ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Pro Street 2 [2008] - Ex Moto 5 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ8 |
SUZUKI GS |
R |
2008-10-05 |
13:21:00 | 2,078 | 1,322 | 3,525 | 5,361 | 6,909 | 8,317 | 2,956 | 10,395 | 217,24 | 264,21 | 46,97 | - |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ8 |
SUZUKI GS |
R |
2008-10-04 |
14:45:00 | 1,601 | 1,339 | 3,569 | 5,437 | 7,017 | 8,459 | 3,022 | 10,060 | 216,60 | 256,48 | 39,88 | 2 |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ11 |
YAMAHA TURBO |
R |
2008-10-05 |
13:22:00 | 1,678 | 1,447 | 3,761 | 5,600 | 7,115 | 8,484 | 2,884 | 10,162 | 218,68 | 271,79 | 53,11 | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ11 |
YAMAHA TURBO |
R |
2008-10-04 |
16:07:00 | 1,697 | 1,371 | 3,689 | 5,536 | 7,082 | 8,492 | 2,956 | 10,189 | 219,24 | 262,10 | 42,86 | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ11 |
YAMAHA TURBO |
R |
2008-10-04 |
18:32:00 | 2,171 | 1,346 | 3,631 | 5,530 | 7,105 | 8,534 | 3,004 | 10,705 | 209,73 | 260,19 | 50,46 | - |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ8 |
SUZUKI GS |
R |
2008-10-04 |
18:50:00 | 2,875 | 1,377 | 3,654 | 5,545 | 7,139 | 8,592 | 3,047 | 11,467 | 210,79 | 255,60 | 44,81 | 3 |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ86 |
SUZUKI GSXR 1100 |
R |
2008-10-05 |
12:35:00 | 2,064 | 1,351 | 3,774 | 5,741 | 7,296 | 8,662 | 2,921 | 10,726 | 207,90 | 271,23 | 63,33 | - |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ86 |
SUZUKI GSXR 1100 |
L |
2008-10-04 |
16:29:00 | 0,627 | 1,513 | 4,027 | 6,046 | 7,742 | 9,284 | 3,238 | 9,911 | 200,42 | 244,87 | 44,45 | - |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ86 |
SUZUKI GSXR 1100 |
R |
2008-10-04 |
14:46:00 | 2,181 | 1,617 | 4,328 | 6,377 | 8,043 | 9,572 | 3,195 | 11,753 | 198,07 | 237,16 | 39,09 | - |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ8 |
SUZUKI GS |
L |
2008-10-04 |
16:22:00 | 0,565 | 1,480 | 3,453 | 6,344 | 8,073 | 9,656 | 3,312 | 10,221 | 192,92 | 229,15 | 36,23 | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ11 |
YAMAHA TURBO |
L |
2008-10-04 |
14:34:00 | 2,946 | 1,632 | 4,621 | 6,648 | 8,267 | 9,862 | 3,214 | 12,808 | 206,68 | 213,66 | 6,98 | 4 |
ΒΑΪΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ9 |
SUZUKI SUPERCHARGER |
R |
2008-10-05 |
13:14:00 | 0,566 | 2,355 | 5,114 | 7,146 | 8,799 | 10,251 | 3,105 | 10,817 | 199,01 | 258,38 | 59,37 | - |
ΒΑΪΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ9 |
SUZUKI SUPERCHARGER |
L |
2008-10-05 |
14:14:00 | 0,434 | 2,175 | 5,079 | 7,200 | 8,866 | 10,320 | 3,120 | 10,754 | 195,54 | 256,89 | 61,35 | - |
ΒΑΪΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ9 |
SUZUKI SUPERCHARGER |
R |
2008-10-04 |
18:57:00 | 0,490 | 2,175 | 5,033 | 7,173 | 8,901 | 10,427 | 3,254 | 10,917 | 194,16 | 248,97 | 54,81 | 5 |
ΒΟΥΡΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
Μ36 |
SUZUKI TL 1000R |
R |
2008-10-04 |
18:51:00 | 0,881 | 1,701 | 4,584 | 6,920 | 8,871 | 10,623 | 3,703 | 11,504 | 170,55 | 213,87 | 43,32 | - |
ΒΑΪΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ9 |
SUZUKI SUPERCHARGER |
R |
2008-10-04 |
14:24:00 | 0,908 | 1,865 | 5,035 | 7,304 | 9,086 | 10,642 | 3,338 | 11,550 | 172,08 | 243,92 | 71,84 | - |
ΒΟΥΡΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
Μ36 |
SUZUKI TL 1000R |
L |
2008-10-04 |
14:23:00 | 0,898 | 1,732 | 4,714 | 7,077 | 9,018 | 10,771 | 3,694 | 11,669 | 175,45 | 216,67 | 41,22 | 6 |
ΣΑΓΚΑΡΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
Μ10 |
ZX12 TURBO |
L |
2008-10-04 |
18:37:00 | 0,992 | 2,232 | 5,114 | 7,420 | 9,218 | 10,821 | 3,401 | 11,813 | 179,22 | 233,64 | 54,42 | - |
ΒΟΥΡΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
Μ36 |
SUZUKI TL 1000R |
R |
2008-10-05 |
13:23:00 | 0,971 | 1,596 | 4,530 | 7,008 | 9,038 | 10,844 | 3,836 | 11,815 | 164,24 | 207,68 | 43,44 | - |
ΒΟΥΡΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
Μ36 |
SUZUKI TL 1000R |
R |
2008-10-04 |
16:31:00 | 0,707 | 1,733 | 4,627 | 7,058 | 9,070 | 10,884 | 3,826 | 11,591 | 166,24 | 205,59 | 39,35 | - |
ΣΑΓΚΑΡΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
Μ10 |
ZX12 TURBO |
R |
2008-10-05 |
13:19:00 | 3,063 | 2,009 | 5,280 | 7,711 | 9,663 | 11,421 | 3,710 | 14,484 | 166,23 | 213,70 | 47,47 | - |
ΣΑΓΚΑΡΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
Μ10 |
ZX12 TURBO |
L |
2008-10-04 |
14:29:00 | 1,291 | 1,912 | 5,403 | 7,780 | 9,825 | 11,535 | 3,755 | 12,826 | 165,82 | 226,51 | 60,69 | RED LIGHT |
ΣΑΓΚΑΡΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
Μ10 |
ZX12 TURBO |
R |
2008-10-04 |
16:29:00 | -0,739 | 23,134 | 25,923 | 28,062 | 29,878 | 31,488 | 3,426 | 30,749 | 190,95 | 233,01 | 42,06 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,007 secs |
|