Νέα - News | Προετοιμασία της Lancia του Mike για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2007.
06.06.07 

 

Προετοιμασία της Lancia του Mike για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2007!

Ο καλός μας φίλος Μάικ Χαραλάμπους επικοινώνησε μαζί μας για να μας ενημερώσει για την προετοιμασία του για το πρωτάθλημα Αναβάσεων 2007 στην Κύπρο!

"Το αυτοκίνητο έχει γδυθεί τελείως και έχει ραφτεί με tig welding (αργκόν)" μας λέει ο Μάικ, και συνεχίζει: "Έχει αφαιρεθεί όλη η γόμα (body underseal) στο πλαίσιο και έχουν ενισχυθεί με λαμαρίνα κάποια κομμάτια που έχουν θεωρηθεί αδύναμα και εύκαμπτα, π.χ. οι μπρος και πίσω θόλοι των αμορτισέρ, το μπροστινό πλαίσιο καθώς και σημεία όπου στηρίζεται η ανάρτηση και τα μπράτσα της.

Προετοιμασία της Lancia του Mike για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2007!


Το roll cage 6 σημείων της Safety Devices (FIA Homologated) έχει αντικατασταθεί με ένα της Custom Cages (FIA Homologated) το οποίο έχει τους διπλάσιους δοκούς ασφαλείας και μαζί με το ράψιμο του πλαισίου κάνουν το αμάξωμα εξαιρετικά άκαμπτο. Η συναρμολόγηση, εφαρμογή του και ενισχύσεις στο πλαίσιο έχουν εχει γίνει από τον Μάστρο Τέλη και η συγκόλληση του από τον Μάριο Πατέντα που διαθέτει μια από τις καλύτερες kempi portable tig welders!

Μετατροπή έχει γίνει και στο επαάνω μέρος των θόλων αλλάζοντας την γεωμετρία των king pin και caster που αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βοηθάει στο καλύτερο κράτημα στις στροφές με σχετικά πιο βαρύ τιμόνι. Άλλες αλλαγές για τη χρονιά του 2007 είναι τα μπροστινά μπράτσα και οι πιο φαρδιές ζάντες και ελαστικά.

Προετοιμασία της Lancia του Mike για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2007!

Το αυτοκίνητο ζύγιζε 1120 κιλά τη περυσινή σαιζόν και τώρα υπολογίζεται να πάρει άλλα 30 κιλά λόγω roll cage και ενισχύσεων στο πλαίσιο, αυτό όμως δεν είναι μεγάλο πρόβλημα για ένα αυτοκίνητο αναβάσεων αφού, όπως όλοι γνωρίζουμε, το κράτημα και η ακαμψία του πλαισίου είναι πιο σημαντικοί παράμετροι.

Ο επόμενος  Αγώνας θα γίνει στις 17 Ιουνίου στα Σπήλια και αναμένεται μεγάλος ο συναγωνισμός!

Προετοιμασία της Lancia του Mike για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2007!

Θα ήθελα να ευχαριστήσω το Πατέρα μου Μαστρο Τέλη για την Πολύτιμη Βοήθεια του, τον Μάριο, τον Ριγίνο Χ"Νικολάου, τον Φίλιππο Καραολή καθώς και το χορηγό βαφείο αυτοκινήτων του Κώστα Κωνσταντίνου από τη Λεμεσό που έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο βάψιμο του αυτοκινήτου!

Μαικ."