Νέα - News | O Γαβριήλ Πουμπουρίδης μιλά για τον Αγώνα στο Hockenheim!
18.09.04 

 

Από τον Γαβριήλ – GABRIEL - Πουμπουρίδη

H EKΣTPATEIA
Τρίτη 17 Αυγούστου, 7 π.μ. ξεκινάει το πρώτο γκρουπ των δύο ομάδων. Γαβρίλος Πουμπουρίδης (GABRIEL), Κώστας Τσιγκιλίδης (ΦPITΣ) και Μπάμπης Σιδηρόπουλος (MOTO HARRIS) πακεταρισμένοι στο φορτηγό με τη μοτοσικλέτα και την προίκα της να καταλαμβάνουν κάθε σπιθαμή κενού χώρου.

Στα σύνορα με FYROM (Ευζώνους)υπάρχει μία καθυστέρηση καθώς τα χαρτιά της μοτοσικλέτας είναι ελλιπή αφού δεν υπάρχει ειδική άδεια από την ΕΛΠA για αγώνες στο εξωτερικό. Μέχρι άδεια από τη λέσχη μας ζητήσανε, μήπως θα έπρεπε να έχουμε και πινακίδα στο dragster μας; Τέλος πάντων, δικαιολογηθήκαμε ότι να, Ολυμπιακοί, Δεκαπενταύγουστος, άδειες, δεν βρήκαμε άκρη και μπλα, μπλα αλλά η αλήθεια ήταν ότι δεν γνωρίζαμε καν ότι χρειάζονται όλα αυτά αφού πέρσι που λάβαμε μέρος στον ίδιο αγώνα (αλλά πήγαμε μέσω Ιταλίας) δεν μας ζητήθηκε τίποτα απολύτως, ούτε καν έλεγχος μας έγινε πουθενά...

Αντίθετα, αυτό που έκαιγε τους συνοριακούς φύλακες (τουλάχιστον μέχρι να μπούμε Ουγγαρία) ήταν η περίπτωση να μεταφέρεις λαθρομετανάστες. Έβαζαν στο πίσω μέρος του φορτηγού ένα εντοπιστή θερμότητας και όλα καλά. Φτάσαμε με τα πολλά και στα Σκόπια. Κάπου εδώ συναντιόμαστε με την άλλη ομάδα (KONTOS RACING) που αποτελούνταν από τον Θόδωρο Μιχαηλίδη, τον Χαράλαμπο Πηλιωρίδη και τον Κώστα Παπαγεωργίου. Εκεί μπορεί να μην ήξεραν Αγγλικά ή Γαλλικά αλλά ήξεραν όλοι Ελληνικά! Αφού όμως δεν είχαμε Marlboro ή Metaxa, τι να το κάνεις; Φάγαμε μισή ώρα στις "διαπραγματεύσεις", τελικά τίποτα δεν άλλαξε εδώ και πολλά χρόνια στον βόρειο γείτονά μας.

Στο Εθνικό τους δρόμο (μονής κατεύθυνσης) έγινε και το τραγελαφικό: Εκεί που πηγαίνουμε χαλαροί στη αριστερή λωρίδα προσπερνώντας νάσου από την απέναντι μεριά ένα αυτοκίνητο να έρχεται καταπάνω μας παίζοντας μας και τα φώτα εκνευρισμένος. Τα χρειαστήκαμε! Μετά από κάνα - δυο χιλιόμετρα το μυστήριο λύθηκε βλέποντας ότι έδωσαν τη μία λωρίδα από τις 3 στο αντίθετο ρεύμα (λόγω ασφαλτόστρωσης). Θεώρησαν μάλλον περιττό να πάρουν μέτρα ασφάλειας, it’s O.K. men, #%§&*#@...

