ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
μ33 |
SUZUKI 750 |
L |
2009-05-23 |
20:02:00 | 0,802 | 1,812 | 4,545 | 6,638 | 8,396 | 9,988 | 3,350 | 10,790 | 191,24 | 238,92 | 47,68 | - |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
μ33 |
SUZUKI 750 |
R |
2009-05-24 |
12:01:00 | 0,455 | 1,879 | 4,565 | 6,652 | 8,404 | 9,998 | 3,346 | 10,453 | 190,95 | 233,51 | 42,56 | 2 |
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ |
μ32 |
GSXR 750 |
L |
2009-05-24 |
11:54:00 | 0,559 | 1,698 | 4,439 | 6,612 | 8,429 | 10,071 | 3,459 | 10,630 | 184,48 | 227,49 | 43,01 | - |
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ |
μ32 |
GSXR 750 |
L |
2009-05-23 |
16:49:00 | 0,723 | 1,658 | 4,405 | 6,588 | 8,423 | 10,075 | 3,487 | 10,798 | 186,51 | 228,16 | 41,65 | 3 |
ΓΙΑΒΕΡ ΑΜΠΝΤΟΥΛΑΧ - ΓΚΟΧΑΝ |
μ35 |
GSXR 750 |
R |
2009-05-24 |
11:58:00 | 0,683 | 1,750 | 4,482 | 6,641 | 8,463 | 10,119 | 3,478 | 10,802 | 183,89 | 226,49 | 42,60 | - |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
μ33 |
SUZUKI 750 |
R |
2009-05-23 |
16:50:00 | 1,001 | 1,977 | 4,741 | 6,831 | 8,572 | 10,151 | 3,320 | 11,152 | 189,51 | 237,41 | 47,90 | 4 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
μ31 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2009-05-24 |
11:42:00 | 0,633 | 1,886 | 4,587 | 6,740 | 8,564 | 10,223 | 3,483 | 10,856 | 184,17 | 225,89 | 41,72 | - |
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ |
μ32 |
GSXR 750 |
R |
2009-05-23 |
14:04:00 | 0,963 | 1,722 | 4,562 | 6,770 | 8,600 | 10,255 | 3,485 | 11,218 | 181,40 | 227,44 | 46,04 | - |
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ |
μ32 |
GSXR 750 |
R |
2009-05-23 |
19:47:00 | 0,661 | 1,717 | 4,563 | 6,767 | 8,605 | 10,264 | 3,497 | 10,925 | 182,93 | 224,65 | 41,72 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
μ31 |
SUZUKI GSXR 750 |
L |
2009-05-23 |
19:49:00 | 0,895 | 1,836 | 4,603 | 6,771 | 8,607 | 10,279 | 3,508 | 11,174 | 185,78 | 223,24 | 37,46 | - |
ΓΙΑΒΕΡ ΑΜΠΝΤΟΥΛΑΧ - ΓΚΟΧΑΝ |
μ35 |
GSXR 750 |
L |
2009-05-23 |
14:04:00 | 0,649 | 1,916 | 4,656 | 6,814 | 8,647 | 10,309 | 3,495 | 10,958 | 184,75 | 224,80 | 40,05 | - |
ΓΙΑΒΕΡ ΑΜΠΝΤΟΥΛΑΧ - ΓΚΟΧΑΝ |
μ35 |
GSXR 750 |
R |
2009-05-23 |
17:02:00 | 0,808 | 1,949 | 4,703 | 6,879 | 8,716 | 10,391 | 3,512 | 11,199 | 182,95 | 226,14 | 43,19 | - |
ΓΙΑΒΕΡ ΑΜΠΝΤΟΥΛΑΧ - ΓΚΟΧΑΝ |
μ35 |
GSXR 750 |
L |
2009-05-23 |
20:03:00 | 0,520 | 2,002 | 4,745 | 6,913 | 8,759 | 10,434 | 3,521 | 10,954 | 182,82 | 224,88 | 42,06 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
μ31 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2009-05-23 |
16:27:00 | 2,514 | 2,060 | 4,838 | 6,999 | 8,817 | 10,478 | 3,479 | 12,992 | 182,83 | 225,59 | 42,76 | - |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
μ33 |
SUZUKI 750 |
L |
2009-05-23 |
14:21:00 | 1,588 | 2,179 | 5,128 | 7,258 | 9,035 | 10,629 | 3,371 | 12,217 | 191,79 | 236,38 | 44,59 | 5 |
ΤΣΟΛΕΡΙΔΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
μ34 |
YAMAHA R6 |
R |
2009-05-23 |
20:03:00 | 0,531 | 1,876 | 4,779 | 7,108 | 9,073 | 10,860 | 3,752 | 11,391 | 171,18 | 211,93 | 40,75 | - |
ΤΣΟΛΕΡΙΔΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
μ34 |
YAMAHA R6 |
R |
2009-05-24 |
12:11:00 | 0,348 | 1,976 | 4,896 | 7,224 | 9,184 | 10,972 | 3,748 | 11,320 | 171,27 | 208,80 | 37,53 | - |
ΤΣΟΛΕΡΙΔΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
μ34 |
YAMAHA R6 |
R |
2009-05-23 |
14:03:00 | 0,205 | 2,151 | 5,022 | 7,333 | 9,285 | 11,079 | 3,746 | 11,284 | 171,06 | 203,76 | 32,70 | - |
ΤΣΟΛΕΡΙΔΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
μ34 |
YAMAHA R6 |
L |
2009-05-23 |
17:02:00 | 0,307 | 2,030 | 4,913 | 7,288 | 9,300 | 11,121 | 3,833 | 11,428 | 167,81 | 205,24 | 37,43 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
μ31 |
SUZUKI GSXR 750 |
L |
2009-05-23 |
14:46:00 | -1,226 | 8,418 | 11,225 | 13,386 | 15,207 | 16,854 | 3,468 | 15,628 | 185,16 | 227,66 | 42,50 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
μ33 |
SUZUKI 750 |
L |
2009-05-24 |
15:32:00 | 1,760 | 1,821 | 4,421 | 6,491 | 8,226 | 9,802 | 3,311 | 11,562 | 187,32 | 232,90 | 45,58 | WON |
ΓΙΑΒΕΡ ΑΜΠΝΤΟΥΛΑΧ - ΓΚΟΧΑΝ |
μ35 |
GSXR 750 |
R |
2009-05-24 |
15:34:00 | 0,538 | 1,915 | 4,609 | 6,760 | 8,575 | 10,227 | 3,467 | 10,765 | 184,36 | 228,02 | 43,66 | LOST |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
μ31 |
SUZUKI GSXR 750 |
L |
2009-05-24 |
15:34:00 | 0,596 | 1,951 | 4,775 | 6,980 | 8,814 | 10,487 | 3,507 | 11,083 | | 219,47 | | WON |
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ |
μ32 |
GSXR 750 |
R |
2009-05-24 |
15:35:00 | 0,595 | 1,803 | 4,622 | 6,809 | 8,640 | 10,297 | 3,488 | 10,892 | 183,57 | 227,58 | 44,01 | LOST |
ΤΣΟΛΕΡΙΔΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
μ34 |
YAMAHA R6 |
L |
2009-05-24 |
15:35:00 | 0,564 | 1,843 | 4,727 | 7,059 | 9,019 | 10,819 | 3,760 | 11,383 | 168,98 | 199,34 | 30,36 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
μ33 |
SUZUKI 750 |
R |
2009-05-24 |
17:02:00 | 0,411 | 1,903 | 4,614 | 6,695 | 8,486 | 10,178 | 3,483 | 10,589 | 191,10 | 217,04 | 25,94 | LOST |
ΓΙΑΒΕΡ ΑΜΠΝΤΟΥΛΑΧ - ΓΚΟΧΑΝ |
μ35 |
GSXR 750 |
L |
2009-05-24 |
17:02:00 | 0,474 | 1,908 | 4,656 | 6,810 | | 10,280 | 3,470 | 10,754 | 182,41 | 224,97 | 42,56 | WON |
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ |
μ32 |
GSXR 750 |
R |
2009-05-24 |
17:02:44 | | 4,375 | 7,227 | 9,431 | 11,277 | 12,943 | 3,512 | 12,943 | 182,76 | 226,60 | 43,84 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
μ33 |
SUZUKI 750 |
R |
2009-05-24 |
18:30:00 | 0,522 | 1,897 | 4,619 | 6,735 | 8,528 | 10,190 | 3,455 | 10,712 | 188,03 | 222,43 | 34,40 | ABANDONED RUN |
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ |
μ32 |
GSXR 750 |
L |
2009-05-24 |
18:30:00 | 0,478 | 1,676 | 4,530 | 6,761 | | | | 0,478 | 178,68 | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,018 secs |
|