Πρόσωπα του Dragster - Dragster People | Επιστολή του Φίλιππου Παπαφιλίππου
25.06.04 
 

Αγαπητά μέλη του dragnews.gr

Ύστερα από πολύ προσεκτική σκέψη και κάνοντας κριτική του τελευταίου αγώνα των Σερρών, εγώ προσωπικά αλλά και η ομάδα μας Drag Warriors που αποτελείται από τους πολύ καλούς μηχανικούς Δημήτρη Ζαφείρη και Νίκο Σιδέρη και τους συναδέλφους οδηγούς Τάσο Ζαφείρη και Παναγιώτη Μενεμενόγλου με τα εκπληκτικά Fiat Uno Turbo στην κλάση Τ1 καταλήξαμε σε πολλά και εποικοδομητικά συμπεράσματα που ένα ποσοστό αυτών αφορούν και τη δική μου συμμετοχή στους φετινούς αγώνες στη κλάση open.

Διαπιστώσαμε λοιπόν με τα δεδομένα πλέον που κρατάμε στα χέρια μας ότι στον τελευταίο αγώνα των Σερρών, ειχαμε μια πορεία που μας κάνει να πιστεύουμε ότι μπορούμε να κινηθούμε σοβαρά και με κάποιες αξιώσεις εκτός των Ελληνικών συνόρων. Από το 1999 που ασχολούμαι επίσημα με τα dragster για 1η φορά είχαμε ένα τόσο πετυχημένο αγώνα με σταθερότητα και οργάνωση που έφερε και τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ
Η μεταφορά μας στη πιστά των Σερρών έγινε από τη Πέμπτη το βραδυ ώστε να μπορούμε να κάνουμε Παρασκευή μεσημέρι κάποια δοκιμαστικά και ένα χαλαρό πέρασμα σετάροντας το αυτοκίνητο. Βέβαια ο καιρός και η νεροποντή μας τα χάλασε αλλά ήδη Παρασκευή βράδυ είχαμε το Pontiac σεταρισμένο με άλλη τροχαλία, άλλα ζιγκλέρ και άλλες ρυθμίσεις στο χρονισμό του εκκεντροφόρου και στο άνοιγμα των βαλβίδων καθώς επίσης και στα ηλεκτρικά. Το data logging δούλεψε ρολόι και τα ηλεκτρικά του κλειδώματος του χρόνου (primary & secondary time delay) ήταν πανέτοιμα σε πλήρη λειτουργία για να χρησιμοποιηθούν αν το θέλαμε. Παίξαμε πολύ με το έρμα και με πολύ βάρος στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου που πλησίασε τα + 125 κιλά. Δοκιμάσαμε πολλούς συνδυασμούς στη πίσω ανάρτηση και λύσαμε βαλβιδοκάπακα 2 φορές μέσα στο τριήμερο για φιλλάρισμα και ρύθμιση βαλβίδων και 1 φορά κάρτερ για έλεγχο του bottom-end. Το αποτέλεσμα μοναδικό: Έξι περάσματα όλα μεταξύ 8.44 sec με 277 χλμ έως 8.69 sec με 278 χλμ. Ξεκινήσαμε Σάββατο πρωί με το καλημέρα στο 1ο ελεύθερο πέρασμα και κάναμε 1,285 sec για τα 18 μέτρα, 5,667 sec με 213 χλμ για τα 200 μέτρα και 8,653 sec με 271,49 χλμ. επιβεβαιώνοντας και εδραιώνοντας κατευθείαν το 8.55 της Τρίπολης (γιατί ένας χρόνος αν δεν ξαναγίνει κάποιες φορές θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και κατά λάθος...) Στόχος μας εξαρχής ήταν ο ευγενής συναγωνισμός με τις πολύ δυνατές μηχανές της κλάσης 6 open. Κρυφός πόθος, δε, ήταν να πιάσουμε το 8.270 του κ. Σβραχνού σαν χρόνο αφού την έξοδο των μηχανών την έχουμε ήδη ξεπεράσει κατά πολύ.

