ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ30 |
SUZUKI 750 |
L |
2008-04-19 |
13:59:00 | 2,412 | 1,752 | 4,467 | 6,671 | 8,529 | 10,213 | 3,542 | 12,625 | 185,54 | 222,81 | 37,27 | 2 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ33 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2008-04-19 |
15:29:00 | 3,289 | 1,822 | 4,596 | 6,755 | 8,574 | 10,230 | 3,475 | 13,519 | 181,90 | 227,20 | 45,30 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ33 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2008-04-20 |
10:57:00 | 0,766 | 1,767 | 4,520 | 6,711 | 8,557 | 10,244 | 3,533 | 11,010 | 180,77 | 220,92 | 40,15 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ33 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2008-04-19 |
13:59:00 | 0,910 | 1,787 | 4,574 | 6,815 | 8,667 | 10,334 | 3,519 | 11,244 | 178,76 | 226,78 | 48,02 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ33 |
SUZUKI GSXR 750 |
L |
2008-04-19 |
17:09:00 | 0,670 | 1,771 | 4,545 | 6,821 | 8,687 | 10,376 | 3,555 | 11,046 | 176,31 | 223,50 | 47,19 | 3 |
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ |
Μ32 |
GSXR 600 |
L |
2008-04-20 |
11:11:00 | 0,663 | 1,849 | 4,758 | 7,020 | 8,921 | 10,651 | 3,631 | 11,314 | 175,50 | 217,55 | 42,05 | - |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ30 |
SUZUKI 750 |
R |
2008-04-20 |
11:11:00 | 0,933 | 1,931 | 4,740 | 7,008 | 8,925 | 10,688 | 3,680 | 11,621 | 173,56 | 208,41 | 34,85 | - |
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ |
Μ32 |
GSXR 600 |
L |
2008-04-19 |
15:30:00 | 0,892 | 1,892 | 4,812 | 7,086 | 8,984 | 10,695 | 3,609 | 11,587 | 173,78 | 220,17 | 46,39 | 4 |
ΤΙΛΣΙΖΟΓΛΟΥ ΣΑΒΒΑΣ |
Μ31 |
YAMAHA R6 |
R |
2008-04-20 |
11:16:00 | 0,867 | 1,883 | 4,825 | 7,079 | 8,974 | 10,706 | 3,627 | 11,573 | 177,10 | 210,22 | 33,12 | - |
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ |
Μ32 |
GSXR 600 |
R |
2008-04-19 |
17:16:00 | 0,900 | 1,914 | 4,923 | 7,226 | 9,137 | 10,861 | 3,635 | 11,761 | 174,29 | 219,37 | 45,08 | - |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ30 |
SUZUKI 750 |
R |
2008-04-19 |
15:28:00 | 1,089 | 1,850 | 4,775 | 7,228 | 9,210 | 10,985 | 3,757 | 12,074 | 166,26 | 213,96 | 47,70 | - |
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ |
Μ32 |
GSXR 600 |
L |
2008-04-19 |
13:46:00 | 1,057 | 2,030 | 5,096 | 7,384 | 9,280 | 10,986 | 3,602 | 12,043 | 177,73 | 223,24 | 45,51 | - |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ30 |
SUZUKI 750 |
R |
2008-04-19 |
17:09:00 | 0,631 | 1,808 | 4,900 | 7,315 | 9,271 | 11,040 | 3,725 | 11,671 | 166,36 | 212,12 | 45,76 | 5 |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
Μ34 |
YAMAHA 600 |
L |
2008-04-20 |
11:16:00 | 0,668 | 1,975 | 5,039 | 7,478 | 9,550 | 11,443 | 3,965 | 12,111 | 161,75 | 195,78 | 34,03 | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
Μ34 |
YAMAHA 600 |
R |
2008-04-19 |
14:09:00 | 0,763 | 1,972 | 5,110 | 7,574 | 9,660 | 11,547 | 3,973 | 12,310 | 161,82 | 200,98 | 39,16 | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
Μ34 |
YAMAHA 600 |
R |
2008-04-19 |
17:24:00 | 0,591 | 2,031 | 5,138 | 7,591 | 9,668 | 11,553 | 3,962 | 12,144 | 161,68 | 198,52 | 36,84 | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
Μ34 |
YAMAHA 600 |
R |
2008-04-19 |
15:30:00 | 0,507 | 2,085 | 5,165 | 7,593 | 9,653 | 11,569 | 3,976 | 12,076 | 163,80 | 198,13 | 34,33 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΤΙΛΣΙΖΟΓΛΟΥ ΣΑΒΒΑΣ |
Μ31 |
YAMAHA R6 |
R |
2008-04-20 |
14:18:00 | 0,601 | 1,731 | 4,602 | 6,867 | 8,780 | 10,535 | 3,668 | 11,136 | 173,41 | | | LOST |
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ |
Μ32 |
GSXR 600 |
L |
2008-04-20 |
14:18:00 | 0,648 | 1,889 | 4,783 | 7,058 | 8,960 | 10,691 | 3,633 | 11,339 | 173,45 | 217,12 | 43,67 | WON |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ33 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2008-04-20 |
14:19:00 | 0,882 | 2,072 | 4,905 | 7,113 | 8,968 | 10,661 | 3,548 | 11,543 | 179,03 | | | LOST |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
Μ34 |
YAMAHA 600 |
L |
2008-04-20 |
14:19:00 | 1,067 | 2,079 | 5,107 | 7,546 | 9,612 | 11,523 | 3,977 | 12,590 | 162,19 | 195,24 | 33,05 | QUALIFIED |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ30 |
SUZUKI 750 |
L |
2008-04-20 |
14:20:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ30 |
SUZUKI 750 |
L |
2008-04-20 |
15:03:00 | 0,671 | 1,691 | 4,513 | 6,790 | 8,715 | 10,484 | 3,694 | 11,155 | 171,02 | 208,60 | 37,58 | LOST |
ΤΙΛΣΙΖΟΓΛΟΥ ΣΑΒΒΑΣ |
Μ31 |
YAMAHA R6 |
R |
2008-04-20 |
15:03:00 | 0,551 | 1,757 | 4,708 | 6,976 | 8,891 | 10,622 | 3,646 | 11,173 | 175,60 | | | QUALIFIED |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ33 |
SUZUKI GSXR 750 |
L |
2008-04-20 |
15:03:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ33 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2008-04-20 |
15:47:00 | 0,735 | 1,730 | 4,505 | 6,704 | 8,557 | 10,258 | 3,554 | 10,993 | 180,27 | | | LOST |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ30 |
SUZUKI 750 |
L |
2008-04-20 |
15:47:00 | 0,604 | 1,755 | 4,540 | 6,797 | 8,707 | 10,452 | 3,655 | 11,056 | 173,74 | 211,49 | 37,75 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|