Παρουσιάσεις Αγωνιστικών - Racing Vehicles  
   

 Ιωάννης Βαραλής - Hayabusa Turbo

11.03.03


Φωτογραφίες

Οι αριθμοί είναι ενδεικτικοί: 300 ίπποι στις 8100 σ.α.λ. και 30 κιλά ροπής στον πίσω τροχό της υπερτροφοδοτούμενης SUZUKI HAYABUSA που κυκλοφορεί κοντά στο Βόλο.

Η μοτοσικλέτα ανήκει σε πελάτη του εξουσιοδοτημένου συνεργείου SUZUKI του Γιάννη Βαραλή. Μετά από έρευνα στην παγκόσμια αγορά, βρέθηκε turbo kit για HAYABUSA που υπόσχεται διπλασιασμό της ιπποδύναμης. Παρά το κόστος, η πρόκληση ήταν μεγάλη και έτσι ξεκίνησε το project.

Ο κατασκευαστής του κιτ υπόσχεται εύκολη τοποθέτηση "στο σπίτι" αλλά οι δεκάδες εργατώρες που πέρασε ο κινητήρας του 1300 στον πάγκο του συνεργείου έδειξαν κατασκευαστικές ατέλειες οι οποίες ξεπεράστηκαν χάρη στο ελληνικό δαιμόνιο και έξυπνες πατέντες. Πέρα από την τοποθέτηση του κιτ, ο κινητήρας δεν δέχθηκε περαιτέρω τροποποιήσεις όπως αύξηση κυβισμού, εκκεντροφόρους κ.λ.π. απλά χρονίστηκε κατάλληλα και δέχθηκε μια ελαφριά μείωση συμπίεσης ώστε να αυξηθεί η αξιοπιστία του.

Η τροφοδοσία όπως ήταν φυσικό απέκτησε δεύτερη αντλία βενζίνης για έξτρα παροχή καυσίμου ενώ ενεργοποιείται από μπουτόν που τοποθετήθηκε κοντά στο διακόπτη φωτών.

Ο αναβάτης μπορεί να επέμβει στην απόδοση του κινητήρα μέσω ρυθμιστή πίεσης, αν και δε νομίζω ότι κάποιος μπορεί να γίνει τόσο άπληστος.

Η μέτρηση έγινε στο γνωστό δυναμόμετρο Power House κάτω από το σίγουρο βλέμμα του μηχανικού του που έχει γράψει ήδη πολλά χιλιόμετρα στη σέλα του 1300 που φυσικά ήρθε στην Αθήνα οδικώς.
Πέρα από την επέμβαση στον κινητήρα, περιφερειακά δεν έχουν γίνει κάποιες μετατροπές (ακόμη) τόσο σε φρένα όσο και σε αναρτήσεις που σίγουρα χρειάζονται ενίσχυση.

Εξωτερικά τίποτε εκτός από τα αυτοκόλλητα δεν προδίδει την "κτηνωδία" του HAYABUSA, καθώς και η μόνη εξάτμιση από ανθρακόνημα είναι ιδιαίτερα ήσυχη. Μόλις όμως το γκάζι ανοίξει, ακούγεται το γνώριμο σφύριγμα της υπερτροφοδότησης, συνοδευόμενο από αυτό του ελαστικού που ουρλιάζει διαμαρτυρόμενο για το πόσο σύντομη θα είναι η ζωή του.

Το kit μετατροπής περιλαμβάνει:
Τουρμπίνα
Φιλτροχοάνη
Αντλία Βενζίνης
Ρυθμιστή πίεσης γκαζιού
Γρανάζια χρονισμού
4 έξτρα μπεκ ψεκασμού
Εξάτμιση 4 σε 1 με χειροποίητη πολλαπλή
Μπαρόμετρο
Ηλεκτρονικό ρυθμιστή καυσίμων
Map sensor

Στους τελευταίους αγώνες η μοτοσικλέτα βάφτηκε στα χρώματα του νέου χορηγού και έγινε ακόμα πιο όμορφη. Ευχαριστούμε τον κύριο Βαραλή για την παρουσίαση της δουλειάς του. Ευχόμαστε στο νέο πρωτάθλημα να επιτύχει τους στόχους του και φυσικά να πετύχει ακόμα καλύτερες επιδόσεις.

Στοιχεία Επικοινωνίας
Ιωάννης Βαραλής
Τηλέφωνο / FAX: 2421 28221
e-mail: info@varalis.gr

   

dragnews.gr