Η απάντηση ήρθε από της μηχανές σε πολύ σύντομο χρόνο αφού οι κύριοι Μιχαηλίδης (ο οποίος μας βοήθησε πολύ στο να τρυπήσουμε και να φτιάξουμε για το Pontiac κάποια ζιγκλέρ που θέλαμε και τον ευχαριστούμε πολύ) Σβραχνος και Ζαφειριαδης απάντησαν με 8.56 με 250 χλμ, 8.60 με 256 χλμ, και 8.67 με 264 χλμ αντίστοιχα. Η απάντηση από μεριάς μας ήρθε Κυριακή πρωί όπου κάναμε πιστεύω ένα πολύ δυνατό πέρασμα στο 2ο ελεύθερο: 1,317 sec για τα 18 μέτρα, 5,586 sec με 223 χλμ για τα 200 μέτρα και μετά με άφημα γκαζιού στα 320 με 330 μέτρα 8,508 sec με 259,22 χλμ. Ο λόγος που άφησα το γκάζι για να απαντήσω σε μερικούς κακόβουλους που έβγαλαν συμπεράσματα σε χρόνο ρεκόρ χωρίς καν να βρίσκονται στη πίστα, δεν είναι ούτε γιατί φοβήθηκα ούτε γιατί το αμάξι είναι επικίνδυνο ούτε γιατί τρόμαξα ούτε ούτε ουτε... Είναι γιατί μου άναψε το κόκκινο λαμπάκι του σεταρίσματος του dial-in ότι έρχομαι με πολλά χιλιόμετρα στα 200 μέτρα και δεν ήθελα να συνεχίσω ένα πέρασμα που ήμουν ήδη 10 χιλιόμετρα παραπάνω από το προηγούμενο και άλλος ένας λόγος είναι ότι συγκεντρώθηκα στο να ανοίξω το αλεξίπτωτο πιο νωρίς με αποτέλεσμα να αφήσω το γκάζι πιο νωρίς και να τραβήξω το ένα χέρι από το τιμόνι για να τραβήξω το μοχλό. Πάντως από τα 6 περάσματα του διημέρου στα 2 με τη χαμηλότερη ταχύτητα εξόδου (259,22 και 271,49) άνοιξα αλεξίπτωτο με απόλυτη επιτυχία και το αμάξι μαζί με βοήθεια από τα φρένα του θα μπορούσε πολύ εύκολα να ακινητοποιηθεί πριν τη δεξιά στροφή της πίστας δηλαδή τουλάχιστον 100 μέτρα πριν τον τερματισμό. Στα περάσματα με εξόδους 277 και 278 χλμ δεν το άνοιξα καν, σταμάτησα μόνο με τα φρένα του αυτοκίνητου.

Η συνέχεια της Κυριακής και αφού είχαμε πάρει πάλι το 1ο χρόνο με το 8.508 από της μηχανές ήταν πολύ έντονη αφού ήμασταν σε εγρήγορση και ετοιμότητα παρακολουθώντας τις 3 πιο γρήγορες open μηχανές και τους χρόνους τους, ενόψει και της φιλικής κόντρας που είχαμε κανονίσει μετά το πέρας του αγώνα με το κ. Σβραχνό.

Στον 1ο γύρο ημιτελικών ο Αντώνης Ζαφειριάδης έκανε ένα εκπληκτικό πέρασμα με 8,493 sec με 268,19 χλμ. σπάζοντας πάλι τον καλύτερο χρόνο του αγώνα μέχρι εκείνη τη στιγμή. Ειχαμε μόνο ένα πέρασμα, το πέρασμα του τελικού με το Μάκη Νεφραίμ και άλλο ένα ανεπίσημο με τη μηχανή του Σβραχνού η οποία όμως ακούσαμε ότι παρουσίασε κάποιο προβληματάκι. Οπότε ειχαμε ένα πέρασμα μόνο. Τελικός open και ένα 8.49 από τις μηχανές που θέλαμε να προσπαθήσουμε να ξεπεράσουμε. Δυστυχώς στον τελικό αν και κάναμε τέλειο ζέσταμα ελαστικών κάναμε το χειρότερο δεκαοxτάρι του διημέρου: 1.39 sec (αντίθετα με το 1.28 ή το 1.31 ή το 1.32 ή παλαιοτέρα στις Σέρρες 1.23 κτλ). Το ψάχνουμε ακόμα γιατί χειροτερέψαμε στο 18αρι. Όμως στη συνεχεία και λόγω του τελικού, οι χρόνοι έπεσαν: 5,517 sec με 221,36 χλμ και 8,444 sec με 276,54 χλμ. δείχνοντάς μας και από το data-logging ότι έχουμε πολλά περιθώρια ακόμα. Σε μια σωστά προετοιμασμένη άσφαλτο ο χρόνος μας εξομοιωμένος είναι ρεαλιστικά στα επίπεδα του 7.7 με 7.9 και έπεται και συνέχεια αφού ακόμα από θέμα πίεσης blower είμαστε πολύ συγκρατημένοι!

