ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2006-07-22 |
18:53:00 | 4,719 | 1,184 | 3,484 | 5,391 | | 8,411 | 3,020 | 13,130 | 203,19 | 248,48 | 45,29 | 2 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
3 |
FIL'S BAD NOVA SS |
L |
2006-07-22 |
16:17:00 | 4,253 | 1,175 | 3,591 | 5,530 | | 8,443 | 2,913 | 12,696 | 204,50 | 269,83 | 65,33 | 3 |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
4 |
BMW-FUNNY CAR |
R |
2006-07-23 |
09:50:00 | 6,702 | 1,264 | 3,605 | 5,563 | 7,192 | 8,670 | 3,107 | 15,372 | 200,83 | 241,84 | 41,01 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
3 |
FIL'S BAD NOVA SS |
L |
2006-07-22 |
18:52:00 | 3,200 | 1,207 | 3,668 | 5,716 | | 8,746 | 3,030 | 11,946 | 188,26 | 264,67 | 76,41 | - |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2006-07-22 |
14:18:00 | 2,093 | 1,344 | 3,974 | 6,070 | | 9,241 | 3,171 | 11,334 | 188,18 | 236,76 | 48,58 | - |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2006-07-22 |
16:27:00 | 2,136 | 2,084 | 4,380 | 6,290 | | 9,319 | 3,029 | 11,455 | 202,22 | 252,57 | 50,35 | 4 |
ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
2 |
FORD SIERRA THE PUNISHER |
L |
2006-07-22 |
16:09:00 | 0,855 | 1,305 | 3,832 | 5,957 | | 9,395 | 3,438 | 10,250 | 180,61 | 216,58 | 35,97 | - |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
4 |
BMW-FUNNY CAR |
R |
2006-07-22 |
18:30:00 | 3,547 | 1,247 | 4,022 | 6,195 | | 9,477 | 3,282 | 13,024 | 185,23 | 237,70 | 52,47 | - |
ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
2 |
FORD SIERRA THE PUNISHER |
L |
2006-07-22 |
18:38:00 | 0,887 | 1,229 | 3,655 | 5,745 | | 9,620 | 3,875 | 10,507 | 180,60 | 170,76 | -9,84 | - |
ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
2 |
FORD SIERRA THE PUNISHER |
R |
2006-07-23 |
10:11:00 | 3,788 | 1,205 | 3,823 | 5,925 | 7,925 | 10,195 | 4,270 | 13,983 | 186,75 | 145,54 | -41,21 | - |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
4 |
BMW-FUNNY CAR |
R |
2006-07-22 |
16:37:00 | 3,768 | 1,402 | 4,283 | 6,720 | | 10,368 | 3,648 | 14,136 | 172,06 | 197,52 | 25,46 | ABANDONED RUN |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
3 |
FIL'S BAD NOVA SS |
L |
2006-07-23 |
09:32:00 | 3,035 | | | | | | | 3,035 | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2006-07-23 |
13:33:00 | 0,822 | 1,179 | 3,461 | 5,348 | 6,907 | 8,332 | 2,984 | 9,154 | 204,92 | 250,50 | 45,58 | LOST |
ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
2 |
FORD SIERRA THE PUNISHER |
R |
2006-07-23 |
13:33:00 | 0,481 | 1,240 | 3,626 | 5,632 | 7,321 | 8,993 | 3,361 | 9,474 | 196,23 | 203,51 | 7,28 | WON |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
4 |
BMW-FUNNY CAR |
R |
2006-07-23 |
13:44:00 | 2,375 | 1,219 | 3,571 | 5,534 | 7,166 | 8,639 | 3,105 | 11,014 | 200,40 | 248,89 | 48,49 | DID NOT APPEAR |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
3 |
FIL'S BAD NOVA SS |
L |
2006-07-23 |
13:44:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2006-07-23 |
14:50:00 | 0,476 | 1,270 | 3,582 | 5,484 | 7,047 | 8,461 | 2,977 | 8,937 | 203,69 | 261,62 | 57,93 | LOST |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
4 |
BMW-FUNNY CAR |
R |
2006-07-23 |
14:50:00 | 1,176 | 1,252 | 3,629 | 5,618 | 7,279 | 8,796 | 3,178 | 9,972 | 197,68 | 234,93 | 37,25 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,008 secs |
|