVETTE |
R |
2007-06-24 |
10:30:00 | 0,714 | 1,221 | 3,598 | 5,731 | 7,480 | 9,044 | 3,313 | 9,758 | 181,26 | 222,68 | 41,42 | 3 |
ΜΟΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
3 |
HONDA INTEGRA |
L |
2007-06-24 |
10:12:00 | 2,616 | 2,168 | 6,033 | 8,410 | 10,254 | 11,877 | 3,467 | 14,493 | 173,66 | 232,96 | 59,30 | - |
ΜΟΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
3 |
HONDA INTEGRA |
R |
2007-06-23 |
17:47:00 | 3,911 | 2,901 | 6,205 | 8,458 | 10,274 | 11,894 | 3,436 | 15,805 | 178,64 | 234,56 | 55,92 | - |
ΜΟΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
3 |
HONDA INTEGRA |
L |
2007-06-23 |
13:22:00 | 8,389 | 2,701 | 7,778 | 10,558 | 12,521 | 14,227 | 3,669 | 22,616 | 160,08 | 214,35 | 54,27 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FAST FIL'S LETHAL CORVETTE |
R |
2007-06-23 |
13:38:00 | 2,512 | 2,453 | 6,031 | 9,622 | 13,178 | 17,448 | 7,826 | 19,960 | 100,08 | 69,46 | -30,62 | - |
ΜΟΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
3 |
HONDA INTEGRA |
L |
2007-06-23 |
20:03:00 | 3,818 | 18,134 | 21,264 | 23,460 | 25,252 | 26,869 | 3,409 | 30,687 | 185,03 | 226,96 | 41,93 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FAST FIL'S LETHAL CORVETTE |
L |
2007-06-24 |
12:30:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
R |
2007-06-24 |
12:43:00 | 0,704 | 1,215 | 3,655 | 5,582 | 7,143 | 8,544 | 2,962 | 9,248 | 210,89 | 265,49 | 54,60 | LOST |
ΜΟΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
3 |
HONDA INTEGRA |
L |
2007-06-24 |
12:43:00 | 1,075 | 2,898 | 8,145 | 10,897 | 12,818 | 14,474 | 3,577 | 15,549 | 162,33 | 224,55 | 62,22 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
R |
2007-06-24 |
15:27:00 | 0,529 | 1,216 | 3,514 | 5,351 | 6,881 | 8,288 | 2,937 | 8,817 | 218,23 | 259,41 | 41,18 | LOST |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FAST FIL'S LETHAL CORVETTE |
L |
2007-06-24 |
15:27:00 | 0,515 | 1,140 | 3,542 | 5,484 | 7,035 | 8,398 | 2,914 | 8,913 | 210,03 | 278,85 | 68,82 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,008 secs |
|