Μετά το τέλος του αγώνα βρέθηκαν κάποιοι - όπως πάντα - να σχολιάσουν με κακία και να μειώσουν την προσπάθεια ορισμένων αγωνιζομένων. Άκουσα πολλά που δεν θα σχολιάσω καν, κακώς δεν κράτησα και τη ψυχραιμία μου και απάντησα στα φόρουμ και βέβαια δυστυχώς έκανα λάθος για άλλη μια φορά που ασχολήθηκα. Πάντως το μόνο που θα πω σε μερικούς φίλους των dragster είτε είναι μεγάλοι στην ηλικία είτε είναι παιδάκια που μαθαίνουν είναι το εξής:

Αυτού του είδους τα αμάξια δεν είναι απλά. Δεν σημαίνει ότι αν καταφέρει κάποιος να έχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα κάνει και χρόνο αμέσως και θα γίνει μάγκας όπως είπαν κάποιοι... Το αυτοκίνητο αυτό όπως και όλα τα αυτοκίνητα που κατεβαίνουν κάτω από τα 11 δεύτερα και αργότερα κάτω από τα 10 και αργότερα κάτω από τα 9, θέλουν κότσια να τα οδηγήσεις. Ιδίως σε αυτούς τους χρόνους και με τις ελληνικές συνθήκες το τετρακοσάρι είναι μια ολόκληρη πράξη πλαγιολίσθησης και διορθωμάτων λόγω των κοντών μεταξονίων.

Θέλει τεχνική καλή στο να το πας το αμάξι, τεχνική καλή στο να διορθώνεις συνέχεια μέσα στο τετρακοσάρι, τεχνική καλή στο να καταφέρεις να το φρενάρεις σωστά, τεχνική καλή στο να το στήσεις και να το κλειδώσεις στο φανάρι, τεχνική τρελή στην αντίδραση, τεχνική καλή στις αλλαγές των ταχυτήτων, γνώση και τρελό κόπο στο να το ετοιμάσεις από πέρασμα σε πέρασμα αφού όλα πρέπει να γίνουν σωστά σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα συνήθως να τη γλιτώνουμε με μερικά εγκαυματάκια και χτυπηματάκια...

Θέλει πολύ προσεκτικό σετάρισμα του μοτέρ, θέλει τέχνη στη συντήρηση του μοτέρ αφού ένα λαθάκι μπορεί να προξενήσει ζημιά πολλαπλάσια -ίσως και ολική καταστροφή- και θέλει πολλά ακόμα χαρίσματα ψυχραιμίας και αυτοσυγκέντρωσης που συνήθως κάποιος τα αποκτά σιγά σιγά και με τη πάροδο του χρόνου.

Το ότι μετά από κάθε αγώνα εμφανίζεται κάποιος να δημιουργήσει κάποιο επεισόδιο σε οποιονδήποτε τομέα είτε έχει σχέση με κάποιον αγωνιζόμενο, είτε με κάποιο αυτοκινητο ή μηχανή, είτε έχει σχέση με την οργάνωση, είτε έχει σχέση με τις λέσχες, είτε έχει σχέση με το promotion είτε είτε είτε... με έχει κάνει να έχω ξενερώσει πιο πολύ από ποτέ με τους Ελληνικούς αγώνες. Έτσι λοιπόν φίλοι μου προχτές πήρα μια απόφαση και έστειλα το παρακάτω email στη ομοσπονδία dragster στη Μάλτα.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ DRAGSTER ΤΗΣ ΜΑΛΤΑΣ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΣΤΑΛΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ

Dear Sirs,

I am one of the champions in Greece and national record holder since 2000 in drag racing. I and some fellow competitors in Greece are more than disappointed with the condition that we drag race in our country and with the manner we are treated as drivers/racers from several people and we are thinking / planning to entry an event outside our borders. Although we have many remarkable street legal cars and drag cars with good drivers and mechanics, we race since 1998 on very slippery and bumpy drag strips (old military airports) or in North Greece on a circuit track that is a little bit short with bad tarmac quality. The situation is not progressing in the promotion and organization of drag racing because several designated people in Greece are not working properly...and promoters are thinking only ways to earn more money taking advantage of racers and fans...as usually.

