ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Pro Street 2 [2008] - Ex Moto 5 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ10 |
YAMAHA TURBO |
R |
2008-09-14 |
11:20:00 | 3,409 | 1,322 | 3,753 | 5,686 | 7,291 | 8,735 | 3,049 | 12,144 | 206,28 | 260,94 | 54,66 | 2 |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ8 |
SUZUKI GS |
R |
2008-09-13 |
16:18:00 | 0,639 | 1,327 | 3,822 | 5,841 | 7,498 | 8,977 | 3,136 | 9,616 | 196,70 | 256,92 | 60,22 | - |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ8 |
SUZUKI GS |
R |
2008-09-14 |
11:56:00 | 0,427 | 1,377 | 3,882 | 5,887 | 7,542 | 9,028 | 3,141 | 9,455 | 206,75 | 257,22 | 50,47 | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ10 |
YAMAHA TURBO |
L |
2008-09-13 |
16:21:00 | 0,519 | 1,551 | 4,147 | 6,126 | 7,735 | 9,182 | 3,056 | 9,701 | 203,90 | 259,05 | 55,15 | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ10 |
YAMAHA TURBO |
R |
2008-09-13 |
14:33:00 | 1,544 | 1,367 | 4,102 | 6,223 | 7,880 | 9,389 | 3,166 | 10,933 | 195,06 | 250,84 | 55,78 | - |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ8 |
SUZUKI GS |
L |
2008-09-13 |
14:28:00 | 1,373 | 1,429 | 4,117 | 6,289 | 8,047 | 9,595 | 3,306 | 10,968 | 185,11 | 242,42 | 57,31 | 3 |
ΝΑΘΕΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
Μ11 |
SUZUKI 1300 GSXR |
L |
2008-09-13 |
16:11:00 | 0,429 | 1,790 | 4,459 | 6,604 | 8,418 | 10,052 | 3,448 | 10,481 | 183,29 | 227,93 | 44,64 | - |
ΝΑΘΕΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
Μ11 |
SUZUKI 1300 GSXR |
L |
2008-09-14 |
11:32:00 | 0,680 | 1,812 | 4,579 | 6,701 | 8,471 | 10,072 | 3,371 | 10,752 | 186,87 | 233,06 | 46,19 | - |
ΝΑΘΕΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
Μ11 |
SUZUKI 1300 GSXR |
L |
2008-09-13 |
14:21:00 | 0,561 | 1,759 | 4,552 | 6,741 | 8,564 | 10,196 | 3,455 | 10,757 | 181,12 | 227,57 | 46,45 | 4 |
ΣΑΓΚΑΡΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
Μ9 |
ZX12 TURBO |
R |
2008-09-13 |
16:23:00 | 2,888 | 2,551 | 5,752 | 8,059 | 9,833 | 11,401 | 3,342 | 14,289 | 179,74 | 240,03 | 60,29 | - |
ΣΑΓΚΑΡΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
Μ9 |
ZX12 TURBO |
L |
2008-09-13 |
14:24:00 | 1,290 | 2,869 | 7,096 | 9,987 | 12,127 | 13,957 | 3,970 | 15,247 | 144,94 | 210,00 | 65,06 | RED LIGHT |
ΝΑΘΕΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
Μ11 |
SUZUKI 1300 GSXR |
L |
2008-09-13 |
17:32:00 | -1,227 | 34,810 | 37,561 | 39,842 | 41,675 | 43,309 | 3,467 | 42,082 | 177,63 | 228,78 | 51,15 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Pro Street 2 [2008] - Ex Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ8 |
SUZUKI GS |
R |
2008-09-14 |
15:21:00 | 0,583 | 1,337 | 3,790 | 5,777 | 7,444 | 8,945 | 3,168 | 9,528 | 200,37 | 259,45 | 59,08 | LOST |
ΝΑΘΕΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
Μ11 |
SUZUKI 1300 GSXR |
L |
2008-09-14 |
15:21:00 | 0,432 | 1,840 | 4,653 | 6,856 | 8,672 | 10,301 | 3,445 | 10,733 | 181,10 | 228,62 | 47,52 | ABANDONED RUN BUT QUALIFIED |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ10 |
YAMAHA TURBO |
R |
2008-09-14 |
15:28:00 | 0,962 | 1,373 | 4,521 | 9,002 | 18,964 | | | 18,964 | 67,07 | | | DID NOT APPEAR |
ΣΑΓΚΑΡΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
Μ9 |
ZX12 TURBO |
L |
2008-09-14 |
15:28:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Pro Street 2 [2008] - Ex Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ8 |
SUZUKI GS |
R |
2008-09-14 |
16:09:00 | 0,890 | 1,325 | 3,769 | 5,736 | 7,385 | 8,879 | 3,143 | 9,769 | 202,28 | 250,89 | 48,61 | DID NOT APPEAR |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ10 |
YAMAHA TURBO |
L |
2008-09-14 |
16:09:00 | | | | | | | | | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,008 secs |
|