ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
R |
2004-10-30 |
14:26:00 | 0,812 | 1,238 | | 6,113 | 7,827 | 9,274 | 3,161 | 10,086 | 199,15 | 253,22 | 54,07 | 2 |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
3 |
FORD CAPRI KILLER |
L |
2004-10-31 |
11:27:00 | 1,689 | 1,335 | | 5,933 | 7,788 | 9,400 | 3,467 | 11,089 | 187,47 | 231,63 | 44,16 | - |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
3 |
FORD CAPRI KILLER |
L |
2004-10-30 |
14:16:00 | 11,266 | 1,360 | | 6,073 | 7,958 | 9,607 | 3,534 | 20,873 | 183,26 | 224,41 | 41,15 | 3 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
R |
2004-10-30 |
14:16:00 | 1,201 | 1,485 | | 6,679 | 8,688 | 10,441 | 3,762 | 11,642 | 171,85 | 203,86 | 32,01 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2004-10-30 |
17:43:00 | 1,742 | 1,209 | | 5,699 | 7,344 | 8,733 | 3,034 | 10,475 | 205,91 | 266,27 | 60,36 | 2 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
L |
2004-10-30 |
16:00:00 | 3,282 | 1,259 | | 5,956 | 7,708 | 9,212 | 3,256 | 12,494 | 192,90 | 246,19 | 53,29 | 3 |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
3 |
FORD CAPRI KILLER |
L |
2004-10-30 |
17:38:00 | 2,800 | 1,346 | | 5,992 | 7,847 | 9,462 | 3,470 | 12,262 | 186,70 | 229,53 | 42,83 | - |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
3 |
FORD CAPRI KILLER |
L |
2004-10-30 |
16:07:00 | 1,882 | 2,560 | | 8,614 | 11,937 | 15,409 | 6,795 | 17,291 | 119,50 | 100,55 | -18,95 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2004-10-31 |
12:48:00 | 1,817 | 1,337 | | 6,049 | 8,132 | 10,037 | 3,988 | 11,854 | 179,32 | 193,93 | 14,61 | WON |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
L |
2004-10-31 |
13:59:00 | 0,967 | 1,321 | | 6,083 | 7,819 | 9,304 | 3,221 | 10,271 | 196,76 | 249,97 | 53,21 | LOST |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
3 |
FORD CAPRI KILLER |
R |
2004-10-31 |
13:59:00 | 1,661 | 1,368 | | 6,071 | 8,366 | 10,779 | 4,708 | 12,440 | 165,52 | 140,34 | -25,18 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
R |
2004-10-31 |
15:03:00 | 0,821 | 1,188 | | 6,077 | 7,875 | 9,390 | 3,313 | 10,211 | 183,76 | 233,30 | 49,54 | LOST |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
L |
2004-10-31 |
15:03:00 | 0,905 | 1,224 | | 6,595 | 8,818 | 10,536 | 3,941 | 11,441 | 143,45 | 207,40 | 63,95 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|