| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto Open [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						4 | 
						PONTIAC | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						11:12:36 | 1,771 | 1,285 | 3,498 | 5,388 | 6,983 | 8,308 | 2,920 |  |  | 278,09 |  |  	| 2 | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						2 | 
						FORD SIERRA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						14:28:10 | 1,995 | 1,302 | 3,741 | 5,799 | 7,600 | 9,156 | 3,357 |  |  | 233,77 |  |  	| 3 | 
						ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						1 | 
						FORD SIERRA DRAG CAR | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						11:10:03 | 1,143 | 1,383 | 3,924 | 6,066 | 7,931 | 9,523 | 3,457 |  |  | 229,66 |  |  	| 4 | 
						ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ | 
						5 | 
						FUNNY CAR | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						11:22:29 | 0,794 | 1,318 | 3,964 | 6,174 | 8,103 | 9,763 | 3,589 |  |  | 221,38 |  |  	| - | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						2 | 
						FORD SIERRA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						11:05:16 | 2,516 | 1,856 | 4,803 | 6,963 | 8,787 | 10,418 | 3,455 |  |  | 210,90 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						3 | 
						FILS LETHAL CALIBRA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:19:44 | 1,372 | 1,196 | 3,291 | 5,078 | 6,595 | 7,923 | 2,845 |  |  | 262,41 |  |  	| 2 | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						4 | 
						PONTIAC | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:28:00 | 2,730 | 1,280 | 3,518 | 5,235 | 6,771 | 8,077 | 2,842 |  |  | 281,30 |  |  	| 3 | 
						ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						1 | 
						FORD SIERRA DRAG CAR | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:22:24 | 0,538 | 1,378 | 3,893 | 5,861 | 7,550 | 8,993 | 3,132 |  |  | 253,31 |  |  	| 4 | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						2 | 
						FORD SIERRA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						13:46:15 | 2,835 | 1,397 | 3,870 | 5,951 | 7,758 | 9,325 | 3,374 |  |  | 227,44 |  |  	| 5 | 
						ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						6 | 
						SUBARU IMPREZA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:25:50 | 6,675 | 1,562 | 4,097 | 6,159 | 7,925 | 9,405 | 3,246 |  |  | 248,74 |  |  	| 6 | 
						ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ | 
						5 | 
						FUNNY CAR | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						13:26:57 | 1,081 | 1,442 | 4,041 | 6,262 | 8,221 | 9,916 | 3,654 |  |  | 214,42 |  |  	| - | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						2 | 
						FORD SIERRA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:24:57 | 3,076 | 1,687 | 4,371 | 6,522 | 8,497 | 10,270 | 3,748 |  |  | 195,91 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto Open [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						3 | 
						FILS LETHAL CALIBRA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:30:26 | 3,266 | 2,909 | 7,293 | 10,540 | 13,786 | 17,058 | 6,518 |  |  | 105,80 |  |  	| DID NOT APPEAR | 
						ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ | 
						5 | 
						FUNNY CAR | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:30:26 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| WON | 
						ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						1 | 
						FORD SIERRA DRAG CAR | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:32:17 | 0,941 | 1,515 | 3,817 | 5,758 | 7,436 | 8,869 | 3,111 |  |  | 255,08 |  |  	| LOST | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						2 | 
						FORD SIERRA | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:32:17 | 1,100 | 1,538 | 4,592 | 6,788 | 8,651 | 10,263 | 3,475 |  |  | 222,05 |  |  	| WON | 
						ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						6 | 
						SUBARU IMPREZA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:34:08 | 9,999 | 2,767 | 8,592 | 13,909 | 18,597 | 22,866 | 8,957 |  |  | 82,99 |  |  	| DID NOT APPEAR | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						4 | 
						PONTIAC | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:34:08 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| QUALIFIED | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						3 | 
						FILS LETHAL CALIBRA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:22:03 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| RED LIGHT | 
						ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						1 | 
						FORD SIERRA DRAG CAR | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:23:29 | 0,342 | 1,410 | 3,786 |  | 7,455 | 8,898 |  |  |  | 253,40 |  |  	| WON | 
						ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						6 | 
						SUBARU IMPREZA | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						19:23:29 | 0,729 | 1,537 | 4,135 | 6,247 | 8,050 | 9,566 | 3,319 |  |  | 235,96 |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						3 | 
						FILS LETHAL CALIBRA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						20:35:01 | 1,256 | 9,281 | 18,363 | 25,062 | 30,693 | 35,516 | 10,454 |  |  | 76,25 |  |  	| DID NOT APPEAR | 
						ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						6 | 
						SUBARU IMPREZA | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						20:35:01 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,026 secs | 
				 
  |