| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto Open [1999] | | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
2 |
OPEL ASCONA |
R |
2002-10-27 |
09:34:00 | 0,936 | 1,562 | | 6,921 | | 10,927 | 4,006 | 11,863 | 154,51 | 199,45 | 44,94 | | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
2 |
OPEL ASCONA |
L |
2002-10-26 |
09:31:00 | 0,710 | 1,667 | | 7,120 | | 11,110 | 3,990 | 11,820 | | | | | 2 |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
4 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
L |
2002-10-26 |
09:32:00 | 1,055 | 1,697 | | 7,270 | | 11,526 | 4,256 | 12,581 | | | | | 3 |
ΚΥΘΡΕΩΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
3 |
FORD SIERRA DRAG CAR |
R |
2002-10-26 |
09:31:00 | 1,981 | 2,169 | | 8,193 | | 12,106 | 3,913 | 14,087 | | | | | - |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
4 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
R |
2002-10-27 |
09:35:00 | 1,307 | 1,684 | | 7,804 | | 12,370 | 4,566 | 13,677 | 137,93 | 160,36 | 22,43 | | - |
ΚΥΘΡΕΩΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
3 |
FORD SIERRA DRAG CAR |
L |
2002-10-27 |
09:34:00 | 3,267 | 2,012 | | 8,478 | | 13,501 | 5,023 | 16,768 | 128,34 | 156,18 | 27,84 | | |
| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
2 |
OPEL ASCONA |
L |
2002-10-27 |
10:13:00 | 0,907 | 1,552 | | 6,890 | | 10,894 | 4,004 | 11,801 | 155,51 | 199,45 | 43,94 | | 2 |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
4 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
R |
2002-10-27 |
10:14:00 | 1,014 | 1,880 | | 7,345 | | 11,363 | 4,018 | 12,377 | 160,36 | 187,50 | 27,14 | | 3 |
ΚΥΘΡΕΩΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
3 |
FORD SIERRA DRAG CAR |
R |
2002-10-26 |
10:35:00 | 0,770 | 1,768 | | 7,380 | | 11,800 | 4,420 | 12,570 | 146,64 | | | | 4 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
1 |
LOTUS |
R |
2002-10-27 |
10:13:00 | 1,953 | 5,166 | | 22,456 | | 41,712 | 19,256 | 43,665 | 39,12 | 35,32 | -3,80 | | RED LIGHT |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
2 |
OPEL ASCONA |
L |
2002-10-26 |
10:35:00 | 0,423 | | | | | | | 0,423 | | | | | |
| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
1 |
LOTUS |
L |
2002-10-27 |
12:10:00 | 0,894 | 1,751 | | 6,542 | | 9,821 | 3,279 | 10,715 | 184,14 | 240,80 | 56,66 | | LOST |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
2 |
OPEL ASCONA |
R |
2002-10-27 |
12:10:00 | 0,663 | 1,723 | | 7,147 | | 11,718 | 4,571 | 12,381 | 154,51 | 166,28 | 11,77 | | LOST |
ΚΥΘΡΕΩΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
3 |
FORD SIERRA DRAG CAR |
L |
2002-10-27 |
12:11:00 | 1,006 | 1,947 | | 8,175 | | 13,768 | 5,593 | 14,774 | 134,33 | 161,80 | 27,47 | | WON |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
4 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
R |
2002-10-27 |
12:11:00 | 0,887 | 1,607 | | 7,063 | | 11,273 | 4,210 | 12,160 | 155,51 | 182,74 | 27,23 | | |
| ΜΙΚΡΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ - SMALL FINALS | Auto Open [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | LOST |
ΚΥΘΡΕΩΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
3 |
FORD SIERRA DRAG CAR |
L |
2002-10-27 |
13:05:00 | 1,036 | 1,921 | | 8,737 | | 14,001 | 5,264 | 15,037 | 121,01 | 148,45 | 27,44 | | WON |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
2 |
OPEL ASCONA |
R |
2002-10-27 |
13:05:00 | 0,724 | 1,579 | | 6,925 | | 10,886 | 3,961 | 11,610 | 156,52 | 202,25 | 45,73 | | |
| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | ABANDONED RUN |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
1 |
LOTUS |
L |
2002-10-27 |
14:05:00 | 0,799 | 1,854 | | | | | | 0,799 | | | | | WON |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
4 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
R |
2002-10-27 |
14:05:00 | 0,831 | 1,560 | | 6,756 | | 10,881 | 4,125 | 11,712 | 166,67 | 197,00 | 30,33 | | |
| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | | |
| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
| WON: Νικητής της κόντρας. |
| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
| LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
| |
| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| |
| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
| Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|