Νέα - News | DRC: Προτάσεις προς ΕΘΕΑ.
09.02.06 

 

Λάβαμε από το DRC την ακόλουθη επιστολή και την δημοσιεύουμε:

Προτάσεις DRC προς ΕΘΕΑ.

Τη Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2006 έγινε με απόλυτη επιτυχία η έκτακτη συνέλευση μελών του DRC και οδηγών, με θέμα το Νέο Τεχνικό Κανονισμό. Κατόπιν συζητήσεων και ανταλλαγή απόψεων καταλήξαμε στην παρακάτω επιστολή-πρόταση προς την ΕΛΠΑ - ΕΘΕΑ - ΕΘΕΑΜ:

Ηλιούπολη, 6 Φεβρουαρίου 2006

Προς ΕΛΠΑ - ΕΘΕΑ - ΕΘΕΑΜ

Υπόψη: κ. Μανιατόπουλου, Προέδρου ΕΘΕΑ

Κοιν: Πρόεδρο ΕΘΕΑΜ κύριο Μπαβέλλα, κύριο Γκουρτσούλη, κύριο Καντά

Αξιότιμοι κύριοι,

Με αφορμή τη δημοσίευση του Γενικού και Τεχνικού Κανονισμού Dragster για το 2006, σας ενημερώνουμε ότι πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση πλέον των 60 ατόμων (αγωνιζομένων dragster και μελών) στην έδρα του DRC, στην οδό Δημητρακοπούλου 30 στην Ηλιούπολη. Με την επιστολή μας αυτή σας μεταφέρουμε τα αποτελέσματα πολύωρης συζήτησης και ψηφοφορίας, μέσα από συγκεκριμένες προτάσεις οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν ουσιαστικά στην αναβάθμιση του αθλήματος. Όλες οι προτάσεις που ακολουθούν ψηφίστηκαν ομόφωνα.

1. Πρωτάθλημα και στα αυτοκίνητα.

Να αναβαθμιστεί επιτέλους το κύπελλο αυτοκινήτων σε πρωτάθλημα αυτοκινήτων. Οι συμμετοχές των αυτοκινήτων είναι σε υψηλότατο επίπεδο (οδηγοί και οχήματα), έχουν εκπροσωπήσει τη χώρα μας σε διεθνείς αγώνες (Santa Pod, MDRA) κατακτώντας 1ες και 2ες θέσεις, κατέχουν πανευρωπαϊκά ρεκόρ καθώς και ρεκόρ πίστας και πρέπει επιτέλους να τρέχουν σε πρωτάθλημα στη χώρα τους.

2. Συμμετοχή εκπροσώπου DRC στην επιτροπή dragster.

Να υπάρχει εκπρόσωπος του DRC στην άτυπη επιτροπή dragster της ΕΘΕΑ - ΕΘΕΑΜ με συμβουλευτικό ρόλο για κάθε αλλαγή ή τροποποίηση των κανονισμών.

3. Κατηγορίες αυτοκινήτων Α1, Α2, Τ1, Τ2, ΒΑ1, ΒΑ2, ΒΤ1, ΒΤ2.

Η ξαφνική και χωρίς καμία προηγούμενη συνεννόηση ή συζήτηση αλλαγή στις κατηγορίες Α1, Α2, Τ1, Τ2, ΒΑ1, ΒΑ2, ΒΤ1 και ΒΤ2 έχει δημιουργήσει αρνητικότατο κλίμα στους αγωνιζόμενους και φιλάθλους των κατηγοριών αυτών, κατηγορίες οι οποίες είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς! ;Είναι χαρακτηριστικό αυτό που ακουγόταν στο στόμα κάθε αγωνιζομένου που παρευρέθηκε στη συνάντηση: "Η ΕΛΠΑ μας σπρώχνει στη Βούτα!". Ζητάμε:

1. Οι κατηγορίες A1 και A2 να μείνουν ως είχαν πέρυσι.

Οποιαδήποτε αλλαγή θα πρέπει να γίνει με τη σύμφωνη γνώμη των οδηγών και τουλάχιστον ένα χρόνο νωρίτερα (από το καλοκαίρι της προηγούμενης χρονιάς), ώστε να μπορούν να προετοιμαστούν κατάλληλα.Ακολουθούν οι οδηγοί της Α1 που θα τρέξουν στους φετινούς αγώνες: Κατράνης Νίκος, Φωτεινέλης Γιάννης, Δαραβίκας Παναγιώτης, Τζανετής Βαγγέλης, Γερμανάκης Γιώργος, Γκρινιαράκης Μάριος. Οι παραπάνω οδηγοί ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ αν ενοποιηθεί η Α1 με την Α2.

2. Οι κατηγορίες Τ1 και Τ2 να μείνουν ως είχαν πέρυσι με την προσθήκη του νίτρο, αλλά μόνο δικίνητα (εμπρός ή πίσω κίνηση).

