ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Super Pro [2008] - Ex Μoto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
μ5 |
SUZUKI PRO STOCK |
R |
2009-05-23 |
17:33:00 | 0,515 | 1,172 | 3,158 | 4,840 | 6,270 | 7,582 | 2,742 | 8,097 | 237,13 | 285,06 | 47,93 | 2 |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
μ2 |
SUZUKI-PROSTOCK |
R |
2009-05-23 |
19:20:00 | 0,727 | 1,191 | 3,162 | 4,828 | 6,264 | 7,600 | 2,772 | 8,327 | 235,90 | 277,38 | 41,48 | - |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
μ5 |
SUZUKI PRO STOCK |
R |
2009-05-24 |
11:36:00 | 0,564 | 1,228 | 3,202 | 4,878 | 6,308 | 7,615 | 2,737 | 8,179 | 237,63 | 286,16 | 48,53 | 3 |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ1 |
GABRIEL |
R |
2009-05-23 |
17:41:00 | 0,781 | 1,129 | 3,118 | 4,819 | 6,278 | 7,621 | 2,802 | 8,402 | 231,63 | 276,79 | 45,16 | - |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
μ5 |
SUZUKI PRO STOCK |
L |
2009-05-23 |
19:20:00 | 0,655 | 1,224 | 3,262 | 4,956 | 6,395 | 7,711 | 2,755 | 8,366 | 238,62 | 282,64 | 44,02 | - |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
μ5 |
SUZUKI PRO STOCK |
L |
2009-05-23 |
14:45:00 | 0,994 | 1,213 | 3,256 | 4,952 | 6,401 | 7,728 | 2,776 | 8,722 | 237,30 | 278,12 | 40,82 | - |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ1 |
GABRIEL |
R |
2009-05-24 |
11:33:00 | 0,598 | 1,158 | 3,201 | 4,953 | 6,456 | 7,825 | 2,872 | 8,423 | 224,32 | 272,89 | 48,57 | - |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
μ2 |
SUZUKI-PROSTOCK |
L |
2009-05-23 |
18:26:00 | 1,357 | 1,187 | 3,200 | 4,918 | 6,429 | 7,837 | 2,919 | 9,194 | 227,75 | 260,77 | 33,02 | - |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
μ2 |
SUZUKI-PROSTOCK |
R |
2009-05-23 |
14:45:00 | 1,083 | 1,244 | 3,334 | 5,073 | 6,548 | 7,907 | 2,834 | 8,990 | 227,49 | 276,48 | 48,99 | 4 |
ΤΣΟΥΤΣΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
μ7 |
SUZUKI PROSTOCK |
R |
2009-05-24 |
11:38:00 | 0,695 | 1,188 | 3,282 | 5,047 | 6,552 | 7,931 | 2,884 | 8,626 | 224,09 | 278,76 | 54,67 | - |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ1 |
GABRIEL |
L |
2009-05-23 |
14:53:00 | 0,645 | 1,194 | 3,234 | 5,001 | 6,536 | 7,962 | 2,961 | 8,607 | 222,56 | 260,57 | 38,01 | 5 |
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
μ3 |
SUZUKI PROSTOCK |
R |
2009-05-23 |
17:30:00 | 1,432 | 1,154 | 3,232 | 5,025 | 6,569 | 8,006 | 2,981 | 9,438 | 218,65 | 249,89 | 31,24 | 6 |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
μ8 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2009-05-23 |
14:52:00 | 11,238 | 1,385 | 3,438 | 5,154 | 6,651 | 8,016 | 2,862 | 19,254 | 222,92 | 278,81 | 55,89 | - |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
μ8 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2009-05-23 |
19:41:00 | 2,492 | 1,303 | 3,433 | 5,183 | 6,683 | 8,045 | 2,862 | 10,537 | 223,13 | 274,25 | 51,12 | - |
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
μ3 |
SUZUKI PROSTOCK |
L |
2009-05-23 |
19:22:00 | 1,007 | 1,189 | 3,310 | 5,125 | 6,674 | 8,128 | 3,003 | 9,135 | 217,63 | 242,14 | 24,51 | - |
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
μ3 |
SUZUKI PROSTOCK |
L |
2009-05-23 |
14:42:00 | 0,249 | 1,203 | 3,318 | 5,145 | 6,702 | 8,128 | 2,983 | 8,377 | 216,32 | 256,88 | 40,56 | 7 |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
μ10 |
SUZUKI NITRO |
R |
2009-05-23 |
