ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Pro Street 2 [2008] - Ex Moto 5 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ8 |
SUZUKI KATANA |
R |
2008-08-30 |
18:25:00 | 1,001 | 1,275 | | 5,230 | | 8,190 | 2,960 | 9,191 | | 259,25 | | 2 |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ10 |
HAYABUSA TURBO 2 |
R |
2008-08-30 |
19:37:00 | 2,907 | 1,411 | | 5,555 | | 8,508 | 2,953 | 11,415 | | 267,68 | | 3 |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ9 |
YAMAHA TURBO |
L |
2008-08-31 |
12:29:00 | 0,860 | 1,408 | | 5,548 | | 8,513 | 2,965 | 9,373 | | 256,93 | | 4 |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ42 |
SUZUKI TOP GAS |
R |
2008-08-30 |
19:39:00 | 1,331 | 1,383 | | 5,577 | | 8,706 | 3,129 | 10,037 | | 247,79 | | - |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ8 |
SUZUKI KATANA |
R |
2008-08-31 |
10:58:00 | 0,938 | 1,282 | | 5,732 | | 8,759 | 3,027 | 9,697 | | 263,77 | | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ9 |
YAMAHA TURBO |
L |
2008-08-30 |
19:19:00 | 1,569 | 1,480 | | 5,785 | | 8,767 | 2,982 | 10,336 | | 264,00 | | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ9 |
YAMAHA TURBO |
L |
2008-08-30 |
16:29:00 | 1,767 | 1,423 | | 5,578 | | 8,901 | 3,323 | 10,668 | | 219,54 | | - |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ42 |
SUZUKI TOP GAS |
L |
2008-08-30 |
16:31:00 | 2,166 | 1,495 | | 5,827 | | 8,934 | 3,107 | 11,100 | | 251,30 | | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ9 |
YAMAHA TURBO |
R |
2008-08-31 |
10:59:00 | 3,142 | 1,746 | | 5,968 | | 8,945 | 2,977 | 12,087 | | 263,49 | | - |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ8 |
SUZUKI KATANA |
L |
2008-08-30 |
16:28:00 | 1,499 | 1,503 | | 6,056 | | 9,133 | 3,077 | 10,632 | | 252,68 | | - |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ10 |
HAYABUSA TURBO 2 |
R |
2008-08-31 |
10:57:00 | 3,411 | 1,567 | | 6,147 | | 9,189 | 3,042 | 12,600 | | 264,57 | | 5 |
ΔΩΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ |
Μ11 |
SUZUKI HAYABUSA |
L |
2008-08-31 |
12:23:00 | 1,000 | 1,569 | | 6,072 | | 9,234 | 3,162 | 10,234 | | 248,84 | | - |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ10 |
HAYABUSA TURBO 2 |
L |
2008-08-30 |
16:34:00 | 6,329 | 1,595 | | 6,151 | | 9,295 | 3,144 | 15,624 | | 258,47 | | - |
ΔΩΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ |
Μ11 |
SUZUKI HAYABUSA |
R |
2008-08-31 |
10:44:00 | 0,912 | 1,610 | | 6,145 | | 9,373 | 3,228 | 10,285 | | 243,92 | | 6 |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ7 |
SUZUKI 1300 GSXR |
L |
2008-08-30 |
19:36:00 | 1,179 | 1,646 | | 6,183 | | 9,412 | 3,229 | 10,591 | | 247,15 | | - |
ΔΩΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ |
Μ11 |
SUZUKI HAYABUSA |
L |
2008-08-30 |
19:29:00 | 2,471 | 1,645 | | 6,211 | | 9,464 | 3,253 | 11,935 | | 243,67 | | 7 |
ΜΑΛΛΙΑΚΟΥΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ15 |
HAYABUSA 1300 |
L |
2008-08-31 |
12:13:00 | 0,820 | 1,725 | | 6,294 | | 9,467 | 3,173 | 10,287 | | 252,16 | | - |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ10 |
HAYABUSA TURBO 2 |
R |
2008-08-30 |
18:09:00 | 4,844 | 1,804 | | 6,463 | | 9,488 | 3,025 | 14,332 | | 258,11 | | - |
ΜΑΛΛΙΑΚΟΥΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ15 |
HAYABUSA 1300 |
R |
2008-08-31 |
11:00:00 | 0,800 | 1,693 | | 6,338 | | 9,526 | 3,188 | 10,326 | | 245,61 | | - |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ7 |
SUZUKI 1300 GSXR |
L |
2008-08-31 |
11:00:00 | 1,006 | 1,665 | | 6,328 | | 9,567 | 3,239 | 10,573 | | 240,08 | | - |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ7 |
SUZUKI 1300 GSXR |
L |
2008-08-31 |
12:30:00 | 0,989 | 1,745 | | 6,351 | | 9,570 | 3,219 | 10,559 | | 246,13 | | - |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ7 |
SUZUKI 1300 GSXR |
R |
2008-08-30 |
18:40:00 | 1,049 | 1,725 | | 6,382 | | 9,639 | 3,257 | 10,688 | | 239,37 | | - |
ΜΑΛΛΙΑΚΟΥΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ15 |
HAYABUSA 1300 |
L |
2008-08-30 |
