| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						46 | 
						HONDA | 
						L | 
						2008-10-19 | 
						11:49:50 | 0,907 | 1,722 |  | 6,772 |  | 10,396 | 3,624 | 11,303 | 174,24 | 218,44 | 44,20 |  	| - | 
						ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						46 | 
						HONDA | 
						R | 
						2008-10-18 | 
						12:45:15 | 0,824 | 1,682 |  | 6,804 |  | 10,474 | 3,670 | 11,298 | 171,83 | 211,64 | 39,81 |  	| - | 
						ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						46 | 
						HONDA | 
						L | 
						2008-10-18 | 
						13:54:34 | 3,695 | 1,665 |  | 7,028 |  | 10,725 | 3,697 | 14,420 | 168,22 | 212,01 | 43,79 |  	| 2 | 
						ΚΟΠΑΝΙΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						45 | 
						SUZUKI | 
						R | 
						2008-10-18 | 
						12:43:31 | 1,030 | 1,758 |  | 7,100 |  | 11,054 | 3,954 | 12,084 | 159,64 | 192,82 | 33,18 |  	| - | 
						ΚΟΠΑΝΙΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						45 | 
						SUZUKI | 
						R | 
						2008-10-19 | 
						11:51:06 | 0,777 | 1,865 |  | 7,164 |  | 11,063 | 3,899 | 11,840 | 165,21 | 197,91 | 32,70 |  	| 3 | 
						ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗΣ ΝΑΣΟΣ | 
						48 | 
						DUCATI | 
						L | 
						2008-10-18 | 
						12:43:31 | 1,082 | 1,890 |  | 7,269 |  | 11,069 | 3,800 | 12,151 | 165,97 | 197,04 | 31,07 |  	| - | 
						ΚΟΠΑΝΙΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						45 | 
						SUZUKI | 
						L | 
						2008-10-18 | 
						12:58:09 | 1,063 | 1,888 |  | 7,222 |  | 11,093 | 3,871 | 12,156 | 162,16 | 199,88 | 37,72 |  	| - | 
						ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗΣ ΝΑΣΟΣ | 
						48 | 
						DUCATI | 
						R | 
						2008-10-18 | 
						13:00:34 | 1,245 | 1,905 |  | 7,460 |  | 11,417 | 3,957 | 12,662 | 156,25 | 195,75 | 39,50 |  	| 4 | 
						ΤΣΟΥΡΟΥΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						53 | 
						DUCATI | 
						L | 
						2008-10-19 | 
						11:51:06 | 0,741 | 1,998 |  | 7,553 |  | 11,502 | 3,949 | 12,243 | 160,00 | 194,80 | 34,80 |  	| - | 
						ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗΣ ΝΑΣΟΣ | 
						48 | 
						DUCATI | 
						R | 
						2008-10-19 | 
						11:49:50 | 0,945 | 2,131 |  | 7,634 |  | 11,505 | 3,871 | 12,450 | 161,79 | 201,00 | 39,21 |  	| 5 | 
						ΟΥΚΛΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						156 | 
						HONDA | 
						R | 
						2008-10-19 | 
						12:41:43 | 1,446 | 2,086 |  | 7,727 |  | 11,649 | 3,922 | 13,095 | 161,50 | 196,29 | 34,79 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΤΣΟΥΡΟΥΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						53 | 
						DUCATI | 
						L | 
						2008-10-19 | 
						13:21:05 | 1,077 | 1,908 |  | 7,339 |  | 11,221 | 3,882 | 12,298 | 161,00 | 203,16 | 42,16 |  	| LOST | 
						ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗΣ ΝΑΣΟΣ | 
						48 | 
						DUCATI | 
						R | 
						2008-10-19 | 
						13:21:05 | 0,988 | 2,030 |  | 7,481 |  | 11,356 | 3,875 | 12,344 | 163,56 | 194,38 | 30,82 |  	| LOST | 
						ΟΥΚΛΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						156 | 
						HONDA | 
						L | 
						2008-10-19 | 
						13:22:12 | 1,030 | 1,974 |  | 7,567 |  | 11,539 | 3,972 | 12,569 | 160,49 | 199,44 | 38,95 |  	| WON | 
						ΚΟΠΑΝΙΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						45 | 
						SUZUKI | 
						R | 
						2008-10-19 | 
						13:22:12 | 0,747 | 1,826 |  | 7,229 |  | 11,088 | 3,859 | 11,835 | 164,91 | 199,44 | 34,53 |  	| WON | 
						ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						46 | 
						HONDA | 
						L | 
						2008-10-19 | 
						13:21:03 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						46 | 
						HONDA | 
						L | 
						2008-10-19 | 
						14:13:07 | 0,712 | 1,683 |  | 6,667 |  | 10,254 | 3,587 | 10,966 | 175,43 | 219,91 | 44,48 |  	| LOST | 
						ΤΣΟΥΡΟΥΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						53 | 
						DUCATI | 
						R | 
						2008-10-19 | 
						14:13:07 | 0,502 | 2,243 |  | 7,717 |  | 11,639 | 3,922 | 12,141 | 161,43 | 197,04 | 35,61 |  	| WON | 
						ΚΟΠΑΝΙΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						45 | 
						SUZUKI | 
						R | 
						2008-10-19 | 
						14:14:22 | 0,827 | 1,979 |  | 7,517 |  | 11,435 | 3,918 | 12,262 | 163,93 | 195,54 | 31,61 |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						46 | 
						HONDA | 
						L | 
						2008-10-19 | 
						14:51:18 | 3,718 | 1,695 |  |  |  | 11,440 |  | 15,158 | 143,76 | 143,76 | 0,00 |  	| LOST | 
						ΚΟΠΑΝΙΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						45 | 
						SUZUKI | 
						R | 
						2008-10-19 | 
						14:51:18 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,010 secs | 
				 
  |