| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto Open [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						29 | 
						FORD SIERRA DRAGSTER | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						15:06:00 | 0,870 | 1,426 |  | 6,355 |  | 9,651 | 3,296 | 10,521 |  | 241,70 |  |  	| 2 | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						31 | 
						BMW-FUNY CAR | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						15:15:00 | 1,681 | 1,678 |  | 6,379 |  | 10,007 | 3,628 | 11,688 | 191,56 | 178,73 | -12,83 |  	| 3 | 
						ΘΩΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						28 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						15:18:00 | 0,657 | 1,737 |  | 8,170 |  | 13,100 | 4,930 | 13,757 | 132,44 | 167,02 | 34,58 |  	| RED LIGHT | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						30 | 
						LOTUS | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						15:18:00 | -0,219 |  |  |  |  |  |  | -0,219 |  |  |  |  	| ABANDONED RUN | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						30 | 
						LOTUS | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						15:19:00 | 1,207 | 2,546 |  |  |  |  |  | 1,207 |  |  |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						31 | 
						BMW-FUNY CAR | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						16:47:00 | 1,531 | 1,697 |  | 6,417 |  | 9,850 | 3,433 | 11,381 | 190,39 | 207,26 | 16,87 |  	| 2 | 
						ΘΩΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						28 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						16:44:00 | 0,791 | 1,552 |  | 7,880 |  | 12,484 | 4,604 | 13,275 | 143,11 | 158,28 | 15,17 |  	| - | 
						ΘΩΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						28 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						17:52:00 | 0,934 | 1,683 |  | 8,289 |  | 12,757 | 4,468 | 13,691 |  | 176,65 |  |  	| 3 | 
						ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						32 | 
						FORD SIERRA | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						16:48:00 | 0,933 | 2,303 |  | 8,509 |  | 13,002 | 4,493 | 13,935 | 153,28 | 160,04 | 6,76 |  	| ABANDONED RUN | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						30 | 
						LOTUS | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						18:08:00 | 1,953 |  |  |  |  |  |  | 1,953 |  |  |  |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto Open [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						30 | 
						LOTUS | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						12:08:00 | 1,125 | 5,523 |  | 30,093 |  | 48,045 | 17,952 | 49,170 | 36,44 | 45,42 | 8,98 |  	 | 
						ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						32 | 
						FORD SIERRA | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						12:08:00 | 0,245 |  |  |  |  |  |  | 0,245 |  |  |  |  	 | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						31 | 
						BMW-FUNY CAR | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						12:11:00 | 1,125 | 5,523 |  | 30,093 |  | 48,045 | 17,952 | 49,170 | 36,44 | 45,42 | 8,98 |  	 | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						29 | 
						FORD SIERRA DRAGSTER | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						12:59:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	 | 
						ΘΩΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						28 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						12:59:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						31 | 
						BMW-FUNY CAR | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						13:21:00 | 0,937 | 1,587 |  | 6,206 |  | 9,525 | 3,319 | 10,462 | 196,72 | 238,53 | 41,81 |  	 | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						30 | 
						LOTUS | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						13:21:00 | 0,799 |  |  |  |  |  |  | 0,799 |  |  |  |  	 | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						29 | 
						FORD SIERRA DRAGSTER | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						13:23:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						31 | 
						BMW-FUNY CAR | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						14:19:00 | 1,103 | 1,402 |  | 5,970 |  | 9,306 | 3,336 | 10,409 | 195,76 | 231,77 | 36,01 |  	 | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						29 | 
						FORD SIERRA DRAGSTER | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						14:19:00 | 0,594 | 1,453 |  | 6,327 |  | 9,934 | 3,607 | 10,528 | 182,30 | 219,86 | 37,56 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,011 secs | 
				 
  | 
		
		
			    Powered by  GreekDragster.com Database Server. 
	      © 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved.  | 
                  |