In order to understand better the situation, we had last year, weekend -day and night- events in the center of capital Athens with more than 30 thousand spectators (old international Greek Airport named Hellinikon) and 170 race entries with 20 euros per spectators ticket and nothing invested for progressing the sport and make it safer. We still race on temporarily old airfields without any proper cleaning or warming of the tarmac, without any VP glue, without proper official book with classes and regulations-rules, which come from hill climb and wrc cars.. We started in 1998 doing 12 sec passes; we do right now 8 sec passes with 280 klm but the situation in all other areas stayed almost the same.

Back to our case we are collecting data to see if we can participate in your 22-23-24 July night event and in which classes.

Right now racers from Greece, who are interested to entry, are:

Me - Filippos Papafilippou with one of my 2 cars: Pontiac Firebird Super Gas or Super Comp or Super Pro Et (See Photos). The car is chrome moly 25-1D Jerry Bickel chassis with 509" all aluminium Donovan engine with BDS 8-71 blower, twin 1150 Dominators, small amount of NOS (about 100 BHP) and Dart Heads. Vasco-Dedenbear 2-speed powerglide. VP Racing C16 fuel. Best ET in Greece 8.44 sec with 175 miles on very slippery conditions (1.4 sec 60 foot). The second car is Super modified 25-1D Rover 220 Coupe untested yet in Greece. 509" Merlin BBC with twin carburetor and lots of nitrous. 5-speed Lenco Best ET in UK 7.2 sec with 191 miles with VP Racing C16 fuel. The car was super modified champion for the last 2 years in UK.

Makis Nefrem with a tubular Ford Sierra Pro Et or Super Pro Et with V8 steel BBC 454" with about 250BHP+ Nos. Best ET in Greece 9.4 with 250 klm with 1.45 sec 60 foot.

Kostas Koutroufinis with a Ford Capri with a 2 litre Cosworth turbo engine. Best Et in Greece 9.81 with 230 klm with 1.65 sec 60 foot.

All the 4 above cars race in Greece in the same class because we do not have proper regulations. They simply made an open class and everything that is tubular or has NOS or has engine different that the one the manufacturer has (for example a Toyota Starlet with a Ford Cosworth engine), races in this class even it is a dragster or altered or funny car or just a tubular chassis with a 4 cylinder small engine... So in Greece you can see a funny car with a big V8 or a funny car with a BMW turbo engine against an altered topolino with a mopar against a tubular 2 litre Cosworth against an Opel Ascona with a Cosworth Engine....Methanol is strictly prohibited in Greece. UGANDA has definitely better regulations and more fair!!!!

There are some other drivers who are in contact with me and are interested to participate, if we manage to organize a trip with minimum logical costs. They have almost street legal cars with untouched chassis but with enormous engine outputs. We have a 4x4 Lancia Integralle at 10.1 sec with 235 klm, we have a 4x4 Subaru Impreza at 9.8 with 238 klm, we have a Ford Escort Cosworth 4x4 at 9.88 with 229 klm, we have a Ford Sierra Sapphire 4x4 at 10.2 with 228 klm, we have some Mitsubishi EVO's below 11 sec etc. They showed great interest but I do not know how easy it is to make such a trip and participate.

My questions are: Why is your event Thursday, Friday and Saturday? In the whole world usually Sunday is the finals day. Is there any mistake with dates?
How can we come there? If we travel through Greece, go to Patras port and then to Italy, Bary or Brindisi or any other port that it is in the South more preferably, what should we do after? Travel through Italy and go south and board again a vessel to Malta? How long is the trip? How much does it cost for a Jeep and Trailer and passengers or for a truck and trailer?
If we come there can we enter your country? Will we need visa? Are there any costumes and any difficult procedures to loose our time and hold us there?
How much is the entry fee and in which classes do you suggest to enter?
Where can we stay? Are there any facilities inside the drag-strip?

I personally have some experience from some European races because I entered twice in the past in UK Avon Park and once in Euro finals in Santa-Pod, but UK is Europe and I think that it is completely different. I would like to hear your advice and comments.

Thank you in advance. Best Regards.

