ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ1 |
SUZUKI PRO STOCK |
R |
2007-05-26 |
15:17:00 | 0,537 | 1,188 | 3,202 | 4,892 | 6,339 | 7,695 | 2,803 | 8,232 | 235,08 | 268,17 | 33,09 | - |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ1 |
SUZUKI PRO STOCK |
R |
2007-05-27 |
11:55:00 | 1,168 | 1,206 | 3,228 | 4,928 | 6,380 | 7,710 | 2,782 | 8,878 | 236,18 | 278,62 | 42,44 | 2 |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
Μ2 |
GABRIEL |
R |
2007-05-26 |
20:24:00 | 0,949 | 1,255 | 3,271 | 4,979 | 6,448 | 7,813 | 2,834 | 8,762 | 228,86 | 268,48 | 39,62 | 3 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ7 |
PROMOD |
R |
2007-05-27 |
12:10:00 | 0,894 | 1,274 | 3,300 | 5,008 | 6,481 | 7,841 | 2,833 | 8,735 | 229,19 | 272,75 | 43,56 | - |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
Μ2 |
GABRIEL |
R |
2007-05-26 |
15:22:00 | 1,802 | 1,258 | 3,329 | 5,042 | 6,507 | 7,875 | 2,833 | 9,677 | 231,44 | 265,85 | 34,41 | - |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
Μ2 |
GABRIEL |
L |
2007-05-26 |
17:58:00 | 0,658 | 1,258 | 3,343 | 5,066 | 6,535 | 7,895 | 2,829 | 8,553 | 230,87 | 270,82 | 39,95 | 4 |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
Μ4 |
SUZUKI-PROSTOCK |
R |
2007-05-27 |
12:06:00 | 1,254 | 1,183 | 3,227 | 4,973 | 6,488 | 7,898 | 2,925 | 9,152 | 222,76 | 267,32 | 44,56 | - |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
Μ4 |
SUZUKI-PROSTOCK |
R |
2007-05-26 |
20:22:00 | 0,808 | 1,184 | 3,221 | 4,961 | 6,484 | 7,913 | 2,952 | 8,721 | 225,22 | 255,70 | 30,48 | - |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ7 |
PROMOD |
R |
2007-05-26 |
20:27:00 | 0,777 | 1,289 | 3,353 | 5,096 | 6,600 | 7,994 | 2,898 | 8,771 | 224,78 | 269,35 | 44,57 | 5 |
ΤΣΟΥΤΣΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
Μ6 |
MOTO HARRIS(PROSTOCK) |
R |
2007-05-26 |
20:19:00 | 2,759 | 1,309 | 3,372 | 5,127 | 6,626 | 8,012 | 2,885 | 10,771 | 223,14 | 270,67 | 47,53 | - |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
Μ4 |
SUZUKI-PROSTOCK |
R |
2007-05-26 |
15:20:00 | 0,553 | 1,182 | 3,262 | 5,044 | 6,589 | 8,026 | 2,982 | 8,579 | 219,11 | 259,35 | 40,24 | - |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
Μ2 |
GABRIEL |
R |
2007-05-27 |
12:12:00 | 0,826 | 1,225 | 3,297 | 5,113 | 6,671 | 8,082 | 2,969 | 8,908 | 216,16 | 261,71 | 45,55 | - |
ΤΣΟΥΤΣΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
Μ6 |
MOTO HARRIS(PROSTOCK) |
R |
2007-05-27 |
12:04:00 | 1,012 | 1,321 | 3,486 | 5,248 | 6,750 | 8,139 | 2,891 | 9,151 | 225,55 | 264,69 | 39,14 | 6 |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ3 |
YAMAHA R1 TURBO |
R |
2007-05-27 |
12:16:00 | 2,528 | 1,259 | 3,535 | 5,347 | 6,887 | 8,292 | 2,945 | 10,820 | 220,66 | 268,35 | 47,69 | - |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
Μ4 |
SUZUKI-PROSTOCK |
L |
2007-05-26 |
18:08:00 | 0,488 | 1,421 | 3,558 | 5,368 | 6,913 | 8,329 | 2,961 | 8,817 | 223,25 | 260,59 | 37,34 | - |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ7 |
PROMOD |
L |
2007-05-26 |
18:02:00 | 0,765 | 1,318 | 3,466 | 5,286 | 6,871 | 8,350 | 3,064 | 9,115 | 217,11 | 239,49 | 22,38 | - |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ7 |
PROMOD |
R |
2007-05-26 |
15:24:00 | 2,005 | 1,292 | 3,612 | 5,456 | 7,012 | 8,436 | 2,980 | 10,441 | 218,80 | 264,29 | 45,49 | 7 |