Στα σύνορα FYROM με Σερβία-Μαυροβούνιο μας "περιποιήθηκαν": Γιατί τα μηχανάκια αυτά είναι έτσι, γιατί αλλιώς... τσάμπα οι ελληνικές σφραγίδες στο Δελτίο Αποστολής που υποτίθεται (σύμφωνα με το ελληνικό τελωνείο) ότι θα μας διευκόλυνε. Μπάχαλο! Από το ένα γραφείο στο άλλο, από τον ένα υπάλληλο στον άλλο (σας θυμίζει τίποτα;) και κάποια στιγμή φαίνεται το φως στο τούνελ: Κάποιος απ' όλους σφραγίζει τα διαβατήρια και μας λέει να φύγουμε. Ε, βάζουμε κι εμείς μπροστά και ξεκινάμε. Από πίσω μία πολύ χαρακτηριστική αστυνομικίνα με επίσης χαρακτηριστικό ουρλιαχτό μας ακολουθεί τρέχοντας με το χέρι στη θήκη του πιστολιού. Ώπα! εδώ είμαστε σκέφτηκα. Μας ξαναπαίρνει τα διαβατήρια και μας στέλνει για έλεγχο. Εκεί ο υπεύθυνος μας λέει να βγάλουμε τα πράγματα έξω. Xα, πλάκα έχει αυτός θα ξημερωνόμασταν έτσι κι απλώναμε την πραμάτειά μας εκεί. Αγγλικά δεν μιλούσε αλλά τελικά μας ζήτησε δύο Marlboro για να μας αφήσει να φύγουμε! Επειδή τέτοιο πράγμα δεν είχαμε ο καπνιστής της παρέας του δίνει ένα Assos International. Το πήρε και το πέταξε κάτω (δεν ήταν του γούστου του μάλλον) και με ταπεινωτικό τρόπο μας είπε να φύγουμε. Ουδέν σχόλιο.

Η κατάσταση των δρόμων στη Σερβία είναι αξιολύπητη. Ακόμη προσπαθούν να επουλώσουν τις πληγές από τους βομβαρδισμούς της περασμένης δεκαετίας. Κάναμε μία ολόκληρη ώρα για να διανύσουμε 25 χλμ "εθνικού δρόμου". Αργά το βράδυ αφήνουμε πίσω την Σερβία και μπαίνοντας στην Ουγγαρία απλά διαπιστώσαμε ότι είναι "άλλος κόσμος". Όλοι οι σχετικά νεαροί συνοριοφύλακες με το που βλέπανε το φορτηγό τη μηχανή κλπ. καταλάβαιναν τι μέρος του λόγου ήμασταν και μας άφηναν να περνάμε... bye. Κάποιοι νόμιζαν ότι είχαμε αγώνα στη δικιά τους πίστα. Φθάνοντας στα αυστροουγγρικά σύνορα έχουμε την φαεινή ιδέα να βγούμε από τον Εθνικό για να αγοράσουμε το σχετικό εισιτήριο για όλα τα αυστριακά διόδια, ψιλοχαθήκαμε όμως και βρεθήκαμε σε ένα δευτερεύον συνοριακό πέρασμα το οποίο σχεδόν δεν καταλάβαμε πώς το προσπεράσαμε αλλά ο αυστριακός φρουρός είχε αντίθετη άποψη. Με εντελώς αγενή τρόπο μας έλεγξε και επιτέλους μας άφησε να συνεχίσουμε. Ένα ισιάδι πλέον μας έμενε αλλά η κούραση είχε δράσει καταλυτικά και στους έξι της παρέας. Σε κάθε parking που βρίσκαμε σταματούσαμε και κοιμόμασταν με κάποιους αστυνομικούς φακούς να μας ξυπνάνε κάθε τόσο... Τα 2000 χλμ από αυτή τη διαδρομή μας φάνηκαν περισσότερα τελικά.

ΕΠITEΛOYΣ ΠIΣTA!
Το Hockenheim μας ήταν γνώριμο από πέρσι και ο υπεύθυνος της πίστας επίσης. Προτιμήσαμε να στήσουμε τις δύο ομάδες μαζί έστω κι αν γι αυτό χρειάστηκε η συνεργασία πολλών άλλων ομάδων και τελικά βρεθήκαμε στη γειτονιά των Top Fuel κατασκευών με όλο το ηχητικό οργασμό που αυτό συνεπάγεται. Μετά την εγκατάσταση ήρθαν και κάνα δυο βροχές για να καταλάβουμε από γερμανικό Αύγουστο. Γενικά ο καιρός δεν ήταν ο καλύτερος σύμμαχός μας για φέτος.

