ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
46 |
HONDA |
L |
2008-10-19 |
11:49:50 | 0,907 | 1,722 | | 6,772 | | 10,396 | 3,624 | 11,303 | 174,24 | 218,44 | 44,20 | - |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
46 |
HONDA |
R |
2008-10-18 |
12:45:15 | 0,824 | 1,682 | | 6,804 | | 10,474 | 3,670 | 11,298 | 171,83 | 211,64 | 39,81 | - |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
46 |
HONDA |
L |
2008-10-18 |
13:54:34 | 3,695 | 1,665 | | 7,028 | | 10,725 | 3,697 | 14,420 | 168,22 | 212,01 | 43,79 | 2 |
ΚΟΠΑΝΙΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
45 |
SUZUKI |
R |
2008-10-18 |
12:43:31 | 1,030 | 1,758 | | 7,100 | | 11,054 | 3,954 | 12,084 | 159,64 | 192,82 | 33,18 | - |
ΚΟΠΑΝΙΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
45 |
SUZUKI |
R |
2008-10-19 |
11:51:06 | 0,777 | 1,865 | | 7,164 | | 11,063 | 3,899 | 11,840 | 165,21 | 197,91 | 32,70 | 3 |
ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗΣ ΝΑΣΟΣ |
48 |
DUCATI |
L |
2008-10-18 |
12:43:31 | 1,082 | 1,890 | | 7,269 | | 11,069 | 3,800 | 12,151 | 165,97 | 197,04 | 31,07 | - |
ΚΟΠΑΝΙΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
45 |
SUZUKI |
L |
2008-10-18 |
12:58:09 | 1,063 | 1,888 | | 7,222 | | 11,093 | 3,871 | 12,156 | 162,16 | 199,88 | 37,72 | - |
ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗΣ ΝΑΣΟΣ |
48 |
DUCATI |
R |
2008-10-18 |
13:00:34 | 1,245 | 1,905 | | 7,460 | | 11,417 | 3,957 | 12,662 | 156,25 | 195,75 | 39,50 | 4 |
ΤΣΟΥΡΟΥΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
53 |
DUCATI |
L |
2008-10-19 |
11:51:06 | 0,741 | 1,998 | | 7,553 | | 11,502 | 3,949 | 12,243 | 160,00 | 194,80 | 34,80 | - |
ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗΣ ΝΑΣΟΣ |
48 |
DUCATI |
R |
2008-10-19 |
11:49:50 | 0,945 | 2,131 | | 7,634 | | 11,505 | 3,871 | 12,450 | 161,79 | 201,00 | 39,21 | 5 |
ΟΥΚΛΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
156 |
HONDA |
R |
2008-10-19 |
12:41:43 | 1,446 | 2,086 | | 7,727 | | 11,649 | 3,922 | 13,095 | 161,50 | 196,29 | 34,79 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΤΣΟΥΡΟΥΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
53 |
DUCATI |
L |
2008-10-19 |
13:21:05 | 1,077 | 1,908 | | 7,339 | | 11,221 | 3,882 | 12,298 | 161,00 | 203,16 | 42,16 | LOST |
ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗΣ ΝΑΣΟΣ |
48 |
DUCATI |
R |
2008-10-19 |
13:21:05 | 0,988 | 2,030 | | 7,481 | | 11,356 | 3,875 | 12,344 | 163,56 | 194,38 | 30,82 | LOST |
ΟΥΚΛΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
156 |
HONDA |
L |
2008-10-19 |
13:22:12 | 1,030 | 1,974 | | 7,567 | | 11,539 | 3,972 | 12,569 | 160,49 | 199,44 | 38,95 | WON |
ΚΟΠΑΝΙΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
45 |
SUZUKI |
R |
2008-10-19 |
13:22:12 | 0,747 | 1,826 | | 7,229 | | 11,088 | 3,859 | 11,835 | 164,91 | 199,44 | 34,53 | WON |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
46 |
HONDA |
L |
2008-10-19 |
13:21:03 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
46 |
HONDA |
L |
2008-10-19 |
14:13:07 | 0,712 | 1,683 | | 6,667 | | 10,254 | 3,587 | 10,966 | 175,43 | 219,91 | 44,48 | LOST |
ΤΣΟΥΡΟΥΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
53 |
DUCATI |
R |
2008-10-19 |
14:13:07 | 0,502 | 2,243 | | 7,717 | | 11,639 | 3,922 | 12,141 | 161,43 | 197,04 | 35,61 | WON |
ΚΟΠΑΝΙΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
45 |
SUZUKI |
R |
2008-10-19 |
14:14:22 | 0,827 | 1,979 | | 7,517 | | 11,435 | 3,918 | 12,262 | 163,93 | 195,54 | 31,61 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
46 |
HONDA |
L |
2008-10-19 |
14:51:18 | 3,718 | 1,695 | | | | 11,440 | | 15,158 | 143,76 | 143,76 | 0,00 | LOST |
ΚΟΠΑΝΙΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
45 |
SUZUKI |
R |
2008-10-19 |
14:51:18 | | | | | | | | | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,014 secs |
|