| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Pro Street 1 [2008] - Ex Moto 3 [1999] | | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | 1 |
ΧΙΟΚΤΟΥΡΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
1316 |
GSXR 750 |
R |
2013-09-07 |
13:43:00 | 0,980 | 1,617 | 4,172 | 6,255 | 8,016 | 9,627 | 3,372 | 10,607 | 191,71 | 231,33 | 39,62 | | - |
ΧΙΟΚΤΟΥΡΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
1316 |
GSXR 750 |
L |
2013-09-07 |
17:21:00 | 0,377 | 1,629 | 4,253 | 6,360 | 8,150 | 9,790 | 3,430 | 10,167 | 186,72 | 227,07 | 40,35 | | 2 |
ΙΣΜΑΗΛ ΧΕΚΤΣΕΚ |
1399 |
GSXR 750 |
L |
2013-09-08 |
11:45:00 | 0,589 | 1,677 | 4,290 | 6,434 | 8,246 | 9,903 | 3,469 | 10,492 | 184,30 | 224,76 | 40,46 | | - |
ΧΙΟΚΤΟΥΡΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
1316 |
GSXR 750 |
L |
2013-09-07 |
15:36:00 | 0,995 | 1,647 | 4,305 | 6,451 | 8,258 | 9,906 | 3,455 | 10,901 | 185,75 | 226,05 | 40,30 | | - |
ΧΙΟΚΤΟΥΡΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
1316 |
GSXR 750 |
R |
2013-09-08 |
11:47:00 | 1,626 | 1,845 | 4,453 | 6,536 | 8,304 | 9,919 | 3,383 | 11,545 | 191,05 | 231,63 | 40,58 | | - |
ΙΣΜΑΗΛ ΧΕΚΤΣΕΚ |
1399 |
GSXR 750 |
R |
2013-09-07 |
15:56:00 | 0,541 | 1,635 | 4,275 | 6,437 | 8,274 | 9,958 | 3,521 | 10,499 | 184,26 | 222,07 | 37,81 | | - |
ΙΣΜΑΗΛ ΧΕΚΤΣΕΚ |
1399 |
GSXR 750 |
L |
2013-09-07 |
18:08:00 | 0,516 | 1,635 | 4,338 | 6,522 | 8,364 | 10,036 | 3,514 | 10,552 | 184,99 | 220,04 | 35,05 | | 3 |
ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
1370 |
GSXR 750 |
L |
2013-09-08 |
11:49:00 | 0,632 | 1,653 | 4,401 | 6,609 | 8,472 | 10,173 | 3,564 | 10,805 | 180,71 | 218,98 | 38,27 | | - |
ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
1370 |
GSXR 750 |
R |
2013-09-07 |
13:45:00 | 0,973 | 1,653 | 4,433 | 6,669 | 8,552 | 10,254 | 3,585 | 11,227 | 181,11 | 218,88 | 37,77 | | - |
ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
1370 |
GSXR 750 |
L |
2013-09-07 |
15:43:00 | 0,840 | 1,689 | 4,443 | 6,720 | 8,618 | 10,337 | 3,617 | 11,177 | 174,59 | 217,05 | 42,46 | | - |
ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
1370 |
GSXR 750 |
R |
2013-09-07 |
17:21:00 | -0,520 | 1,684 | 4,496 | 6,744 | 8,642 | 10,376 | 3,632 | 9,856 | 179,76 | 211,85 | 32,09 | | - |
ΙΣΜΑΗΛ ΧΕΚΤΣΕΚ |
1399 |
GSXR 750 |
L |
2013-09-07 |
13:52:00 | -0,773 | 4,610 | 7,229 | 9,385 | 11,200 | 12,868 | 3,483 | 12,095 | 183,96 | 220,16 | 36,20 | | |
| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Pro Street 1 [2008] - Ex Moto 3 [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΙΣΜΑΗΛ ΧΕΚΤΣΕΚ |
1399 |
GSXR 750 |
R |
2013-09-08 |
15:54:00 | 3,155 | 2,003 | 4,882 | 7,242 | 9,527 | 12,080 | 4,838 | 15,235 | 166,70 | 135,15 | -31,55 | | RED LIGHT |
ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
1370 |
GSXR 750 |
L |
2013-09-08 |
15:54:00 | -0,517 | 1,651 | 4,328 | 6,514 | 8,367 | 10,059 | 3,545 | 9,542 | 182,04 | 218,53 | 36,49 | | WON |
ΧΙΟΚΤΟΥΡΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
1316 |
GSXR 750 |
R |
2013-09-08 |
15:55:00 | 1,142 | 1,638 | 4,312 | 6,462 | 8,247 | 9,864 | 3,402 | 11,006 | 187,42 | 234,15 | 46,73 | | |
| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Pro Street 1 [2008] - Ex Moto 3 [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΙΣΜΑΗΛ ΧΕΚΤΣΕΚ |
1399 |
GSXR 750 |
L |
2013-09-08 |
16:41:00 | 0,533 | 1,637 | 4,272 | 6,411 | 8,216 | 9,863 | 3,452 | 10,396 | 186,08 | 226,14 | 40,06 | | LOST |
ΧΙΟΚΤΟΥΡΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
1316 |
GSXR 750 |
R |
2013-09-08 |
16:41:00 | 0,778 | 1,641 | 4,410 | 6,562 | 8,348 | 9,966 | 3,404 | 10,744 | 187,45 | 234,61 | 47,16 | | |
| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | | |
| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
| WON: Νικητής της κόντρας. |
| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
| LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
| |
| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| |
| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
| Execution & Transfer Time: 0,017 secs |
|