ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Pro Street 1 [2008] - Ex Moto 3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ38 |
KAWASAKI ZX 7 RR |
L |
2009-04-12 |
11:38:00 | 0,660 | 1,580 | 4,211 | 6,395 | 8,241 | 9,915 | 3,520 | 10,575 | 180,53 | 226,11 | 45,58 | - |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ38 |
KAWASAKI ZX 7 RR |
R |
2009-04-11 |
15:51:00 | 1,191 | 1,569 | | 6,453 | 8,297 | 9,976 | 3,523 | 11,167 | 184,04 | 220,23 | 36,19 | 2 |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
μ41 |
YAMAHA 600 |
R |
2009-04-11 |
17:26:00 | 0,690 | 1,900 | | 7,381 | 9,460 | 11,355 | 3,974 | 12,045 | 163,94 | 196,43 | 32,49 | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
μ41 |
YAMAHA 600 |
L |
2009-04-11 |
18:59:00 | 0,767 | 1,961 | | 7,449 | 9,532 | 11,429 | 3,980 | 12,196 | 161,18 | 198,17 | 36,99 | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
μ41 |
YAMAHA 600 |
R |
2009-04-12 |
11:22:00 | 0,711 | 1,937 | 5,019 | 7,479 | 9,554 | 11,435 | 3,956 | 12,146 | 162,63 | 197,05 | 34,42 | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
μ41 |
YAMAHA 600 |
L |
2009-04-11 |
15:48:00 | 0,647 | 2,008 | | 7,620 | 9,713 | 11,615 | 3,995 | 12,262 | 158,71 | 196,87 | 38,16 | 3 |
ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
μ39 |
C50 TOP FUEL 8VALVE |
L |
2009-04-12 |
11:43:00 | 0,759 | 1,679 | 4,871 | 7,693 | 10,125 | 12,312 | 4,619 | 13,071 | 136,40 | 173,71 | 37,31 | 4 |
ΧΑΤΖΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ[2] |
μ12 |
HONDA RS |
R |
2009-04-11 |
19:12:00 | 0,530 | 2,131 | | 7,903 | 10,240 | 12,394 | 4,491 | 12,924 | 149,57 | 172,00 | 22,43 | - |
ΧΑΤΖΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ[2] |
μ12 |
HONDA RS |
L |
2009-04-12 |
11:31:00 | 0,724 | 2,112 | 5,331 | 8,008 | 10,350 | 12,525 | 4,517 | 13,249 | 143,96 | 171,26 | 27,30 | - |
ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
μ39 |
C50 TOP FUEL 8VALVE |
R |
2009-04-11 |
17:32:00 | 1,374 | 1,839 | | 7,991 | 10,457 | 12,673 | 4,682 | 14,047 | 139,12 | 167,43 | 28,31 | 5 |
ΛΕΒΑΝΤΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
μ42 |
XT600 |
R |
2009-04-11 |
19:06:00 | 0,693 | 1,711 | | 7,857 | 10,371 | 12,687 | 4,830 | 13,380 | 137,11 | 161,48 | 24,37 | - |
ΧΑΤΖΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ[2] |
μ12 |
HONDA RS |
R |
2009-04-11 |
16:02:00 | 0,670 | 2,096 | | 8,135 | 10,517 | 12,722 | 4,587 | 13,392 | 146,29 | 164,32 | 18,03 | - |
ΧΑΤΖΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ[2] |
μ12 |
HONDA RS |
L |
2009-04-11 |
17:44:00 | 0,621 | 2,056 | | 8,232 | 10,613 | 12,883 | 4,651 | 13,504 | 143,52 | 153,86 | 10,34 | - |
ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
μ39 |
C50 TOP FUEL 8VALVE |
L |
2009-04-11 |
19:03:00 | 0,535 | 2,033 | | 8,143 | 10,673 | 12,914 | 4,771 | 13,449 | 130,72 | 173,14 | 42,42 | - |
ΛΕΒΑΝΤΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
μ42 |
XT600 |
L |
2009-04-11 |
17:19:00 | 1,953 | 1,746 | | 8,239 | 10,788 | 13,169 | 4,930 | 15,122 | 133,58 | 157,50 | 23,92 | - |
ΛΕΒΑΝΤΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
μ42 |
XT600 |
R |
2009-04-11 |
15:40:00 | -0,537 | 1,835 | | 8,144 | 10,789 | 13,218 | 5,074 | 12,681 | 138,01 | 154,26 | 16,25 | - |
ΛΕΒΑΝΤΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
μ42 |
XT600 |
L |
2009-04-12 |
