ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Street 2 [2008] - Ex Moto 4 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
003 |
GSXR 1000 |
L |
2009-03-22 |
09:50:23 | 0,580 | 1,700 | | 6,380 | | 9,490 | 3,110 | 10,072 | 199,44 | 254,77 | 55,33 | 2 |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
007 |
GSXR1000 |
L |
2009-03-21 |
12:25:04 | 0,732 | 1,580 | | 6,310 | | 9,510 | 3,200 | 10,244 | 195,22 | 245,56 | 50,34 | - |
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
003 |
GSXR 1000 |
R |
2009-03-21 |
12:25:04 | 0,594 | 1,650 | | 6,350 | | 9,530 | 3,180 | 10,127 | 195,12 | 246,74 | 51,62 | - |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
007 |
GSXR1000 |
L |
2009-03-22 |
09:59:20 | 0,769 | 1,620 | | 6,410 | | 9,560 | 3,150 | 10,325 | 195,65 | 257,51 | 61,86 | 3 |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
004 |
GSXR1000 |
R |
2009-03-21 |
12:23:02 | 1,364 | 1,700 | | 6,470 | | 9,670 | 3,200 | 11,032 | 193,96 | 246,57 | 52,61 | 4 |
ΚΟΥΛΕΝΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
001 |
ZX 12 |
L |
2009-03-22 |
09:48:43 | 0,986 | 1,730 | | 6,450 | | 9,740 | 3,290 | 10,730 | 189,67 | 240,64 | 50,97 | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
004 |
GSXR1000 |
R |
2009-03-22 |
09:48:43 | 1,140 | 1,870 | | 6,620 | | 9,750 | 3,130 | 10,894 | 199,00 | 250,69 | 51,69 | 5 |
ΑΤΣΑΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
005 |
HAYABUSA |
L |
2009-03-22 |
09:57:06 | 0,927 | 1,680 | | 6,480 | | 9,750 | 3,270 | 10,681 | 190,67 | 242,26 | 51,59 | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
004 |
GSXR1000 |
R |
2009-03-21 |
11:29:38 | 2,043 | 1,880 | | 6,710 | | 9,930 | 3,220 | 11,968 | 193,13 | 247,25 | 54,12 | - |
ΑΤΣΑΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
005 |
HAYABUSA |
L |
2009-03-21 |
11:33:14 | 1,129 | 1,790 | | 6,640 | | 9,970 | 3,330 | 11,097 | 189,17 | 237,46 | 48,29 | - |
ΑΤΣΑΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
005 |
HAYABUSA |
R |
2009-03-21 |
12:26:16 | 1,074 | 1,800 | | 6,760 | | 10,120 | 3,360 | 11,195 | 185,08 | 235,75 | 50,67 | - |
ΚΟΥΛΕΝΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
001 |
ZX 12 |
R |
2009-03-21 |
11:32:22 | 1,047 | 1,820 | | 6,800 | | 10,200 | 3,400 | 11,243 | 184,71 | 232,25 | 47,54 | - |
ΚΟΥΛΕΝΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
001 |
ZX 12 |
R |
2009-03-21 |
12:34:57 | 1,065 | 1,940 | | 6,960 | | 10,590 | 3,630 | 11,652 | 172,33 | 221,40 | 49,07 | 6 |
ΠΡΩΤΟΓΕΡΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
002 |
ZX12 |
R |
2009-03-21 |
11:36:24 | 0,637 | 1,960 | | 7,320 | | 10,810 | 3,490 | 11,446 | 177,77 | 224,85 | 47,08 | - |
ΠΡΩΤΟΓΕΡΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
002 |
ZX12 |
L |
2009-03-21 |
12:26:16 | 0,850 | 2,320 | | 7,610 | | 11,110 | 3,500 | 11,957 | 177,69 | 225,56 | 47,87 | ABANDONED RUN |
ΑΤΣΑΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
005 |
HAYABUSA |
L |
2009-03-21 |
11:32:22 | 1,971 | | | | | | | 1,971 | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto Street 2 [2008] - Ex Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
003 |
GSXR 1000 |
L |
2009-03-22 |
11:39:22 | 0,612 | 1,980 | | 6,800 | | 9,960 | 3,160 | 10,576 | 196,39 | 248,96 | 52,57 | LOST |
ΠΡΩΤΟΓΕΡΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
002 |
ZX12 |
R |
2009-03-22 |
11:39:22 | 0,671 | 2,100 | | 7,500 | | 11,030 | 3,530 | 11,699 | 173,41 | 225,14 | 51,73 | WON |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
007 |
GSXR1000 |
L |
2009-03-22 |
11:40:49 | 0,675 | 1,640 | | 6,400 | | 9,530 | 3,130 | 10,203 | 196,18 | 255,13 | 58,95 | LOST |
ΑΤΣΑΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
005 |
HAYABUSA |
R |
2009-03-22 |
11:40:49 | 0,986 | 1,730 | | 6,540 | | 9,840 | 3,300 | 10,825 | 191,59 | 237,62 | 46,03 | WON |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
004 |
GSXR1000 |
L |
2009-03-22 |
11:41:53 | 0,697 | 1,570 | | 6,170 | | 9,290 | 3,120 | 9,986 | 199,77 | 254,41 | 54,64 | LOST |
ΚΟΥΛΕΝΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
001 |
ZX 12 |
R |
2009-03-22 |
11:41:53 | 0,937 | 1,780 | | 6,780 | | 10,550 | 3,770 | 11,483 | 172,24 | 193,86 | 21,62 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Street 2 [2008] - Ex Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
003 |
GSXR 1000 |
R |
2009-03-22 |
12:07:33 | 0,670 | 1,680 | | 6,370 | | 9,550 | 3,180 | 10,216 | 195,43 | 244,89 | 49,46 | LOST |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
004 |
GSXR1000 |
L |
2009-03-22 |
12:08:49 | 0,687 | 1,740 | | 6,620 | | 9,800 | 3,180 | 10,489 | 193,44 | 251,39 | 57,95 | WON |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
007 |
GSXR1000 |
R |
2009-03-22 |
12:08:49 | 0,672 | 1,640 | | 6,440 | | 9,630 | 3,190 | 10,299 | 195,75 | 248,79 | 53,04 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Street 2 [2008] - Ex Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
003 |
GSXR 1000 |
L |
2009-03-22 |
12:53:15 | 0,579 | 1,590 | | 6,240 | | 9,400 | 3,160 | 9,978 | 196,61 | 250,87 | 54,26 | LOST |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
007 |
GSXR1000 |
R |
2009-03-22 |
12:53:15 | 0,703 | 1,600 | | 6,470 | | 9,820 | 3,350 | 10,520 | 186,43 | 213,27 | 26,84 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|