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ5 |
SUZUKI PROSTOCK |
R |
2007-05-26 |
17:32:00 | 1,509 | 1,315 | 3,539 | 5,433 | 7,062 | 8,573 | 3,140 | 10,082 | 211,01 | 238,79 | 27,78 | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ3 |
YAMAHA R1 TURBO |
L |
2007-05-26 |
18:06:00 | 2,466 | 1,270 | 3,522 | 5,474 | 7,156 | 8,701 | 3,227 | 11,167 | 201,65 | 241,77 | 40,12 | 8 |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ14 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-05-26 |
20:18:00 | 11,734 | 1,471 | 3,854 | 5,821 | 7,484 | 9,000 | 3,179 | 20,734 | 201,35 | 246,47 | 45,12 | 9 |
ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
Μ12 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-05-26 |
18:02:00 | 8,021 | 1,521 | 3,998 | 5,989 | 7,620 | 9,083 | 3,094 | 17,104 | 200,98 | 260,44 | 59,46 | - |
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ5 |
SUZUKI PROSTOCK |
L |
2007-05-26 |
15:15:00 | 0,847 | 1,458 | 3,939 | 5,923 | 7,589 | 9,107 | 3,184 | 9,954 | 201,38 | 241,31 | 39,93 | - |
ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
Μ12 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-05-26 |
15:27:00 | 8,230 | 1,553 | 3,992 | 5,955 | 7,619 | 9,133 | 3,178 | 17,363 | 202,16 | 247,19 | 45,03 | - |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ14 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-05-26 |
18:06:00 | 7,511 | 1,495 | 4,100 | 6,114 | 7,790 | 9,313 | 3,199 | 16,824 | 198,23 | 254,18 | 55,95 | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ3 |
YAMAHA R1 TURBO |
R |
2007-05-26 |
20:28:00 | 3,143 | 1,208 | 3,660 | 5,913 | 7,718 | 9,316 | 3,403 | 12,459 | 180,02 | 235,55 | 55,53 | 10 |
ΠΕΤΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ11 |
SUZUKI HAYABUSA |
R |
2007-05-26 |
15:15:00 | 0,749 | 1,456 | 3,901 | 6,017 | 7,837 | 9,527 | 3,510 | 10,276 | 185,87 | 219,37 | 33,50 | - |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ14 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2007-05-26 |
15:27:00 | 4,012 | 1,536 | 4,259 | 6,336 | 8,030 | 9,561 | 3,225 | 13,573 | 195,49 | 251,16 | 55,67 | - |
ΠΕΤΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ11 |
SUZUKI HAYABUSA |
R |
2007-05-26 |
20:25:00 | 1,414 | 1,496 | 3,983 | 6,103 | 7,918 | 9,604 | 3,501 | 11,018 | 185,86 | 222,74 | 36,88 | - |
ΠΕΤΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ11 |
SUZUKI HAYABUSA |
L |
2007-05-26 |
17:34:00 | 2,204 | 1,659 | 4,237 | 6,378 | 8,206 | 9,895 | 3,517 | 12,099 | 186,40 | 219,72 | 33,32 | - |
ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
Μ12 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-05-27 |
10:50:00 | 2,833 | 1,437 | 4,314 | 6,543 | 8,339 | 9,918 | 3,375 | 12,751 | 182,78 | 237,78 | 55,00 | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ3 |
YAMAHA R1 TURBO |
R |
2007-05-26 |
15:26:00 | 1,730 | 1,557 | 4,773 | 6,783 | 8,430 | 9,927 | 3,144 | 11,657 | 202,70 | 252,89 | 50,19 | 11 |
ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ9 |
SUZUKI NITRO |
L |
2007-05-26 |
15:26:00 | 0,512 | 1,530 | 4,478 | 6,662 | 8,503 | 10,218 | 3,556 | 10,730 | 183,65 | 207,07 | 23,42 | 12 |
ΓΚΟΣΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ10 |
SUZUKI TURBO |
L |
2007-05-26 |
15:17:00 | 0,946 | 1,590 | 4,123 | 6,356 | 8,319 | 10,389 | 4,033 | 11,335 | 174,08 | 171,02 | -3,06 | - |
ΓΚΟΣΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ10 |
SUZUKI TURBO |
R |
2007-05-26 |
17:58:00 | 0,805 | 1,775 | 4,750 | 6,887 | 8,642 | 10,493 | 3,606 | 11,298 | 195,16 | 200,43 | 5,27 | - |
ΓΚΟΣΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ10 |
SUZUKI TURBO |
R |
2007-05-27 |
12:14:00 | 2,912 | 1,800 | 4,638 | 6,749 | 8,678 | 10,672 | 3,923 | 13,584 | 189,17 | 182,80 | -6,37 | - |
ΓΚΟΣΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ10 |
SUZUKI TURBO |
R |
2007-05-26 |
20:21:00 | 1,397 | 2,836 | 5,724 | 7,960 | 9,725 | 11,532 | 3,572 | 12,929 | 176,22 | 188,21 | 11,99 | - |
ΠΕΤΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ11 |
SUZUKI HAYABUSA |
R |
2007-05-27 |
12:13:00 | 0,619 | 1,590 | 4,145 | 6,626 | 9,369 | 12,579 | 5,953 | 13,198 | 147,03 | 105,60 | -41,43 | - |
ΤΣΟΥΤΣΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
Μ6 |
MOTO HARRIS(PROSTOCK) |
L |
2007-05-26 |
15:20:00 | 0,454 | 1,358 | 3,835 | 6,753 | 10,035 | 13,776 | 7,023 | 14,230 | 114,34 | 91,73 | -22,61 | - |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ14 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2007-05-27 |
10:50:00 | 0,696 | 5,075 | 8,020 | 10,598 | 12,561 | 14,239 | 3,641 | 14,935 | 159,65 | 221,59 | 61,94 | RED LIGHT |
ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ9 |
SUZUKI NITRO |
R |
2007-05-27 |
11:59:00 | 0,188 | 63,631 | 71,208 | | | | | 0,188 | | | | RED LIGHT |
ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ9 |
SUZUKI NITRO |
R |
2007-05-26 |
17:53:00 | -0,025 | 2,176 | 4,660 | 6,834 | 8,751 | 10,559 | 3,725 | 10,534 | 179,89 | 201,98 | 22,09 | ABANDONED RUN |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ1 |
SUZUKI PRO STOCK |
L |
2007-05-26 |
18:13:00 | 2,175 | | | | | | | 2,175 | | | | ABANDONED RUN |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ1 |
SUZUKI PRO STOCK |
L |
2007-05-26 |
17:53:00 | 0,490 | | | | | | | 0,490 | | | | ABANDONED RUN |
ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
Μ12 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-05-27 |
11:53:00 | 9,239 | | | | | | | 9,239 | | | | ABANDONED RUN |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
Μ4 |
SUZUKI-PROSTOCK |
L |
2007-05-26 |
17:32:00 | 17,943 | | | | | | | 17,943 | | | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | ABANDONED RUN BUT QUALIFIED |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ1 |
SUZUKI PRO STOCK |
R |
2007-05-27 |
13:38:00 | 1,048 | | | | | | | 1,048 | | | | DID NOT APPEAR |
ΓΚΟΣΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ10 |
SUZUKI TURBO |
L |
2007-05-27 |
13:38:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
Μ2 |
GABRIEL |
R |
2007-05-27 |
13:40:00 | 0,457 | 1,219 | 3,262 | 4,996 | 6,497 | 7,880 | 2,884 | 8,337 | 224,56 | 271,30 | 46,74 | DID NOT APPEAR |
ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ9 |
SUZUKI NITRO |
L |
2007-05-27 |
13:40:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ3 |
YAMAHA R1 TURBO |
L |
2007-05-27 |
13:48:00 | 2,864 | 1,272 | 3,524 | 5,464 | 7,126 | 8,649 | 3,185 | 11,513 | 201,39 | 245,97 | 44,58 | DID NOT APPEAR |
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ5 |
SUZUKI PROSTOCK |
R |
2007-05-27 |
13:48:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ7 |
PROMOD |
R |
2007-05-27 |
