ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
011 |
CBR 600 |
R |
2009-03-22 |
09:49:50 | 2,280 | 1,720 | | 6,760 | | 10,350 | 3,590 | 12,631 | 177,25 | 217,12 | 39,87 | 2 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
010 |
GSX R 750 |
R |
2009-03-22 |
09:48:01 | 1,213 | 1,840 | | 6,890 | | 10,470 | 3,580 | 11,684 | 177,60 | 219,37 | 41,77 | - |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
011 |
CBR 600 |
R |
2009-03-21 |
12:29:17 | 1,004 | 1,770 | | 6,850 | | 10,520 | 3,670 | 11,525 | 174,50 | 211,01 | 36,51 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
010 |
GSX R 750 |
R |
2009-03-21 |
12:24:03 | 0,934 | 1,920 | | 7,130 | | 10,790 | 3,660 | 11,720 | 173,07 | 213,77 | 40,70 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
010 |
GSX R 750 |
R |
2009-03-21 |
11:23:18 | 1,060 | 1,910 | | 7,160 | | 10,900 | 3,740 | 11,959 | 170,05 | 211,76 | 41,71 | - |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
011 |
CBR 600 |
R |
2009-03-21 |
11:25:29 | 1,721 | 2,280 | | 7,420 | | 11,070 | 3,650 | 12,788 | 172,57 | 213,77 | 41,20 | 3 |
ΤΣΟΥΡΟΥΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
012 |
DUCATI 999 |
R |
2009-03-22 |
09:44:33 | 0,787 | 1,950 | | 7,350 | | 11,100 | 3,750 | 11,884 | 168,38 | 209,54 | 41,16 | 4 |
ΚΟΥΚΛΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
014 |
CBR 600 |
R |
2009-03-22 |
09:58:19 | 1,133 | 1,830 | | 7,370 | | 11,210 | 3,840 | 12,343 | 165,21 | 202,93 | 37,72 | - |
ΤΣΟΥΡΟΥΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
012 |
DUCATI 999 |
L |
2009-03-22 |
09:58:19 | 0,786 | 2,000 | | 7,780 | | 11,710 | 3,930 | 12,500 | 153,38 | 196,72 | 43,34 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΚΟΥΚΛΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
014 |
CBR 600 |
L |
2009-03-22 |
11:59:50 | 0,760 | 1,960 | | 7,750 | | 11,900 | 4,150 | 12,657 | 153,91 | 191,08 | 37,17 | WON |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
011 |
CBR 600 |
R |
2009-03-22 |
11:59:50 | 0,826 | 1,840 | | 6,990 | | 10,600 | 3,610 | 11,424 | 175,52 | 216,99 | 41,47 | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
010 |
GSX R 750 |
L |
2009-03-22 |
12:00:48 | 0,987 | 1,740 | | 6,870 | | 10,510 | 3,640 | 11,499 | 172,91 | 215,69 | 42,78 | LOST |
ΤΣΟΥΡΟΥΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
012 |
DUCATI 999 |
R |
2009-03-22 |
12:00:48 | 0,774 | 1,810 | | 7,070 | | 10,840 | 3,770 | 11,617 | 170,05 | 205,24 | 35,19 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
010 |
GSX R 750 |
L |
2009-03-22 |
12:51:32 | 0,692 | 1,770 | | 6,770 | | 10,350 | 3,580 | 11,041 | 175,60 | 217,26 | 41,66 | RED LIGHT |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
011 |
CBR 600 |
R |
2009-03-22 |
12:51:32 | 0,192 | 2,100 | | 7,460 | | 11,540 | 4,080 | 11,730 | 163,85 | 184,52 | 20,67 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,007 secs |
|