ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
29 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
L |
2003-09-06 |
15:06:00 | 0,870 | 1,426 | | 6,355 | | 9,651 | 3,296 | 10,521 | | 241,70 | | 2 |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
31 |
BMW-FUNY CAR |
R |
2003-09-06 |
15:15:00 | 1,681 | 1,678 | | 6,379 | | 10,007 | 3,628 | 11,688 | 191,56 | 178,73 | -12,83 | 3 |
ΘΩΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
28 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2003-09-06 |
15:18:00 | 0,657 | 1,737 | | 8,170 | | 13,100 | 4,930 | 13,757 | 132,44 | 167,02 | 34,58 | RED LIGHT |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
30 |
LOTUS |
L |
2003-09-06 |
15:18:00 | -0,219 | | | | | | | -0,219 | | | | ABANDONED RUN |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
30 |
LOTUS |
L |
2003-09-06 |
15:19:00 | 1,207 | 2,546 | | | | | | 1,207 | | | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
31 |
BMW-FUNY CAR |
R |
2003-09-06 |
16:47:00 | 1,531 | 1,697 | | 6,417 | | 9,850 | 3,433 | 11,381 | 190,39 | 207,26 | 16,87 | 2 |
ΘΩΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
28 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2003-09-06 |
16:44:00 | 0,791 | 1,552 | | 7,880 | | 12,484 | 4,604 | 13,275 | 143,11 | 158,28 | 15,17 | - |
ΘΩΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
28 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2003-09-06 |
17:52:00 | 0,934 | 1,683 | | 8,289 | | 12,757 | 4,468 | 13,691 | | 176,65 | | 3 |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
32 |
FORD SIERRA |
R |
2003-09-06 |
16:48:00 | 0,933 | 2,303 | | 8,509 | | 13,002 | 4,493 | 13,935 | 153,28 | 160,04 | 6,76 | ABANDONED RUN |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
30 |
LOTUS |
R |
2003-09-06 |
18:08:00 | 1,953 | | | | | | | 1,953 | | | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
30 |
LOTUS |
L |
2003-09-07 |
12:08:00 | 1,125 | 5,523 | | 30,093 | | 48,045 | 17,952 | 49,170 | 36,44 | 45,42 | 8,98 | |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
32 |
FORD SIERRA |
R |
2003-09-07 |
12:08:00 | 0,245 | | | | | | | 0,245 | | | | |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
31 |
BMW-FUNY CAR |
L |
2003-09-07 |
12:11:00 | 1,125 | 5,523 | | 30,093 | | 48,045 | 17,952 | 49,170 | 36,44 | 45,42 | 8,98 | |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
29 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
L |
2003-09-07 |
12:59:00 | | | | | | | | | | | | |
ΘΩΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
28 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2003-09-07 |
12:59:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
31 |
BMW-FUNY CAR |
R |
2003-09-07 |
13:21:00 | 0,937 | 1,587 | | 6,206 | | 9,525 | 3,319 | 10,462 | 196,72 | 238,53 | 41,81 | |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
30 |
LOTUS |
L |
2003-09-07 |
13:21:00 | 0,799 | | | | | | | 0,799 | | | | |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
29 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
L |
2003-09-07 |
13:23:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
31 |
BMW-FUNY CAR |
R |
2003-09-07 |
14:19:00 | 1,103 | 1,402 | | 5,970 | | 9,306 | 3,336 | 10,409 | 195,76 | 231,77 | 36,01 | |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
29 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
L |
2003-09-07 |
14:19:00 | 0,594 | 1,453 | | 6,327 | | 9,934 | 3,607 | 10,528 | 182,30 | 219,86 | 37,56 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|