ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
4 |
FORD CAPRI |
R |
2005-07-09 |
18:42:00 | 2,004 | 2,209 | | | | | | 2,004 | | | | 2 |
ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
1 |
FORD SIERRA DRAG CAR |
L |
2005-07-10 |
11:52:00 | 0,549 | 1,352 | 3,720 | 5,707 | 7,422 | 8,890 | 3,183 | 9,439 | | 248,06 | | - |
ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
1 |
FORD SIERRA DRAG CAR |
R |
2005-07-09 |
18:34:00 | 9,999 | 1,381 | 3,884 | 6,108 | 8,108 | 9,889 | 3,781 | 19,888 | | 202,87 | | - |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
4 |
FORD CAPRI |
R |
2005-07-10 |
14:09:00 | 1,961 | 1,488 | | 6,457 | 8,459 | 10,163 | 3,706 | 12,124 | | 216,33 | | 3 |
ΜΑΡΚΟΥΣ (MARKUS) ΜΑΡΤΙΝ (MARTIN) |
5 |
FUNNY CAR |
R |
2005-07-10 |
14:27:00 | 0,738 | 1,604 | 4,349 | 6,606 | 8,606 | 10,306 | 3,700 | 11,044 | | 216,46 | | - |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
4 |
FORD CAPRI |
L |
2005-07-10 |
11:48:00 | 3,723 | 1,567 | 4,350 | 6,693 | 8,699 | 10,408 | 3,715 | 14,131 | | 219,51 | | - |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
4 |
FORD CAPRI |
L |
2005-07-09 |
18:39:00 | 3,421 | 1,731 | 4,700 | 7,206 | 9,381 | 11,267 | 4,061 | 14,688 | | 187,99 | | RED LIGHT |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
3 |
FORD |
R |
2005-07-09 |
14:11:00 | | 5,089 | 7,635 | 9,741 | 11,523 | 13,008 | 3,267 | 13,008 | | 249,33 | | RED LIGHT |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
3 |
FORD |
L |
2005-07-09 |
13:14:00 | 0,252 | 6,380 | 8,957 | 11,084 | 12,876 | 14,504 | 3,420 | 14,756 | | 208,01 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
1 |
FORD SIERRA DRAG CAR |
L |
2005-07-09 |
20:32:25 | 0,535 | 1,407 | 3,857 | 5,885 | 7,634 | 9,127 | 3,242 | 9,662 | | 244,33 | | 2 |
ΜΑΡΚΟΥΣ (MARKUS) ΜΑΡΤΙΝ (MARTIN) |
5 |
FUNNY CAR |
L |
2005-07-10 |
13:24:55 | 0,694 | 1,368 | 4,105 | 6,468 | 8,537 | 10,328 | 3,860 | 11,022 | | 203,89 | | 3 |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
4 |
FORD CAPRI |
L |
2005-07-10 |
13:27:58 | 1,421 | 1,692 | | 6,894 | 8,894 | 10,603 | 3,709 | 12,024 | | 208,96 | | 4 |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
3 |
FORD |
R |
2005-07-10 |
13:22:16 | 3,070 | 2,013 | 4,956 | 7,233 | 9,095 | 10,620 | 3,387 | 13,690 | | 244,82 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
1 |
FORD SIERRA DRAG CAR |
L |
2005-07-10 |
19:04:45 | 0,543 | 1,410 | 3,806 | 5,796 | 7,522 | 9,000 | 3,204 | 9,543 | | 246,89 | | RED LIGHT |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
3 |
FORD |
R |
2005-07-10 |
19:04:45 | 0,258 | 1,207 | 4,012 | 6,224 | 8,062 | 9,584 | 3,360 | 9,842 | | 244,33 | | LOST |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
4 |
FORD CAPRI |
L |
2005-07-10 |
19:08:22 | 0,715 | 1,526 | 4,176 | 6,420 | 8,402 | 10,108 | 3,688 | 10,823 | | 215,12 | | WON |
ΜΑΡΚΟΥΣ (MARKUS) ΜΑΡΤΙΝ (MARTIN) |
5 |
FUNNY CAR |
R |
2005-07-10 |
19:08:22 | 0,710 | 1,440 | 4,121 | 6,284 | 8,138 | 9,723 | 3,439 | 10,433 | | 232,21 | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
1 |
FORD SIERRA DRAG CAR |
L |
2005-07-10 |
20:32:46 | 0,509 | 1,334 | 3,694 | | 7,376 | 8,845 | | 9,354 | | 248,23 | | DID NOT APPEAR |
ΜΑΡΚΟΥΣ (MARKUS) ΜΑΡΤΙΝ (MARTIN) |
5 |
FUNNY CAR |
R |
2005-07-10 |
20:32:46 | | | | | | | | | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|