ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto Street 2.1 [2008] - Sub of Moto Street 2 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΗΜΝΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
41 |
SUZUKI 100 |
L |
2008-04-06 |
16:35:06 | 0,964 | 1,725 | | 6,540 | | 9,857 | 3,317 | 10,821 | 188,67 | 229,44 | 40,77 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Street 2.1 [2008] - Sub of Moto Street 2 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
42 |
SUZUKI 100 |
L |
2008-04-06 |
13:20:16 | 0,612 | 1,688 | | | | 9,627 | | 10,239 | | 232,85 | | 2 |
ΛΗΜΝΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
41 |
SUZUKI 100 |
L |
2008-04-06 |
13:30:26 | 0,978 | 1,829 | | | | 9,905 | | 10,883 | | 229,15 | | - |
ΛΗΜΝΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
41 |
SUZUKI 100 |
L |
2008-04-06 |
12:15:43 | 0,801 | 1,784 | | | | 10,055 | | 10,856 | | 222,91 | | 3 |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
40 |
HONDA CBR |
R |
2008-04-06 |
13:23:57 | 0,751 | 1,947 | | | | 10,271 | | 11,022 | | 229,15 | | 4 |
ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
43 |
YAMAHA 100 |
R |
2008-04-06 |
13:20:16 | 0,922 | 1,931 | | | | 10,394 | | 11,316 | | 231,06 | | 5 |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
44 |
|
L |
2008-04-06 |
12:17:00 | 1,049 | 1,718 | | | | 10,499 | | 11,548 | | 210,03 | | - |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
44 |
|
L |
2008-04-06 |
13:23:57 | 0,850 | 1,779 | | | | 10,529 | | 11,379 | | 211,01 | | - |
ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
43 |
YAMAHA 100 |
R |
2008-04-06 |
12:17:00 | 0,766 | 2,160 | | | | 10,752 | | 11,518 | | 225,28 | | - |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
40 |
HONDA CBR |
L |
2008-04-06 |
12:19:11 | 1,386 | 2,222 | | | | 11,196 | | 12,582 | | 217,91 | | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
42 |
SUZUKI 100 |
R |
2008-04-06 |
12:15:43 | 0,616 | 1,982 | | | | 11,480 | | 12,096 | | 223,46 | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto Street 2.1 [2008] - Sub of Moto Street 2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
42 |
SUZUKI 100 |
L |
2008-04-06 |
15:25:27 | 3,904 | 1,612 | | 6,246 | | 9,471 | 3,225 | 13,375 | 193,96 | 234,98 | 41,02 | WON |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
44 |
|
L |
2008-04-06 |
15:26:42 | 0,786 | 1,707 | | 6,698 | | 10,256 | 3,558 | 11,042 | 176,81 | 214,28 | 37,47 | LOST |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
40 |
HONDA CBR |
R |
2008-04-06 |
15:26:42 | 0,756 | 2,105 | | 7,164 | | 10,425 | 3,261 | 11,181 | 188,28 | 230,47 | 42,19 | WON |
ΛΗΜΝΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
41 |
SUZUKI 100 |
L |
2008-04-06 |
15:28:55 | 0,950 | 1,687 | | 6,486 | | 9,778 | 3,292 | 10,728 | 191,59 | 230,47 | 38,88 | LOST |
ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
43 |
YAMAHA 100 |
R |
2008-04-06 |
15:28:55 | 0,825 | 1,979 | | 6,927 | | 10,179 | 3,252 | 11,004 | 187,79 | 233,00 | 45,21 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Street 2.1 [2008] - Sub of Moto Street 2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
42 |
SUZUKI 100 |
L |
2008-04-06 |
16:34:00 | 0,654 | 1,650 | | 6,381 | | 9,557 | 3,176 | 10,211 | 192,82 | 235,14 | 42,32 | LOST |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
44 |
|
R |
2008-04-06 |
16:34:00 | 0,586 | 1,772 | | 6,799 | | 10,347 | 3,548 | 10,933 | 173,07 | 222,77 | 49,70 | QUALIFIED |
ΛΗΜΝΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
41 |
SUZUKI 100 |
R |
2008-04-06 |
16:34:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Street 2.1 [2008] - Sub of Moto Street 2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
42 |
SUZUKI 100 |
L |
2008-04-06 |
17:00:26 | 0,631 | 1,618 | | 6,247 | | 9,404 | 3,157 | 10,035 | 195,86 | 238,56 | 42,70 | LOST |
ΛΗΜΝΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
41 |
SUZUKI 100 |
R |
2008-04-06 |
17:00:26 | 0,908 | 2,338 | | 8,544 | | 12,064 | 3,520 | 12,972 | 174,08 | 204,66 | 30,58 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|