ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Street 2 [2008] - Ex Moto 4 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1415 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
11:38:52 | 0,573 | 1,618 | | 6,133 | | 9,189 | 3,056 | 9,762 | 203,61 | 259,36 | 55,75 | 2 |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
1417 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
11:37:21 | 0,852 | 1,633 | | 6,153 | | 9,248 | 3,095 | 10,100 | 202,13 | 256,41 | 54,28 | - |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
1417 |
GSXR 1000 |
R |
2014-05-31 |
15:12:43 | 0,885 | 1,589 | | 6,089 | | 9,304 | 3,215 | 10,189 | 205,01 | 260,86 | 55,85 | - |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
1417 |
GSXR 1000 |
L |
2014-05-31 |
17:17:56 | 4,214 | 1,699 | | 6,217 | | 9,436 | 3,219 | 13,650 | 203,16 | 259,55 | 56,39 | - |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
1417 |
GSXR 1000 |
R |
2014-05-31 |
13:18:43 | 2,133 | 1,719 | | 6,256 | | 9,504 | 3,248 | 11,637 | 203,50 | 255,13 | 51,63 | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1415 |
GSXR 1000 |
L |
2014-05-31 |
17:16:07 | 0,638 | 1,687 | | 6,301 | | 9,522 | 3,221 | 10,160 | 202,47 | 259,92 | 57,45 | 3 |
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1416 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
11:32:39 | 0,607 | 1,696 | | 6,330 | | 9,527 | 3,197 | 10,134 | 197,58 | 244,56 | 46,98 | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1415 |
GSXR 1000 |
L |
2014-05-31 |
15:12:43 | 0,515 | 1,751 | | 6,342 | | 9,559 | 3,217 | 10,074 | 202,47 | 260,30 | 57,83 | - |
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1416 |
GSXR 1000 |
L |
2014-05-31 |
17:16:56 | 0,529 | 1,588 | | 6,229 | | 9,573 | 3,344 | 10,102 | 195,01 | 249,65 | 54,64 | 4 |
ΛΕΜΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
1414 |
GSXR 1000 |
R |
2014-05-31 |
17:16:56 | 0,494 | 1,657 | | 6,276 | | 9,629 | 3,353 | 10,123 | 198,56 | 248,79 | 50,23 | - |
ΛΕΜΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
1414 |
GSXR 1000 |
L |
2014-05-31 |
15:13:48 | 0,781 | 1,664 | | 6,326 | | 9,677 | 3,351 | 10,458 | 199,22 | 241,44 | 42,22 | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1415 |
GSXR 1000 |
L |
2014-05-31 |
13:17:50 | 2,023 | 1,775 | | 6,457 | | 9,702 | 3,245 | 11,725 | 201,56 | 257,51 | 55,95 | - |
ΛΕΜΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
1414 |
GSXR 1000 |
R |
2014-06-01 |
11:33:37 | 0,581 | 1,738 | | 6,515 | | 9,744 | 3,229 | 10,325 | 193,23 | 244,23 | 51,00 | 5 |
ΝΤΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1402 |
GSXR 1000 |
R |
2014-06-01 |
11:32:39 | 0,695 | 1,742 | | 6,522 | | 9,799 | 3,277 | 10,494 | 193,44 | 239,68 | 46,24 | - |
ΛΕΜΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
1414 |
GSXR 1000 |
R |
2014-05-31 |
13:15:08 | 0,653 | 1,737 | | 6,480 | | 9,870 | 3,390 | 10,523 | 195,54 | 240,96 | 45,42 | - |
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1416 |
GSXR 1000 |
L |
2014-05-31 |
15:14:46 | 0,688 | 1,784 | | 6,559 | | 9,878 | 3,319 | 10,566 | 197,26 | 251,57 | 54,31 | - |
ΝΤΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1402 |
GSXR 1000 |
R |
2014-05-31 |
13:20:13 | 0,459 | 1,860 | | 6,587 | | 10,033 | 3,446 | 10,492 | 190,37 | 241,28 | 50,91 | - |
ΝΤΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1402 |
GSXR 1000 |
R |
2014-05-31 |
17:16:07 | 0,636 | 1,842 | | 6,670 | | 10,112 | 3,442 | 10,748 | 192,92 | 242,26 | 49,34 | - |
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1416 |
GSXR 1000 |
L |
2014-05-31 |
13:20:13 | 0,536 | 1,987 | | 6,773 | | 10,118 | 3,345 | 10,654 | 195,22 | 249,82 | 54,60 | - |
ΝΤΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1402 |
GSXR 1000 |
R |
2014-05-31 |
15:13:48 | 0,522 | 1,945 | | 8,508 | | 17,788 | 9,280 | 18,310 | 86,08 | 85,49 | -0,59 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto Street 2 [2008] - Ex Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1415 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
14:06:59 | 1,168 | 1,697 | | 6,321 | | 9,363 | 3,042 | 10,531 | 203,61 | 258,24 | 54,63 | WON |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
1417 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
14:07:55 | 0,923 | 1,700 | | 6,238 | | 9,301 | 3,063 | 10,224 | 205,01 | 256,59 | 51,58 | LOST |
ΝΤΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1402 |
GSXR 1000 |
R |
2014-06-01 |
14:07:55 | 0,581 | 1,797 | | 6,695 | | 10,005 | 3,310 | 10,586 | 188,38 | 239,04 | 50,66 | WON |
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1416 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
14:09:39 | 0,475 | 1,647 | | 6,240 | | 9,390 | 3,150 | 9,865 | 198,78 | 252,45 | 53,67 | LOST |
ΛΕΜΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
1414 |
GSXR 1000 |
R |
2014-06-01 |
14:09:39 | 0,642 | 1,763 | | 6,444 | | 9,628 | 3,184 | 10,270 | 196,82 | 247,76 | 50,94 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Street 2 [2008] - Ex Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
1417 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
14:55:19 | 0,585 | 1,683 | | 6,187 | | 9,252 | 3,065 | 9,837 | 204,77 | 257,87 | 53,10 | WON |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1415 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
14:56:49 | 0,569 | 1,592 | | 6,083 | | 9,118 | 3,035 | 9,687 | 205,47 | 259,92 | 54,45 | LOST |
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1416 |
GSXR 1000 |
R |
2014-06-01 |
14:56:49 | 0,425 | 1,772 | | 6,475 | | 9,677 | 3,202 | 10,102 | 194,07 | 247,93 | 53,86 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Street 2 [2008] - Ex Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1415 |
GSXR 1000 |
L |
2014-06-01 |
16:22:47 | 0,577 | 1,589 | | 6,088 | | 9,126 | 3,038 | 9,703 | 205,83 | 258,80 | 52,97 | LOST |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
1417 |
GSXR 1000 |
R |
2014-06-01 |
16:22:47 | 0,582 | 1,627 | | 6,101 | | 9,177 | 3,076 | 9,759 | 206,06 | 254,95 | 48,89 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|