19:20:00 | 0,785 | 1,638 | | 6,350 | | 9,650 | 3,300 | 10,435 | | 238,80 | | - |
ΔΩΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ |
Μ11 |
SUZUKI HAYABUSA |
R |
2008-08-30 |
18:36:00 | 1,885 | 1,741 | | 6,386 | | 9,670 | 3,284 | 11,555 | | 239,38 | | - |
ΜΑΛΛΙΑΚΟΥΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ15 |
HAYABUSA 1300 |
R |
2008-08-30 |
18:38:00 | 1,287 | 1,737 | | 6,478 | | 9,706 | 3,228 | 10,993 | | 248,24 | | - |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ42 |
SUZUKI TOP GAS |
R |
2008-08-30 |
18:27:00 | 0,952 | 1,424 | | 6,447 | | 9,753 | 3,306 | 10,705 | | 234,10 | | - |
ΔΩΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ |
Μ11 |
SUZUKI HAYABUSA |
L |
2008-08-30 |
16:14:00 | 2,725 | 1,629 | | 6,567 | | 9,811 | 3,244 | 12,536 | | 243,26 | | - |
ΜΑΛΛΙΑΚΟΥΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ15 |
HAYABUSA 1300 |
L |
2008-08-30 |
16:10:00 | 1,670 | 1,844 | | 6,610 | | 9,873 | 3,263 | 11,543 | | 242,72 | | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ9 |
YAMAHA TURBO |
R |
2008-08-30 |
18:26:00 | 1,722 | 1,863 | | 6,462 | | 9,909 | 3,447 | 11,631 | | 223,49 | | - |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ7 |
SUZUKI 1300 GSXR |
L |
2008-08-30 |
15:56:00 | 0,464 | 2,425 | | 6,973 | | 10,167 | 3,194 | 10,631 | | 247,26 | | - |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ8 |
SUZUKI KATANA |
R |
2008-08-31 |
12:29:00 | 0,511 | 1,306 | | 5,982 | | 10,512 | 4,530 | 11,023 | | 135,92 | | - |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ42 |
SUZUKI TOP GAS |
R |
2008-08-31 |
11:15:00 | 0,957 | 1,468 | | 6,196 | | 11,869 | 5,673 | 12,826 | | 115,64 | | RED LIGHT |
ΔΩΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ |
Μ11 |
SUZUKI HAYABUSA |
L |
2008-08-30 |
19:26:00 | -0,898 | | | | | | | -0,898 | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto Pro Street 2 [2008] - Ex Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ10 |
HAYABUSA TURBO 2 |
R |
2008-08-31 |
13:34:00 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΜΑΛΛΙΑΚΟΥΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ15 |
HAYABUSA 1300 |
L |
2008-08-31 |
13:34:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ9 |
YAMAHA TURBO |
L |
2008-08-31 |
13:35:00 | 0,998 | 1,516 | | 5,721 | | 8,718 | 2,997 | 9,716 | | 241,49 | | LOST |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ7 |
SUZUKI 1300 GSXR |
R |
2008-08-31 |
13:35:00 | 0,831 | 1,722 | | 6,383 | | 9,667 | 3,284 | 10,498 | | 240,62 | | WON |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ42 |
SUZUKI TOP GAS |
R |
2008-08-31 |
13:37:00 | 0,854 | 1,479 | | 5,909 | | 8,978 | 3,069 | 9,832 | | 252,65 | | LOST |
ΔΩΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ |
Μ11 |
SUZUKI HAYABUSA |
L |
2008-08-31 |
13:37:00 | 1,180 | 1,516 | | 6,232 | | 9,492 | 3,260 | 10,672 | | 240,18 | | QUALIFIED |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ8 |
SUZUKI KATANA |
L |
2008-08-31 |
13:38:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Pro Street 2 [2008] - Ex Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ10 |
HAYABUSA TURBO 2 |
R |
2008-08-31 |
15:04:00 | 0,559 | 1,410 | | 5,790 | | 8,762 | 2,972 | 9,321 | | 265,77 | | LOST |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ9 |
YAMAHA TURBO |
L |
2008-08-31 |
15:04:00 | 0,853 | 1,403 | | 5,607 | | 8,598 | 2,991 | 9,451 | | 249,87 | | QUALIFIED |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ42 |
SUZUKI TOP GAS |
L |
2008-08-31 |
15:44:00 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ8 |
SUZUKI KATANA |
R |
2008-08-31 |
15:44:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Pro Street 2 [2008] - Ex Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ10 |
HAYABUSA TURBO 2 |
R |
2008-08-31 |
15:50:00 | 0,480 | 1,573 | | 5,889 | | 8,906 | 3,017 | 9,386 | | 263,55 | | LOST |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ42 |
SUZUKI TOP GAS |
L |
2008-08-31 |
15:50:00 | 0,716 | 1,452 | | 5,884 | | 9,006 | 3,122 | 9,722 | | 226,42 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|