ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
6 |
SIERRA DRAG CAR |
L |
2003-10-25 |
10:59:00 | 1,059 | 1,563 | | | | 9,661 | | 10,720 | | 7,45 | | 2 |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
1 |
ROCKFORD FUNNY CAR |
L |
2003-10-25 |
10:54:00 | 0,874 | 1,800 | | | | 9,893 | | 10,767 | | 227,13 | | 3 |
ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ |
7 |
FORD ESCORT RS |
L |
2003-10-25 |
10:46:00 | 4,124 | 1,749 | | | | 10,195 | | 14,319 | | 7,06 | | 4 |
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ |
3 |
LEATHAL WEAPON |
L |
2003-10-25 |
10:38:00 | 0,622 | 2,046 | | | | 11,457 | | 12,079 | | 6,28 | | 5 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
8 |
OPEL ASCONA |
L |
2003-10-25 |
10:57:00 | 0,606 | 2,118 | | | | 12,282 | | 12,888 | | 190,48 | | 6 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΪΚ |
9 |
FIAT RITMO |
L |
2003-10-25 |
10:58:00 | 0,658 | 1,839 | | | | 14,394 | | 15,052 | | 108,60 | | 7 |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
5 |
DRAG CAR |
R |
2003-10-25 |
10:57:00 | 0,876 | 1,999 | | | | 15,407 | | 16,283 | | 53,22 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
5 |
DRAG CAR |
L |
2003-10-26 |
10:02:00 | 0,816 | 1,471 | | 6,208 | | 9,654 | 3,446 | 10,470 | 180,00 | 221,54 | 41,54 | 2 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
6 |
SIERRA DRAG CAR |
L |
2003-10-26 |
10:06:00 | 1,152 | 1,533 | | 6,458 | | 9,716 | 3,258 | 10,868 | 186,53 | 238,41 | 51,88 | - |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
5 |
DRAG CAR |
R |
2003-10-25 |
12:07:00 | 0,956 | 1,560 | | | | 9,798 | | 10,754 | | 207,49 | | 3 |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
1 |
ROCKFORD FUNNY CAR |
L |
2003-10-25 |
12:08:00 | 1,260 | 1,667 | | | | 9,852 | | 11,112 | | 222,91 | | - |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
6 |
SIERRA DRAG CAR |
L |
2003-10-25 |
12:12:00 | 2,073 | 1,608 | | | | 9,910 | | 11,983 | | 233,01 | | 4 |
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ |
3 |
LEATHAL WEAPON |
L |
2003-10-25 |
12:09:00 | 1,119 | 1,725 | | | | 10,012 | | 11,131 | | 244,07 | | 5 |
ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ |
7 |
FORD ESCORT RS |
R |
2003-10-26 |
10:03:00 | 5,205 | 1,951 | | 7,016 | | 10,515 | 3,499 | 15,720 | 178,22 | 222,91 | 44,69 | - |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
1 |
ROCKFORD FUNNY CAR |
L |
2003-10-26 |
10:04:00 | 0,978 | 1,824 | | 6,837 | | 10,638 | 3,801 | 11,616 | 179,55 | 179,55 | 0,00 | - |
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ |
3 |
LEATHAL WEAPON |
L |
2003-10-26 |
10:05:00 | 2,305 | 1,976 | | 7,566 | | 11,722 | 4,156 | 14,027 | 127,89 | 212,39 | 84,50 | 6 |
ΚΥΘΡΕΩΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
4 |
FIAT TOPOLINO |
R |
2003-10-25 |
12:10:00 | 0,671 | 1,849 | | | | 11,904 | | 12,575 | | 171,84 | | 7 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΪΚ |
9 |
FIAT RITMO |
R |
2003-10-26 |
10:04:00 | 0,618 | 1,878 | | 8,130 | | 11,930 | 3,800 | 12,548 | 161,80 | 209,30 | 47,50 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΪΚ |
9 |
FIAT RITMO |
L |
2003-10-25 |
12:11:00 | 1,295 | 1,755 | | | | 12,013 | | 13,308 | | 140,90 | | 8 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
8 |
OPEL ASCONA |
R |
2003-10-25 |
12:08:00 | 1,289 | 2,718 | | | | 14,577 | | 15,866 | | 163,27 | | - |
ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ |
7 |
FORD ESCORT RS |
L |
2003-10-25 |
12:10:00 | 1,995 | 1,805 | | | | 16,474 | | 18,469 | | 72,00 | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | DID NOT APPEAR |
ΚΥΘΡΕΩΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
4 |
FIAT TOPOLINO |
R |
2003-10-26 |
11:32:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
1 |
ROCKFORD FUNNY CAR |
L |
2003-10-26 |
11:32:00 | 1,466 | 1,726 | | 6,485 | | 9,882 | 3,397 | 11,348 | 184,62 | 224,30 | 39,68 | DID NOT APPEAR |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
8 |
OPEL ASCONA |
R |
2003-10-26 |
11:33:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
5 |
DRAG CAR |
L |
2003-10-26 |
11:33:00 | 1,237 | 2,012 | | 6,771 | | 10,175 | 3,404 | 11,412 | 182,74 | 214,93 | 32,19 | WON |
ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ |
7 |
FORD ESCORT RS |
R |
2003-10-26 |
11:34:00 | 1,405 | 1,849 | | 7,580 | | 13,055 | 5,475 | 14,460 | 149,69 | 114,65 | -35,04 | RED LIGHT |
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ |
3 |
LEATHAL WEAPON |
L |
2003-10-26 |
11:34:00 | 0,444 | 1,847 | | 6,864 | | 10,239 | 3,375 | 10,683 | 170,62 | 238,41 | 67,79 | RED LIGHT |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΪΚ |
9 |
FIAT RITMO |
R |
2003-10-26 |
11:35:00 | 0,306 | 1,905 | | 7,624 | | 11,955 | 4,331 | 12,261 | 162,53 | 159,29 | -3,24 | WON |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
6 |
SIERRA DRAG CAR |
L |
2003-10-26 |
11:35:00 | 1,203 | 1,853 | | 7,062 | | 10,386 | 3,324 | 11,589 | 180,00 | 234,53 | 54,53 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ |
7 |
FORD ESCORT RS |
R |
2003-10-26 |
12:22:00 | 1,677 | 1,408 | | 6,362 | | 9,816 | 3,454 | 11,493 | 180,45 | 225,00 | 44,55 | WON |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
5 |
DRAG CAR |
L |
2003-10-26 |
12:22:00 | 0,752 | | | 6,369 | | 10,018 | 3,649 | 10,770 | 167,05 | 196,72 | 29,67 | WON |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
1 |
ROCKFORD FUNNY CAR |
R |
2003-10-26 |
12:23:00 | 0,849 | 1,390 | | 6,031 | | 9,449 | 3,418 | 10,298 | 187,50 | 222,22 | 34,72 | RED LIGHT |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
6 |
SIERRA DRAG CAR |
L |
2003-10-26 |
12:23:00 | 0,391 | | | 6,456 | | 10,566 | 4,110 | 10,957 | 167,83 | 164,38 | -3,45 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
1 |
ROCKFORD FUNNY CAR |
R |
2003-10-26 |
13:02:00 | 0,591 | 1,498 | | 6,318 | | 9,889 | 3,571 | 10,480 | 178,22 | 214,93 | 36,71 | WON |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
5 |
DRAG CAR |
L |
2003-10-26 |
13:02:00 | 0,722 | 1,435 | | 6,223 | | 9,631 | 3,408 | 10,353 | 179,55 | 229,30 | 49,75 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|