| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Pro Street 1 [2008] - Ex Moto 3 [1999] | | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | 1 |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
081 |
GSXR 750 |
R |
2009-11-01 |
11:33:45 | 0,732 | 1,647 | | 6,481 | | 9,945 | 3,464 | 10,677 | 188,08 | 233,46 | 45,38 | | - |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
081 |
GSXR 750 |
R |
2009-10-31 |
15:52:02 | 0,862 | 1,694 | | 6,619 | | 10,064 | 3,445 | 10,926 | 187,30 | 236,99 | 49,69 | | - |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
081 |
GSXR 750 |
L |
2009-10-31 |
13:23:14 | 0,873 | 1,723 | | 6,631 | | 10,127 | 3,496 | 11,000 | 187,20 | 225,70 | 38,50 | | - |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
081 |
GSXR 750 |
L |
2009-11-01 |
10:15:46 | 0,841 | 1,742 | | 6,684 | | 10,147 | 3,463 | 10,988 | 186,23 | 230,91 | 44,68 | | 2 |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
080 |
R6 |
L |
2009-10-31 |
15:52:02 | 0,643 | 2,283 | | 7,831 | | 11,802 | 3,971 | 12,445 | 164,15 | 197,69 | 33,54 | | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
080 |
R6 |
R |
2009-10-31 |
13:23:14 | 0,882 | 2,164 | | 8,070 | | 12,175 | 4,105 | 13,057 | 158,17 | 193,13 | 34,96 | | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
080 |
R6 |
R |
2009-11-01 |
10:15:46 | 0,753 | 2,519 | | 8,270 | | 12,292 | 4,022 | 13,045 | 162,60 | 200,00 | 37,40 | | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
080 |
R6 |
L |
2009-11-01 |
11:33:45 | 0,619 | 2,745 | | 8,448 | | 12,489 | 4,041 | 13,108 | 162,38 | 197,15 | 34,77 | | |
| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Pro Street 1 [2008] - Ex Moto 3 [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
081 |
GSXR 750 |
L |
2009-11-01 |
15:38:47 | 0,861 | 1,677 | | 6,542 | | 9,983 | 3,441 | 10,844 | 187,20 | 232,25 | 45,05 | | LOST |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
080 |
R6 |
R |
2009-11-01 |
15:38:47 | 0,990 | 1,747 | | 7,009 | | 10,968 | 3,959 | 11,958 | 170,37 | 195,01 | 24,64 | | |
| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | | |
| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
| WON: Νικητής της κόντρας. |
| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
| LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
| |
| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| |
| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
| Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|