Filippos Papafilippou
or much easier
Fil

Με λίγα λόγια απευθύνθηκα στην ομοσπονδία της Μάλτας ελπίζοντας σε μια απάντηση σχετικά με το αίτημα ορισμένων από εμάς για το αν μπορούμε να πάμε να τρέξουμε εκεί. Τους περιέγραψα λιγάκι τις συνθήκες που τρέχουμε στην Ελλάδα του 2004, στην Ελλάδα της Ολυμπιάδας, στην Ελλάδα της ανάπτυξης κτλ κτλ κτλ και τους αναφέρθηκα λιγάκι στους τραγελαφικούς κανονισμούς που έχουμε. Κατόπιν τους περιέγραψα μερικά από τα αυτοκίνητα μας, τους έστειλα αρκετό φωτογραφικό υλικό και τους ζήτησα απαντήσεις σχετικά με το πως θα ταξιδέψουμε εκεί, πόσο θα στοιχίσει και που θα μείνουμε.

Προς μεγάλη μου έκπληξη για άλλη μια φορά βρήκα τεραστία και αναλυτικότατη απάντηση στο email μου μέσα σε 2 ώρες από τον ίδιο τον Πρόεδρο της Malta Drag Racing Association, κύριο Anthony Borda. Mου θύμισε ακριβώς την προσοχή που μας δίνουν εδώ στο Εllada. Σας εμφανίζω αυτούσιο από κάτω το email του!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ DRAGSTER ΤΗΣ ΜΑΛΤΑΣ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΣΤΑΛΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ANTHONY BORDA

Hi there Fil,

Hope you don't mind calling you Fil. It's nice to hear from Greece once again. I am Anthony Borda, the President of the Malta Drag Racing Association writing this E-Mail back to you. Something that has nothing to do with Drag Racing is that my wife's uncle is Greek which leaves in, with the name of Andrea Arvanitis. I guess Greece is too big to know him. By the way, you are doing very good in the European Cup (Football). Anyway, Ι come to answer your Questions first and later Ι tell you a bit on Hal-Far Raceway and Malta itself.

Question No 1. We are holding our Event on Thursday, Friday and Saturday, because this is going to be another Night Event, like the one we had in JUNE. We start the Event on Thursday with a Test Day (Practice / tuning of Vehicle) We start at 8pm and finishes at 2am on Friday Morning. Friday the next day, will be for doing 2 Qualifications rounds for every competitor. It starts at 8pm and finishes 2am on Saturday Morning. The last day of the event will start at 8pm again with all Elimination Rounds, up to all the final races. Usually, we finish at around 3am or 4am, of Sunday Morning with the Final Run. Night events are fantastic to watch and even drive. We lit are track with artificial Lighting that make the night seem like day time.

Question No 2. Coming over here will be easiest if you go to Sicily Italy or Italy Itself. I think you should get a Traveling agent and let him sort your way here. The Cheapest way. I will look into this matter myself too and send you another E-Mai with all the information about traveling.

Question No 3. Entering our country is no problem at all. Now we are in the European Union like you people and it's lots easier now coming in and leaving the country. You don't need any visas to come to Malta. All you need is passports only.

Question No 4. The Entry Fee for you people is FREE OF CHARGE. As the English say, ON THE HOUSE.

Question No 5. Where can you stay. If you tell me how many of you will be coming over here, I can either book you some apartments or Hotel rooms, very close to the Track (5 Minutes Away ). The Expense for the Logging will be on me again. With all this, I can get you a couple of Rented Cars, for you to discover Malta once you're here. The cars will be on my account too.

Fil, all you need is some spending money only. Just get your cars here and I will treat you like VIP's. After all we are Europeans with same culture.

Now I tell you a few things about our Track: Well, our Track is situated 10 minutes away from the International Airport and it's called HAL-FAR RACEWAY. We've been using this track for the last 18 years now. First we were in your position, our track was an old airfield, but we transformed it to a Professional Drag Strip today. With the help of our Members and the Spectators who come and watch Drag Racing, we spend lots of money on it and nowadays we can say that we got one of the nicest tracks in Europe. Our track can hold Top Fuels easily. In the year 2001, we had Michael Kagared and Alan Jackson, two Professional Top Fuel Drivers, that brought over their Dragsters and did a 5.2 and a 5.4 up to Half track. They didn't want to hurt their engines. They came here as Show cars, but ended up inside the Track racing against each other. Everybody loved it. Well our track got lots of safety features, like the side concrete barriers, and a sand trap at the finish end of our track. In every Event we use VP Track Kote/glue, all the way down to the finish end. The track is 1200 Meters Long and there is lots where one can stop his vehicle with no problems, no matter what the speed is. The Most MPH achieved at Hal-Far raceway is 278mph, which was when we brought the FIRE FORCE Jet Car over here. Our track is designed by an American named Bob Myers. The track itself is not all Tarmac. The first 150 is all concrete which is the best you can have for launching any car or bike. Our best sixty foot here in Malta is .887 seconds achieved by a Maltese driver named Mario Borg on his Small Block Top Methanol Dragster. That kind of sixty foot, is of the Top Fuels. The Best sixty foot for a Four Cylinder car is 1.12seconds, which was achieved by a Ford Modified Escort, fitted with a 2.2ltr Cosworth engine. I think we got lots to offer here in Malta, although we're such a small country. Two of our competitors went for the FIA tour in the year 2002 and one of them ended up runner up (second) in the FIA Rounds. They competed in the Top Methanol Class with the big guys from all Europe. We were all happy for what they achieved. We've got some fast cars here, especially four cylinder ones. During the last event that we had in June, a Ford Modified Escort did the best time ever for a Cosworth homologated Engine, when he recorded a 7.8 second run, with a Terminal speed of 170mph. Today this competitor can say, that he's got the fastest Cosworth Engine in the World. We are very proud for him and his Team. If you like to know more about us, you can view our website on www.maltadragracing.com

