ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Pro Street 2 [2008] - Ex Moto 5 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ10 |
SUZUKI GS |
R |
2008-03-30 |
11:27:00 | 1,957 | 1,316 | 3,571 | 5,423 | 6,963 | 8,360 | 2,937 | 10,317 | 216,61 | 266,81 | 50,20 | 2 |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ15 |
SUZUKI KATANA |
R |
2008-03-30 |
11:21:00 | 0,534 | 1,294 | 3,574 | 5,425 | 6,981 | 8,391 | 2,966 | 8,925 | 216,06 | 264,17 | 48,11 | 3 |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ11 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2008-03-30 |
12:10:00 | 6,050 | 1,399 | 3,749 | 5,634 | 7,195 | 8,575 | 2,941 | 14,625 | 208,13 | 272,39 | 64,26 | - |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ15 |
SUZUKI KATANA |
L |
2008-03-29 |
16:25:00 | 0,464 | 1,378 | 3,697 | 5,584 | 7,165 | 8,614 | 3,030 | 9,078 | 211,08 | 257,52 | 46,44 | - |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ10 |
SUZUKI GS |
R |
2008-03-29 |
16:29:00 | 1,242 | 1,322 | 3,712 | 5,618 | 7,201 | 8,644 | 3,026 | 9,886 | 217,20 | 256,11 | 38,91 | 4 |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ14 |
YAMAHA TURBO |
R |
2008-03-29 |
16:25:00 | 0,882 | 1,335 | 3,737 | 5,646 | 7,290 | 8,803 | 3,157 | 9,685 | 208,28 | 245,79 | 37,51 | - |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ11 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2008-03-29 |
16:47:00 | 4,813 | 1,392 | 3,708 | 5,650 | 7,313 | 8,820 | 3,170 | 13,633 | 202,65 | 248,77 | 46,12 | - |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ11 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2008-03-29 |
14:17:00 | 25,564 | 1,692 | 4,134 | 6,102 | 7,769 | 9,245 | 3,143 | 34,809 | 203,56 | 255,99 | 52,43 | 5 |
ΣΑΓΚΑΡΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
Μ12 |
ZX 12 |
R |
2008-03-30 |
11:26:00 | 0,941 | 1,850 | 4,471 | 6,601 | 8,275 | 9,748 | 3,147 | 10,689 | 193,92 | 253,33 | 59,41 | - |
ΣΑΓΚΑΡΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
Μ12 |
ZX 12 |
R |
2008-03-29 |
14:17:00 | 0,854 | 2,148 | 4,984 | 7,003 | 8,663 | 10,168 | 3,165 | 11,022 | 205,82 | 239,30 | 33,48 | - |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ10 |
SUZUKI GS |
R |
2008-03-29 |
14:21:00 | 2,477 | 2,047 | 5,121 | 7,173 | 8,830 | 10,317 | 3,144 | 12,794 | 202,54 | 251,85 | 49,31 | 6 |
ΝΟΥΡΛΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ41 |
GSXR 1100 |
L |
2008-03-29 |
16:29:00 | 1,318 | 1,519 | 4,726 | 6,950 | 8,836 | 10,734 | 3,784 | 12,052 | 179,76 | 177,23 | -2,53 | - |
ΣΑΓΚΑΡΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
Μ12 |
ZX 12 |
L |
2008-03-29 |
16:30:00 | 1,660 | 1,962 | 4,781 | 7,206 | 9,175 | 10,881 | 3,675 | 12,541 | 166,63 | 220,26 | 53,63 | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ14 |
YAMAHA TURBO |
R |
2008-03-30 |
11:29:00 | 1,859 | 2,764 | 9,981 | 12,396 | 14,119 | 15,783 | 3,387 | 17,642 | 184,44 | 205,98 | 21,54 | ABANDONED RUN |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ11 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2008-03-29 |
16:27:00 | 6,283 | 7,506 | | | | | | 6,283 | | | | ABANDONED RUN |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ10 |
SUZUKI GS |
R |
2008-03-29 |
14:19:00 | 0,837 | | | | | | | 0,837 | | | | ABANDONED RUN |
ΝΟΥΡΛΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ41 |
GSXR 1100 |
R |
2008-03-30 |
11:31:00 | 1,296 | 1,423 | | | | | | 1,296 | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto Pro Street 2 [2008] - Ex Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ15 |
SUZUKI KATANA |
L |
2008-03-30 |
15:46:00 | 0,580 | 1,442 | 3,706 | 5,545 | 7,110 | 8,539 | 2,994 | 9,119 | 218,83 | 260,83 | 42,00 | LOST |
ΣΑΓΚΑΡΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
Μ12 |
ZX 12 |
R |
2008-03-30 |
15:46:00 | 0,674 | 1,677 | 4,170 | 6,156 | 7,804 | 9,290 | 3,134 | 9,964 | 196,76 | 251,65 | 54,89 | WON |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ11 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2008-03-30 |
15:49:00 | 0,619 | 1,403 | 3,735 | 5,682 | 7,271 | 8,686 | 3,004 | 9,305 | 205,61 | 266,16 | 60,55 | LOST |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ14 |
YAMAHA TURBO |
L |
2008-03-30 |
15:49:00 | 0,840 | 2,619 | 9,050 | 11,859 | 13,659 | 15,206 | 3,347 | 16,046 | 173,74 | 237,56 | 63,82 | QUALIFIED |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ10 |
SUZUKI GS |
L |
2008-03-30 |
15:49:44 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΝΟΥΡΛΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ41 |
GSXR 1100 |
R |
2008-03-30 |
15:49:44 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Pro Street 2 [2008] - Ex Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ10 |
SUZUKI GS |
L |
2008-03-30 |
17:11:00 | | | | | | | | | | | | RED LIGHT |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ11 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2008-03-30 |
17:27:00 | -0,766 | 1,581 | 4,056 | 6,107 | 7,789 | 9,274 | 3,167 | 8,508 | 204,38 | 248,18 | 43,80 | RED LIGHT |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ15 |
SUZUKI KATANA |
R |
2008-03-30 |
17:27:00 | -1,207 | 1,538 | 3,893 | 5,777 | 7,445 | 9,315 | 3,538 | 8,108 | 207,96 | 180,47 | -27,49 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Pro Street 2 [2008] - Ex Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ10 |
SUZUKI GS |
R |
2008-03-30 |
17:48:00 | 0,645 | 1,329 | 3,592 | 5,440 | 6,991 | 8,391 | 2,951 | 9,036 | 219,71 | 265,74 | 46,03 | LOST |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ11 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2008-03-30 |
17:48:00 | 0,815 | 1,525 | 4,006 | 5,981 | 7,630 | 9,097 | 3,116 | 9,912 | 203,34 | 253,42 | 50,08 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|