| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto Open [1999] | | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | 1 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2005-04-23 |
15:01:00 | 2,167 | 1,198 | 3,703 | 5,722 | 7,366 | 8,796 | 3,074 | 10,963 | 205,95 | 243,12 | 37,17 | | 2 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FIL'S BAD NOVA SS 1966 |
L |
2005-04-23 |
14:21:00 | 2,344 | 1,501 | 4,121 | 6,120 | 7,782 | 9,317 | 3,197 | 11,661 | 204,72 | 217,84 | 13,12 | | |
| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | 1 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2005-04-24 |
11:21:00 | 1,479 | 1,176 | | 5,439 | 7,022 | 8,367 | 2,928 | 9,846 | 217,39 | 277,28 | 59,89 | | 2 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FIL'S BAD NOVA SS 1966 |
L |
2005-04-24 |
11:28:00 | 1,676 | 1,369 | | 5,630 | 7,259 | 8,719 | 3,089 | 10,395 | 211,55 | 237,04 | 25,49 | | - |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2005-04-23 |
17:03:00 | 1,986 | 1,174 | 3,652 | 5,724 | 7,393 | 8,800 | 3,076 | 10,786 | 201,62 | 256,60 | 54,98 | | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FIL'S BAD NOVA SS 1966 |
L |
2005-04-23 |
16:55:00 | 6,426 | 1,408 | 4,003 | 6,018 | 7,671 | 9,092 | 3,074 | 15,518 | 205,39 | 255,43 | 50,04 | | |
| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2005-04-24 |
16:34:00 | 0,743 | 1,172 | | 5,276 | | 8,170 | 2,894 | 8,913 | 221,49 | 279,76 | 58,27 | | RED LIGHT |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FIL'S BAD NOVA SS 1966 |
R |
2005-04-24 |
16:34:00 | 0,455 | 1,358 | | 5,693 | | 8,828 | 3,135 | 9,283 | 205,31 | 257,18 | 51,87 | | |
| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | | |
| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
| WON: Νικητής της κόντρας. |
| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
| LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
| |
| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| |
| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
| Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|