Well I guess i said enough. I hope you make up your mind and come over fior our Event. I will E-Mail you back when I find out the Ferry prices for you. Hope to see you soon. I'm sending you some pictures of some Fast Maltese Cars and Dragsters.

Regards
A. Borda

ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΑΣ

Αισθάνθηκα για άλλη μια φορά μαλάκας ή μάλλον μέγας ΜΑΛΑΚΑΣ για τις συνθήκες και το παρασκήνιο στην Ελλαδίτσα μας. Ο άνθρωπος μου απάντησε αμέσως, είπε ότι θα εργαστεί στις επόμενες μέρες για να ξεπεράσουμε κάθε εμπόδιο σχετικά με το να πάμε εκεί, μας προσκάλεσε και μας είπε ότι θα μας συμπεριφερθεί ως VIP, τα έξοδα συμμετοχών θα τα καλύψει ο ίδιος, τη διαμονή μας θα τη καλύψει ο ίδιος, θα μας νοικιάσει αυτοκίνητα να δούμε τη Μάλτα και θα μας κάνει σίγουρα να περάσουμε ωραία σε βραδινό αγώνα που είναι σκέτη πώρωση!!!

Και ξέρετε κάτι παιδιά......η Μάλτα είναι μόλις 10-12 χιλιόμετρα διάμετρο, έχει αυτοκίνητα τέρατα που κάνουν χρόνους παλαβούς, είχε τα ίδια και χειρότερα προβλήματα στο παρελθόν αλλα τα ξεπέρασαν εξαφανίζοντας τα λαμόγια και επενδύοντας τα χρήματα των συμμετοχών, των συνδρομών και των δωρεών των μελών και των αγωνιζομένων και τα έσοδα από τους φίλους και θεατές του σπορ στο καμάρι τους -στη πίστα Hal Far Raceway- και ανέδειξαν το dragster ως το εθνικό τους σπορ αφού κοντράρονται σε αγώνες FIA με τα μεγάλα ονόματα του Ευρωπαϊκού στερεώματος. Ρίξτε μια ματιά στο site τους να δείτε σοβαρούς κανονισμούς και 2λιτρα που κάνουν 7.8 με 170 μίλια και 1.1 στα δεκαοχτώ.

Με όσους έχω μιλήσει από Αγγλία - Γερμανία και τώρα και Μάλτα γελούν με τη κατάντια μας και τους πρωτοποριακούς κανονισμούς μας και τα παρασκήνια και τις ίντριγκες... Αλλού δεν υστερούμε πουθενά αφού πιστεύω ότι τα αμάξια μας θα μπορούσαν στις κλάσεις τους να σταθούν καλά και στο εξωτερικό ή ακόμα και να πρωταγωνιστήσουν και να κερδίσουν. Πχ δεν έχω δει πουθενά στην Ευρώπη Impreza να κάνει 9.8, Integralle να κάνει 10αρια χωρίς νίτρα, Uno turbo 1.4αρια να κάνουν κάτω από 12 και ΑΧ 1.6αρι να κάνει και αυτό κάτω από 12. Συνεπώς στο αγωνιστικό έμψυχο και άψυχο υλικό είμαστε καλοί....σε όλα τα αλλα είμαστε για κλάματα.

Φίλιππος Παπαφιλίππου

-

dragnews.gr

Ηλίας Βαθειάς 
-