ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΠΟΥΡΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
16 |
FUNNY BIKE |
R |
2004-05-22 |
13:36:08 | 1,073 | 1,550 | 4,128 | 6,430 | 8,237 | 9,806 | 3,376 | 10,879 | | 240,79 | | 2 |
ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
24 |
- |
R |
2004-05-22 |
13:34:09 | 1,243 | 1,939 | 4,938 | 7,182 | 8,976 | 10,578 | 3,396 | 11,821 | | 234,45 | | - |
ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
24 |
- |
R |
2004-05-23 |
11:33:35 | 1,243 | 1,970 | 4,878 | 7,153 | 9,021 | 10,715 | 3,562 | 11,958 | | 229,01 | | 3 |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
7 |
YAMAHA R1 TURBO |
L |
2004-05-22 |
13:36:08 | 1,031 | 1,614 | 4,117 | 6,129 | 8,356 | 10,875 | 4,746 | 11,906 | | 137,65 | | 4 |
ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
22 |
YAMAHA R1 |
L |
2004-05-22 |
13:34:09 | 1,403 | 1,975 | 4,999 | 7,339 | 9,264 | 10,995 | 3,656 | 12,398 | | 216,78 | | - |
ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
22 |
YAMAHA R1 |
L |
2004-05-23 |
11:33:35 | 1,029 | 2,015 | 5,084 | 7,459 | 9,413 | 11,178 | 3,719 | 12,207 | | 212,68 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΠΟΥΡΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
16 |
FUNNY BIKE |
R |
2004-05-22 |
15:38:55 | 2,079 | 1,999 | 6,871 | 14,230 | | | | 2,079 | | | | 2 |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
7 |
YAMAHA R1 TURBO |
L |
2004-05-22 |
16:55:38 | 1,692 | 1,800 | 4,320 | 6,286 | 7,935 | 9,418 | 3,132 | 11,110 | | 249,16 | | 3 |
ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
24 |
- |
R |
2004-05-22 |
16:53:44 | 1,620 | 1,904 | 5,034 | 7,264 | 9,054 | 10,621 | 3,357 | 12,241 | | 238,43 | | 4 |
ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
22 |
YAMAHA R1 |
L |
2004-05-22 |
16:53:44 | 0,732 | 2,487 | 5,725 | 8,129 | 10,092 | 11,844 | 3,715 | 12,576 | | 212,00 | | - |
ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
22 |
YAMAHA R1 |
L |
2004-05-22 |
15:35:48 | 1,021 | 1,920 | 5,672 | 8,266 | 10,303 | 12,126 | 3,860 | 13,147 | | 208,07 | | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
7 |
YAMAHA R1 TURBO |
L |
2004-05-22 |
15:38:55 | 3,002 | 2,768 | 8,829 | 15,260 | 20,962 | 26,777 | 11,517 | 29,779 | | 59,76 | | RED LIGHT |
ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
24 |
- |
R |
2004-05-22 |
15:35:48 | 0,127 | 3,610 | 7,279 | 9,690 | 11,602 | 13,515 | 3,825 | 13,642 | | 177,19 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
22 |
YAMAHA R1 |
L |
2004-05-23 |
14:45:46 | 1,242 | 1,958 | 5,115 | 7,501 | 9,464 | 11,214 | 3,713 | 12,456 | | 215,94 | | |
ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
24 |
- |
R |
2004-05-23 |
14:45:46 | 1,312 | 1,906 | 4,943 | 7,351 | 9,244 | 10,851 | 3,500 | 12,163 | | 236,65 | | |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
7 |
YAMAHA R1 TURBO |
R |
2004-05-23 |
14:46:33 | 0,989 | 2,738 | 7,054 | | 13,523 | 16,193 | | 17,182 | | 142,93 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|