13:49:00 | 0,438 | 1,451 | 3,457 | 5,151 | 6,620 | 7,973 | 2,822 | 8,411 | 230,31 | 273,87 | 43,56 | LOST |
ΠΕΤΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ11 |
SUZUKI HAYABUSA |
L |
2007-05-27 |
13:49:00 | 0,753 | 1,421 | 4,032 | 6,990 | 10,092 | 13,792 | 6,802 | 14,545 | 126,24 | 99,24 | -27,00 | WON |
ΤΣΟΥΤΣΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
Μ6 |
MOTO HARRIS(PROSTOCK) |
R |
2007-05-27 |
13:52:00 | 0,504 | 1,305 | 3,432 | 5,177 | 6,683 | 8,080 | 2,903 | 8,584 | 223,04 | 256,56 | 33,52 | LOST |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ14 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2007-05-27 |
13:52:00 | 0,626 | 1,517 | 4,008 | 5,992 | 7,654 | 9,175 | 3,183 | 9,801 | 200,71 | 245,69 | 44,98 | WON |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
Μ4 |
SUZUKI-PROSTOCK |
R |
2007-05-27 |
13:54:00 | 0,544 | 1,166 | 3,199 | 4,939 | 6,434 | 7,806 | 2,867 | 8,350 | 226,83 | 273,83 | 47,00 | LOST |
ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
Μ12 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2007-05-27 |
13:54:00 | 0,946 | 1,894 | 4,569 | 6,686 | 8,590 | 10,756 | 4,070 | 11,702 | 190,30 | 155,46 | -34,84 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ1 |
SUZUKI PRO STOCK |
R |
2007-05-27 |
15:19:00 | 0,515 | 1,174 | 3,190 | 4,905 | 6,424 | 7,844 | 2,939 | 8,359 | 226,97 | 262,67 | 35,70 | LOST |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ3 |
YAMAHA R1 TURBO |
L |
2007-05-27 |
15:19:00 | 0,682 | 1,324 | 3,648 | 5,632 | 7,342 | 8,922 | 3,290 | 9,604 | 195,85 | 232,94 | 37,09 | WON |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
Μ2 |
GABRIEL |
R |
2007-05-27 |
15:22:00 | 0,412 | 1,214 | 3,275 | 5,021 | 6,522 | 7,914 | 2,893 | 8,326 | 225,68 | 264,66 | 38,98 | LOST |
ΤΣΟΥΤΣΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
Μ6 |
MOTO HARRIS(PROSTOCK) |
L |
2007-05-27 |
15:22:00 | 0,590 | 1,375 | 3,615 | 5,529 | 7,213 | 8,844 | 3,315 | 9,434 | 206,04 | 214,01 | 7,97 | WON |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
Μ4 |
SUZUKI-PROSTOCK |
L |
2007-05-27 |
15:24:00 | 0,819 | 1,203 | 3,291 | 5,042 | 6,539 | 7,925 | 2,883 | 8,744 | 205,81 | 264,71 | 58,90 | ABANDONED RUN |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ7 |
PROMOD |
R |
2007-05-27 |
15:24:00 | 0,659 | 1,251 | 3,269 | | | | | 0,659 | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ1 |
SUZUKI PRO STOCK |
L |
2007-05-27 |
16:40:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
Μ2 |
GABRIEL |
R |
2007-05-27 |
16:44:00 | 0,489 | 1,209 | 3,267 | 5,018 | 6,519 | 7,893 | 2,875 | 8,382 | 226,04 | 272,69 | 46,65 | LOST |
ΜΠΟΥΣΙΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
Μ4 |
SUZUKI-PROSTOCK |
L |
2007-05-27 |
16:44:00 | 0,455 | 1,249 | 3,337 | 5,086 | 6,599 | 8,002 | 2,916 | 8,457 | 228,60 | 262,09 | 33,49 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΒΡΑΧΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ1 |
SUZUKI PRO STOCK |
R |
2007-05-27 |
17:45:00 | 0,686 | 1,160 | 3,139 | 4,832 | 6,291 | 7,628 | 2,796 | 8,314 | 228,09 | 282,00 | 53,91 | RED LIGHT |
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
Μ2 |
GABRIEL |
L |
2007-05-27 |
17:45:00 | -0,302 | 1,453 | 4,415 | 8,585 | 13,766 | 21,843 | 13,258 | 21,541 | 81,44 | 30,14 | -51,30 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,015 secs |
|