| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | 1 |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
052 |
GSXR 750 |
L |
2009-10-31 |
12:31:54 | 0,831 | 1,661 | | 6,535 | | 9,973 | 3,438 | 10,804 | 189,77 | 231,06 | 41,29 | | - |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
052 |
GSXR 750 |
L |
2009-10-31 |
15:40:23 | 0,820 | 1,661 | | 6,587 | | 10,109 | 3,522 | 10,929 | 183,11 | 226,84 | 43,73 | | - |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
052 |
GSXR 750 |
L |
2009-11-01 |
11:23:36 | 0,642 | 1,719 | | 6,643 | | 10,132 | 3,489 | 10,774 | 184,52 | 230,03 | 45,51 | | - |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
052 |
GSXR 750 |
L |
2009-11-01 |
10:04:38 | 0,741 | 1,746 | | 6,681 | | 10,156 | 3,475 | 10,897 | 183,57 | 231,66 | 48,09 | | 2 |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
051 |
CBR 600 |
R |
2009-10-31 |
15:42:11 | 1,335 | 1,682 | | 6,720 | | 10,379 | 3,659 | 11,714 | 177,77 | 215,95 | 38,18 | | 3 |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
053 |
KTM RC8 |
R |
2009-11-01 |
10:04:38 | 0,778 | 1,753 | | 6,923 | | 10,534 | 3,611 | 11,312 | 180,99 | 222,77 | 41,78 | | - |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
053 |
KTM RC8 |
R |
2009-10-31 |
12:30:39 | 1,092 | 1,896 | | 7,101 | | 10,716 | 3,615 | 11,808 | 179,10 | 221,40 | 42,30 | | - |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
053 |
KTM RC8 |
R |
2009-10-31 |
15:40:23 | 0,792 | 1,897 | | 7,087 | | 10,719 | 3,632 | 11,511 | 178,92 | 220,18 | 41,26 | | - |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
051 |
CBR 600 |
R |
2009-11-01 |
10:06:36 | 2,774 | 1,769 | | 7,139 | | 10,880 | 3,741 | 13,654 | 175,43 | 209,91 | 34,48 | | - |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
051 |
CBR 600 |
R |
2009-10-31 |
12:31:54 | 0,908 | 1,856 | | 7,376 | | 11,100 | 3,724 | 12,008 | 172,99 | 214,92 | 41,93 | | - |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
051 |
CBR 600 |
L |
2009-11-01 |
11:24:35 | 2,333 | 1,941 | | 7,407 | | 11,122 | 3,715 | 13,455 | 172,00 | 212,76 | 40,76 | | - |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
053 |
KTM RC8 |
R |
2009-11-01 |
11:23:36 | 0,688 | 2,142 | | 9,082 | | 14,794 | 5,712 | 15,482 | 122,82 | 118,42 | -4,40 | | RED LIGHT |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
051 |
CBR 600 |
R |
2009-10-31 |
12:29:23 | | | | | | 38,267 | | 38,267 | | | | | ABANDONED RUN |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
052 |
GSXR 750 |
L |
2009-10-31 |
12:29:23 | 0,930 | | | | | | | 0,930 | | | | | |
| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
052 |
GSXR 750 |
L |
2009-11-01 |
14:40:12 | 0,633 | 1,625 | | 6,649 | | 10,178 | 3,529 | 10,811 | 182,18 | 226,84 | 44,66 | | WON |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
051 |
CBR 600 |
L |
2009-11-01 |
14:41:02 | 0,666 | 1,633 | | 6,637 | | 10,301 | 3,664 | 10,967 | 179,01 | 216,86 | 37,85 | | LOST |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
053 |
KTM RC8 |
R |
2009-11-01 |
14:41:02 | 0,736 | 1,817 | | 6,893 | | 10,492 | 3,599 | 11,228 | 184,33 | 222,08 | 37,75 | | |
| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
052 |
GSXR 750 |
L |
2009-11-01 |
15:33:14 | 0,738 | 1,731 | | 6,690 | | 10,156 | 3,466 | 10,894 | 185,85 | 231,06 | 45,21 | | LOST |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
051 |
CBR 600 |
R |
2009-11-01 |
15:33:14 | 0,734 | 1,866 | | 7,303 | | 11,034 | 3,731 | 11,768 | 176,90 | 205,47 | 28,57 | | |
| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | | |
| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
| WON: Νικητής της κόντρας. |
| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
| LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
| |
| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| |
| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
| Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|