Ακολουθούν οι οδηγοί της Τ1 που θα τρέξουν στους φετινούς αγώνες: Βούρος Παναγιώτης, Ζαχαρής Γιάννης, Μάκης Παπαγιαννάτος, Ζαφείρης Δημήτρης, Δρογκίτης Γιάννης, Καντανιός Νικόλαος, Λέτσιος Παναγιώτης, Στελίγκος Θύμιος, Μησκάκης Χρήστος, Καραφουλίδης Δημήτρης, Πουρπουρίδης Γεώργιος, Φωτεινέλης Γιάννης, Παναγιωταράς Στέλιος, Αντζούλης Σωκράτης. Οι παραπάνω οδηγοί ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ αν ενοποιηθεί η Τ1 με την Τ2.

3. Οι ΒΑ1, ΒΑ2, ΒΤ1 και ΒΤ2 να μείνουν ως είχαν πέρυσι. Να επιτραπούν τα βελτιωμένα ελαστικά δρόμου (όχι τύπου M.T.) γιατί θα βοηθήσουν στην ασφάλεια, στις επιδόσεις και στο θέαμα.

Ακολουθούν οι οδηγοί της ΒΤ2 που θα τρέξουν στους φετινούς αγώνες: Μπαρμπαρής Δημήτρης, Κολίντζας Γιώργος, Κονταράτος Λάμπρος, Ζάγαρης Χρήστος, Μπασινάς Χρήστος, Τσακανίκας Γιώργος, Στρατής Λάμπρος, Παλαιοδήμος Λευτέρης, Παπαηλίας Άγγελος. Οι παραπάνω οδηγοί ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ αν παραμείνουν οι φετινοί περιορισμοί στη ΒΤ.

4. Ανοχή 2% στον κυβισμό στις κατηγορίες με άνω όριο κυβικών.

Σε όσες κατηγορίες υπάρχει άνω όριο κυβικών (π.χ. Α1 1400cc, Τ2 1800cc) να επιτρέπεται ένα νόμιμο 2% επιπλέον στα κυβικά για όλους, ώστε ο αγωνιζόμενος να μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα μεταχειρισμένο και άρα φθηνό κορμό με 2ο ή και τρίτο στάδιο ρεκτιφιέ. Αυτό θα συμβάλλει στη μείωση του κόστους και άρα στην αύξηση των συμμετοχών. Αυτό το προτείνουμε και για τα αυτοκίνητα και για τις μοτοσικλέτες.

5. Βαθμολογία Πρωταθλήματος.

Να ισχύσει όπως και πέρυσι (βαθμοί ανάλογα με τον αριθμό συμμετοχών), αλλά να αφαιρεθεί η ελάχιστη απαίτηση των 4 συμμετοχών ανά αγώνα, διότι αυτό θα φέρει περισσότερους αγωνιζόμενους ανά αγώνα και κατηγορία και περισσότερους αγωνιζόμενους συνολικά. Επίσης να πριμοδοτείται με βαθμούς το πανελλήνιο ρεκόρ κάθε κατηγορίας και όχι η καλύτερη επίδοση του αγώνα.

6. Καύσιμα.

Να επιτραπούν στην Open στα αυτοκίνητα όλα τα καύσιμα, όπως επιτρέπονται και στις μοτοσικλέτες. Επιπρόσθετα ζητάμε την εκπαίδευση των αγωνιστικών λεσχών σε θέματα ασφαλείας που θα υπερκαλύπτουν τις ανάγκες των αγώνων (απεγκλωβισμός οδηγού, πυρόσβεση οχημάτων κ.ο.κ.).

7. Έπαθλο TRIAD 2005.

Το σύνολο των οδηγών που παρευρέθησαν στη συγκέντρωση (είτε είχαν δικαίωμα στο έπαθλο αυτό είτε όχι), εξέφρασαν τον εντονότατο προβληματισμό και την εντονότατη δυσφορία τους για το γεγονός ότι το έπαθλο της εταιρείας TRIAD για το έτος 2005 δεν έχει απονεμηθεί μέχρι και σήμερα. Ακόμα εντονότερος όμως ήταν ο φόβος που εξέφρασαν για το μέλλον του θεσμού, διότι το γεγονός της μη απονομής του επάθλου πλήττει το άθλημα και τους αγωνιζόμενους και δημιουργεί ένα πολύ αρνητικό προηγούμενο. Χαρακτηριστικά ανέφεραν ότι "αν δεν υπάρξουν οι αρμόζουσες συνέπειες και κυρώσεις από την Αρχή του αθλήματος προς την εταιρεία που το προκήρυξε αλλά δεν το απένειμε, τότε καθένας θα μπορεί να κάνει το ίδιο τις επόμενες χρονιές"!

Σας αποστέλλουμε την επιστολή αυτή, ευελπιστώντας ότι θα εισακουστούν οι γνώμες των αγωνιζομένων dragster οι οποίοι αποτελούν την ψυχή του αθλήματος αυτού.

Σας ευχαριστούμε

Για το DRC

Το Διοικητικό Συμβούλιο

Η παραπάνω επιστολή στάλθηκε με fax στα γραφεία της ΕΘΕΑ το μεσημέρι της Δευτέρας 6 Φεβρουαρίου 2006 καθώς και με e-mail τη Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2006.