ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Super Pro [2008] - Ex Μoto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ1 |
GABRIEL |
R |
2009-04-12 |
12:00:00 | 0,497 | 1,137 | 3,268 | 5,042 | 6,527 | 7,882 | 2,840 | 8,379 | 224,45 | 269,94 | 45,49 | - |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ1 |
GABRIEL |
R |
2009-04-11 |
17:58:00 | 0,492 | 1,135 | | 5,065 | 6,544 | 7,903 | 2,838 | 8,395 | 226,79 | 266,90 | 40,11 | 2 |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
μ4 |
SUZUKI PRO STOCK |
L |
2009-04-11 |
18:00:00 | 1,019 | 1,190 | | 5,079 | 6,596 | 8,076 | 2,997 | 9,095 | 221,30 | 238,54 | 17,24 | - |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
μ4 |
SUZUKI PRO STOCK |
L |
2009-04-12 |
11:48:00 | 1,020 | 1,159 | 3,359 | 5,203 | 6,751 | 8,164 | 2,961 | 9,184 | 214,58 | 258,45 | 43,87 | 3 |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
μ2 |
SUZUKI-PROSTOCK |
R |
2009-04-11 |
19:19:00 | 1,240 | 1,159 | | 5,200 | 6,778 | 8,220 | 3,020 | 9,460 | 217,04 | 256,45 | 39,41 | - |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ1 |
GABRIEL |
L |
2009-04-11 |
16:11:00 | 0,535 | 1,210 | | 5,228 | 6,791 | 8,220 | 2,992 | 8,755 | 215,81 | 261,20 | 45,39 | - |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
μ2 |
SUZUKI-PROSTOCK |
R |
2009-04-11 |
16:09:00 | 0,333 | 1,291 | | 5,296 | 6,852 | 8,276 | 2,980 | 8,609 | 217,25 | 259,37 | 42,12 | - |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
μ2 |
SUZUKI-PROSTOCK |
L |
2009-04-12 |
12:00:00 | 0,347 | 1,296 | 3,588 | 5,470 | 7,048 | 8,482 | 3,012 | 8,829 | 210,69 | 261,49 | 50,80 | - |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
μ2 |
SUZUKI-PROSTOCK |
L |
2009-04-11 |
17:58:00 | 0,296 | 1,410 | | 5,483 | 7,034 | 8,526 | 3,043 | 8,822 | 213,21 | 237,28 | 24,07 | 4 |
ΓΚΟΣΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ13 |
|
L |
2009-04-11 |
19:15:00 | 4,546 | 2,312 | | 7,018 | 8,679 | 10,182 | 3,164 | 14,728 | 199,65 | 243,86 | 44,21 | - |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
μ4 |
SUZUKI PRO STOCK |
R |
2009-04-11 |
19:17:00 | 1,912 | 1,151 | | 5,403 | 7,771 | 10,458 | 5,055 | 12,370 | 164,66 | 128,00 | -36,66 | 5 |
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
μ3 |
SUZUKI PROSTOCK |
L |
2009-04-11 |
16:09:00 | 0,470 | 1,334 | | 6,556 | 9,948 | 14,138 | 7,582 | 14,608 | 119,16 | 81,35 | -37,81 | - |
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
μ3 |
SUZUKI PROSTOCK |
R |
2009-04-12 |
11:48:00 | 0,758 | 1,159 | 3,673 | 7,746 | 12,215 | 17,462 | 9,716 | 18,220 | 88,95 | 64,65 | -24,30 | ABANDONED RUN |
ΓΚΟΣΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ13 |
|
L |
2009-04-11 |
16:15:00 | 1,012 | 37,952 | | | | | | 1,012 | | | | ABANDONED RUN |
ΓΚΟΣΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ13 |
|
L |
2009-04-11 |
17:52:00 | 1,102 | | | | | | | 1,102 | | | | ABANDONED RUN |
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
μ3 |
SUZUKI PROSTOCK |
R |
2009-04-11 |
17:52:00 | 0,916 | 1,366 | | 6,806 | 11,330 | | | 0,916 | 112,92 | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto Super Pro [2008] - Ex Μoto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
μ2 |
SUZUKI-PROSTOCK |
R |
2009-04-12 |
13:59:00 | 0,469 | 1,195 | 3,423 | 5,273 | 6,857 | 8,317 | 3,044 | 8,786 | 210,84 | 253,21 | 42,37 | LOST |
ΓΚΟΣΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
μ13 |
|
L |
2009-04-12 |
13:59:00 | 0,795 | 1,894 | 4,546 | 6,559 | 8,435 | 10,106 | 3,547 | 10,901 | 192,10 | 209,56 | 17,46 | WON |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
μ4 |
SUZUKI PRO STOCK |
L |
2009-04-12 |
14:02:00 | 0,455 | 1,215 | 3,357 | 5,133 | 6,628 | 7,982 | 2,849 | 8,437 | 222,64 | 279,34 | 56,70 | LOST |
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
μ3 |
SUZUKI PROSTOCK |
R |
2009-04-12 |
14:02:00 | 0,408 | 1,187 | 3,481 | 5,400 | 6,996 | 8,587 | 3,187 | 8,995 | 208,00 | 213,62 | 5,62 | WON |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ1 |
GABRIEL |
R |
2009-04-12 |
14:15:00 | 0,639 | 1,134 | 3,273 | 5,018 | 6,502 | 7,862 | 2,844 | 8,501 | 225,78 | 267,56 | 41,78 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Super Pro [2008] - Ex Μoto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ1 |
GABRIEL |
R |
2009-04-12 |
15:20:00 | 0,444 | 1,147 | 3,300 | 5,062 | 6,555 | 7,922 | 2,860 | 8,366 | 224,01 | 268,27 | 44,26 | LOST |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
μ2 |
SUZUKI-PROSTOCK |
L |
2009-04-12 |
15:20:00 | 0,417 | 1,198 | 3,404 | 5,273 | 6,866 | 8,324 | 3,051 | 8,741 | 208,94 | 247,28 | 38,34 | WON |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
μ4 |
SUZUKI PRO STOCK |
L |
2009-04-12 |
15:22:00 | 0,882 | 1,165 | 3,365 | 5,200 | 6,748 | 8,177 | 2,977 | 9,059 | 216,23 | 248,84 | 32,61 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Super Pro [2008] - Ex Μoto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
μ1 |
GABRIEL |
R |
2009-04-12 |
16:12:00 | 0,442 | 1,154 | 3,333 | 5,167 | 6,715 | 8,113 | 2,946 | 8,555 | 216,45 | 264,78 | 48,33 | LOST |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
μ4 |
SUZUKI PRO STOCK |
L |
2009-04-12 |
16:12:00 | 0,400 | 1,152 | 3,296 | 5,107 | 6,639 | 8,216 | 3,109 | 8,616 | 215,18 | 217,57 | 2,39 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|