14:42:00 | 0,326 | 1,433 | 3,929 | 5,802 | 7,359 | 8,784 | 2,982 | 9,110 | 213,66 | 257,74 | 44,08 | 8 |
ΚΟΝΑΡΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ9 |
SUZUKI PRO STOCK |
R |
2009-05-24 |
11:40:00 | 2,832 | 1,569 | 3,847 | 5,761 | 7,401 | 8,938 | 3,177 | 11,770 | 203,75 | 240,94 | 37,19 | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
μ10 |
SUZUKI NITRO |
L |
2009-05-23 |
17:30:00 | 2,936 | 1,418 | 3,910 | 5,784 | 7,408 | 9,077 | 3,293 | 12,013 | 216,11 | 206,25 | -9,86 | - |
ΚΟΝΑΡΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ9 |
SUZUKI PRO STOCK |
L |
2009-05-23 |
19:53:00 | 3,000 | 1,566 | 4,085 | 6,180 | 7,922 | 9,510 | 3,330 | 12,510 | 190,52 | 235,42 | 44,90 | - |
ΚΟΝΑΡΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ9 |
SUZUKI PRO STOCK |
R |
2009-05-23 |
17:43:00 | 5,931 | 1,646 | 4,105 | 6,129 | 7,939 | 9,548 | 3,419 | 15,479 | 188,17 | 229,69 | 41,52 | - |
ΚΟΝΑΡΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ9 |
SUZUKI PRO STOCK |
L |
2009-05-23 |
14:56:00 | 8,718 | 1,609 | 3,889 | 5,813 | 7,587 | 9,573 | 3,760 | 18,291 | 203,57 | 173,00 | -30,57 | 9 |
ΓΚΟΣΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ4 |
SUZUKI TURBO |
R |
2009-05-23 |
20:26:00 | -1,012 | 3,079 | 5,410 | 7,203 | 8,668 | 10,030 | 2,827 | 9,018 | 222,25 | 259,47 | 37,22 | - |
ΓΚΟΣΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ4 |
SUZUKI TURBO |
L |
2009-05-24 |
11:33:00 | 1,990 | 1,318 | 4,405 | 6,547 | 8,463 | 10,171 | 3,624 | 12,161 | 192,87 | 220,99 | 28,12 | - |
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
μ3 |
SUZUKI PROSTOCK |
R |
2009-05-24 |
11:39:00 | 0,648 | 3,516 | 5,624 | 7,399 | 8,919 | 10,314 | 2,915 | 10,962 | 221,85 | 267,78 | 45,93 | - |
ΤΣΟΥΤΣΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
μ7 |
SUZUKI PROSTOCK |
L |
2009-05-23 |
19:37:00 | 0,638 | 1,354 | 3,647 | 5,740 | 8,018 | 10,550 | 4,810 | 11,188 | 169,09 | 135,14 | -33,95 | - |
ΓΚΟΣΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ4 |
SUZUKI TURBO |
L |
2009-05-23 |
17:33:00 | 0,700 | 1,601 | 4,612 | 7,183 | 9,213 | 11,170 | 3,987 | 11,870 | 148,98 | 174,70 | 25,72 | 10 |
ΚΥΡΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ |
μ6 |
SUZUKI FUNNY BIKE |
R |
2009-05-23 |
14:40:00 | -1,101 | 3,701 | 6,510 | 8,695 | 10,690 | 12,618 | 3,923 | 11,517 | 179,50 | 182,41 | 2,91 | - |
ΓΚΟΣΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ4 |
SUZUKI TURBO |
R |
2009-05-23 |
14:48:00 | -1,024 | 5,993 | 8,477 | 10,358 | 11,919 | 13,470 | 3,112 | 12,446 | 212,83 | 225,38 | 12,55 | - |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
μ8 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2009-05-23 |
17:41:00 | 4,809 | 2,959 | 5,325 | 7,865 | 10,968 | 14,876 | 7,011 | 19,685 | 132,07 | 83,40 | -48,67 | ABANDONED RUN |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
μ10 |
SUZUKI NITRO |
R |
2009-05-23 |
19:28:00 | 2,127 | 1,248 | 3,721 | | | | | 2,127 | | | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto Super Pro [2008] - Ex Μoto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
μ5 |
SUZUKI PRO STOCK |
R |
2009-05-24 |
13:34:00 | 0,898 | 1,204 | 3,190 | 4,862 | 6,284 | 7,581 | 2,719 | 8,479 | 240,03 | 289,38 | 49,35 | DID NOT APPEAR |
ΚΥΡΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ |
μ6 |
SUZUKI FUNNY BIKE |
L |
2009-05-24 |
13:34:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
μ2 |
