Παρουσιάσεις Αγωνιστικών - Racing Vehicles | Malousaris Apostolos - Seat Ibiza 1400 16V
31.05.08
  

Κείμενο και Φωτογραφίες: Απόστολος Μαλουσάρης

Malousaris Apostolos - Seat Ibiza 1400 16V

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ - MORE PHOTOS

Σήμερα σας παρουσιάζουμε το Seat Ibiza του καλού μας φίλου Αποστόλη Μαλουσάρη. Ο Αποστόλης έτρεξε για πρώτη φορά το 2006 και μέχρι σήμερα έχει συμμετάσχει σε 7 αγώνες dragster, 4 στην κατηγορία ΑΑ2 και 3 στην ΝΑ. Περισσότερες πληροφορίες για τον Αποστόλη και τα στατιστικά του μπορείτε να βρείτε στην σελίδα του.

"Το αμάξι έχει στοκ μοτέρ, το γνωστό 1400cc 16V" μας λέει ο Αποστόλης και συνεχίζει: "Η εργοστασιακή του απόδοση είναι 101 Hp. Οι μετατροπές που έχει δεχτεί είναι μια ολόσωμη εξάτμιση "ελευθέρας", ενώ το χταπόδι και το τελικό καζάνι είναι χειροποίητα Group N.

Δοκίμασα πολλά φίλτρα εισαγωγής αέρα, από ΚΝ στο εργοστασιακό φιλτροκούτι, απλή χοάνη, βαρελάκι της BMC, σκούπα Green έως ότου καταλήξω στο κλειστό φίλτρο της ΚΝ με απ' ευθείας αέρα με σωλήνα που ξεκινά κάτω από τον προφυλακτήρα. Το πρόγραμμα στον εγκέφαλο είναι της REVO. Εδώ πρέπει να αναφέρω ότι δοκίμασα κι ένα σετ πιο άγριων εκκεντροφόρων που όμως αποδείχτηκαν αναξιόπιστοι.

 

Το όλο σύνολο μας έφερε ένα αποτέλεσμα 120 Hp. Αυτή η ιπποδύναμη μαζί με τη μείωση του βάρους στα 930 κιλά και το κοντό σαζμάν είχε ως αποτέλεσμα τους χρόνους του αυτοκινήτου στους αγώνες. Το μόνο που δεν έκανα, πολύ κακώς, είναι να μετρήσω το αμάξι με την αγωνιστική βενζίνη που έτρεξα σε 2 αγώνες, όπου είχα και διαφορά στους χρόνους.

Επίσης στο αμάξι είχα εγκατάσταση νίτρο για τις κόντρες στο δρόμο. Τα νίτρα ξεκίνησαν από τα +40 Hp όπου και η δυναμομέτρηση, και είχα φτάσει να δουλέψω μέχρι και +60Hp, όλα αυτά χωρίς το μοτέρ να ανοιχτεί καθόλου, και το κυριότερο χωρίς να έχω κανένα πρόβλημα μέχρι σήμερα όπου πλησιάζω τα 140.000 χιλιόμετρα!

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους αδερφούς Χατζημωϋσιάδη, το Στέφανο και το Δημήτρη, για την όλη βοήθεια και υποστήριξή τους. Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω τον Γιάννη Ζερζελίδη χωρις τη βοήθεια του οποίου δεν θα είχα κάνει τίποτα σήμερα! Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιάννη Σερδαρή για την ταλαιπωρία που του κάνω πάντα με τα λάστιχα!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ - COMMENT ON THIS ARTICLE