11:21:00 | 0,465 | 2,148 | 6,383 | 9,282 | 11,776 | 14,076 | 4,794 | 14,541 | 134,47 | 163,41 | 28,94 | 6 |
ΚΑΡΔΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ40 |
CHAPY 125 |
R |
2009-04-11 |
18:42:00 | 0,513 | 2,109 | | 8,795 | 11,563 | 14,121 | 5,326 | 14,634 | 124,49 | 144,77 | 20,28 | - |
ΚΑΡΔΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ40 |
CHAPY 125 |
R |
2009-04-11 |
15:38:00 | 0,561 | 2,003 | | 8,787 | 11,584 | 14,179 | 5,392 | 14,740 | 124,15 | 143,16 | 19,01 | - |
ΚΑΡΔΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ40 |
CHAPY 125 |
L |
2009-04-11 |
17:11:00 | 1,565 | 2,512 | | 9,356 | 12,126 | 14,696 | 5,340 | 16,261 | 124,39 | 143,75 | 19,36 | - |
ΚΑΡΔΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ40 |
CHAPY 125 |
L |
2009-04-12 |
11:23:00 | -0,848 | 3,724 | 7,201 | 10,236 | 12,917 | 15,377 | 5,141 | 14,529 | 127,54 | 151,02 | 23,48 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto Pro Street 1 [2008] - Ex Moto 3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
μ39 |
C50 TOP FUEL 8VALVE |
L |
2009-04-12 |
13:42:00 | 0,724 | 1,721 | 4,900 | 7,773 | 10,297 | 12,537 | 4,764 | 13,261 | 131,15 | 169,47 | 38,32 | RED LIGHT |
ΧΑΤΖΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ[2] |
μ12 |
HONDA RS |
R |
2009-04-12 |
13:42:00 | -0,709 | 2,742 | 6,213 | 8,927 | 11,280 | 13,605 | 4,678 | 12,896 | 143,38 | 143,19 | -0,19 | WON |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
μ41 |
YAMAHA 600 |
R |
2009-04-12 |
13:45:00 | 0,754 | 1,915 | 4,922 | 7,344 | 9,414 | 11,302 | 3,958 | 12,056 | 163,73 | 199,10 | 35,37 | LOST |
ΛΕΒΑΝΤΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
μ42 |
XT600 |
L |
2009-04-12 |
13:45:00 | 0,842 | 1,979 | 5,421 | 8,320 | 10,832 | 13,143 | 4,823 | 13,985 | 133,81 | 162,99 | 29,18 | WON |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ38 |
KAWASAKI ZX 7 RR |
R |
2009-04-12 |
13:46:00 | 0,609 | 1,538 | 4,135 | 6,301 | 8,150 | 9,835 | 3,534 | 10,444 | 181,99 | 221,26 | 39,27 | RED LIGHT |
ΚΑΡΔΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ40 |
CHAPY 125 |
L |
2009-04-12 |
13:46:00 | -0,601 | 4,396 | 7,821 | 10,964 | 13,924 | 17,667 | 6,703 | 17,066 | 121,36 | 85,59 | -35,77 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Pro Street 1 [2008] - Ex Moto 3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
μ41 |
YAMAHA 600 |
R |
2009-04-12 |
15:31:00 | 0,641 | 2,005 | 5,330 | 7,820 | 9,932 | 11,835 | 4,015 | 12,476 | 159,94 | 192,27 | 32,33 | LOST |
ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
μ39 |
C50 TOP FUEL 8VALVE |
L |
2009-04-12 |
15:31:00 | 1,217 | 3,117 | 8,322 | 13,912 | 19,910 | 25,975 | 12,063 | 27,192 | 60,53 | 59,33 | -1,20 | WON |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ38 |
KAWASAKI ZX 7 RR |
R |
2009-04-12 |
15:32:00 | 1,335 | 1,594 | 4,303 | 6,477 | 8,320 | 9,999 | 3,522 | 11,334 | 181,81 | 219,38 | 37,57 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Pro Street 1 [2008] - Ex Moto 3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ38 |
KAWASAKI ZX 7 RR |
R |
2009-04-12 |
15:50:00 | 0,459 | 1,532 | 4,153 | 6,310 | 8,144 | 9,820 | 3,510 | 10,279 | 182,68 | 221,99 | 39,31 | LOST |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
μ41 |
YAMAHA 600 |
L |
2009-04-12 |
15:50:00 | 0,484 | 1,929 | 5,027 | 7,489 | 9,583 | 11,482 | 3,993 | 11,966 | 159,72 | 197,12 | 37,40 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|