SUZUKI-PROSTOCK |
R |
2009-05-24 |
13:36:00 | 0,938 | 1,211 | 3,223 | 4,948 | | 7,805 | 2,857 | 8,743 | 226,46 | 272,35 | 45,89 | RED LIGHT |
ΓΚΟΣΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ4 |
SUZUKI TURBO |
L |
2009-05-24 |
13:36:00 | -1,193 | 3,513 | | 7,737 | 9,276 | 10,683 | 2,946 | 9,490 | 210,19 | 251,87 | 41,68 | WON |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ1 |
GABRIEL |
R |
2009-05-24 |
13:38:00 | 0,672 | 1,152 | 3,155 | 4,857 | 6,311 | 7,641 | 2,784 | 8,313 | 232,17 | 279,26 | 47,09 | LOST |
ΚΟΝΑΡΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ9 |
SUZUKI PRO STOCK |
L |
2009-05-24 |
13:38:00 | 0,655 | 1,265 | 3,539 | 5,488 | 7,186 | 8,808 | 3,320 | 9,463 | 196,09 | 226,30 | 30,21 | QUALIFIED |
ΤΣΟΥΤΣΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
μ7 |
SUZUKI PROSTOCK |
R |
2009-05-24 |
13:40:00 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
μ10 |
SUZUKI NITRO |
L |
2009-05-24 |
13:40:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
μ3 |
SUZUKI PROSTOCK |
R |
2009-05-24 |
13:54:00 | 0,973 | 1,283 | 3,394 | 5,174 | 6,693 | 8,105 | 2,931 | 9,078 | 221,45 | 255,25 | 33,80 | LOST |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
μ8 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2009-05-24 |
13:54:00 | 0,484 | 1,769 | 4,055 | 5,905 | 7,466 | 8,873 | 2,968 | 9,357 | 210,88 | 258,00 | 47,12 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto Super Pro [2008] - Ex Μoto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
μ5 |
SUZUKI PRO STOCK |
R |
2009-05-24 |
15:03:00 | 0,971 | 1,213 | 3,199 | 4,861 | 6,300 | 7,823 | 2,962 | 8,794 | 241,00 | 229,53 | -11,47 | RED LIGHT BUT QUALIFIED |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
μ2 |
SUZUKI-PROSTOCK |
R |
2009-05-24 |
15:04:00 | 0,389 | 1,203 | 3,190 | 4,879 | 6,322 | 7,656 | 2,777 | 8,045 | 233,71 | 278,78 | 45,07 | RED LIGHT |
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
μ3 |
SUZUKI PROSTOCK |
L |
2009-05-24 |
15:04:00 | 0,155 | 1,192 | 3,299 | 5,076 | 6,588 | 7,976 | 2,900 | 8,131 | 220,24 | 262,98 | 42,74 | WON |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ1 |
GABRIEL |
R |
2009-05-24 |
15:07:00 | 0,465 | 1,162 | 3,153 | 4,871 | 6,348 | 7,702 | 2,831 | 8,167 | 229,18 | 275,02 | 45,84 | DID NOT APPEAR |
ΤΣΟΥΤΣΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
μ7 |
SUZUKI PROSTOCK |
L |
2009-05-24 |
15:07:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Super Pro [2008] - Ex Μoto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ1 |
GABRIEL |
R |
2009-05-24 |
17:26:00 | 0,434 | 1,156 | 3,178 | 4,889 | 6,364 | 7,724 | 2,835 | 8,158 | 230,17 | 273,92 | 43,75 | LOST |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
μ5 |
SUZUKI PRO STOCK |
L |
2009-05-24 |
17:26:00 | 0,455 | 1,187 | 3,163 | 4,943 | | 7,730 | 2,787 | 8,185 | 227,54 | 278,94 | 51,40 | WON |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
μ2 |
SUZUKI-PROSTOCK |
R |
2009-05-24 |
17:28:00 | | 3,513 | 5,515 | 7,205 | 8,650 | 9,982 | 2,777 | 9,982 | 233,67 | 280,26 | 46,59 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Super Pro [2008] - Ex Μoto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ1 |
GABRIEL |
R |
2009-05-24 |
18:38:00 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
μ2 |
SUZUKI-PROSTOCK |
L |
2009-05-24 |
18:38:00 | | | | | | | | | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,013 secs |
|