Η παρέα μεγάλωνε όσο περνούσε η ώρα αφού ήρθαν από την Ελλάδα ο Γιώργος Τσαμπάζογλου (αγωνιζόμενος στα dragster αυτοκίνητα) μαζί με την Αργυρώ Αγγελάκη αλλά και ο φανατικός οπαδός του Μιχαηλίδη, ο Κώστας Ντακαλίδης. Αργότερα, ήρθε ο αναβάτης της ομάδας GABRIEL RACING TEAM Αντώνης Ζαφειριάδης με τον Λάκη Ντέβελι που θα κάλυπτε δημοσιογραφικά το NITROLYMPICS 2004. Έτσι, η παρέα έγινε δωδεκαμελής, οπότε δεν είχαμε να φοβηθούμε τίποτα (έτσι κι αλλιώς!).

Η υποστήριξη από τους ομογενής ήταν από πρωτοφανής έως και συγκινητική. Κάποιοι φανατικοί φίλοι του αθλήματος ήξεραν ότι θα πάμε, το είχαν προφανώς κυκλοφορήσει το νέο και είχε στηθεί ολόκληρη κερκίδα που σε κάθε μας προσπάθεια τα έδινε όλα! Ο sportscaster του αγώνα εκφωνούσε κι αυτός με πάθος αναφερόμενος στις δύο ελληνικές συμμετοχές με αποτέλεσμα μία ανεπανάληπτη ατμόσφαιρα για τα ελληνικά χρώματα. Είναι χαρακτηριστικό να πούμε ότι όλες οι ταβέρνες γύρω από τη πίστα έχουν ακόμη κρεμασμένες ελληνικές σημαίες μέσα! Η κληρονομιά της επιτυχίας του EURO 2004 μας ακολούθησε κι εμάς!

YΠEP ΠANTΩN AΓΩN...
Μετά τον τεχνικό έλεγχο της Πέμπτης αλλάξαμε τον κινητήρα τον οποίο είχα αγοράσει προ διμήνου από την σουηδική MOTOSPEED έναντι 15.000 ευρώ. Πρόκειται για ένα 8βάλβιδο μοτέρ με 300 άλογα που αγοράστηκε ειδικά γι' αυτόν τον αγώνα. Η τοποθέτηση και το σετάρισμα του μοτέρ μας πήρε όλη την Πέμπτη ενώ την Παρασκευή ενώ μπορούσαμε να κάνουμε ένα 7.8 ή 7.9 και να τελειώνουμε νωρίς με το θέμα πρόκριση προτιμήσαμε να μη ζορίσουμε το ολοκαίνουργιο μοτέρ κάνοντας χρόνους πάνω από 8'' και φυλάγοντας δυνάμεις για το Σάββατο.

Σ' αυτό το σημείο να αναφέρουμε την ατυχία που είχαμε να μη δουλέψει ο υπολογιστής μας (ούτε καν δεν άνοιξε!) με αποτέλεσμα να χρειάζεται να κόβουμε χιλιόμετρα μέχρι τους Σουηδούς της MOTOSPEED κάθε φορά που χρειαζόταν να "μπριζώσουμε" το μηχανάκι μας για να κατεβάσουμε τα δεδομένα του περάσματός μας. Σε ένα από τα περάσματα της Παρασκευής ο υπολογιστής έδειξε ότι ο Αντώνης έκανε δύο κόφτες πιο νωρίς και μία ταχύτητα πιο μπροστά και μας έδειξε ότι χωρίς αυτά θα κάναμε 7,6'' καθαρό. Το μοτέρ βέβαια έδειξε ότι έχει δυνατότητες να κάνει και 7.4'' Είναι κτήνος!

Αφού "χαλάρωσε" το μοτέρ από την καινουργίλα (κι εμείς μαζί του) ήρθε η ώρα της αλήθειας. Στον τρίτο προκριματικό ήρθε η επιτυχία με ένα καταπληκτικό 7.762 το οποίο μας έδωσε την ασφαλή 7η θέση. Έτσι, προκριθήκαμε στους 8 και η αναμονή ήταν πλέον για τις κόντρες της Κυριακής. Αυτός όμως ήταν και ο βασικός στόχος της φετινής μας εμφάνισης. Να μην είμαστε δηλαδή στην κερκίδα την Κυριακή του τελικού όπως πέρσι. Έτσι κι έγινε!

Διασταυρωθήκαμε με τον 2ο καλύτερο χρόνο των προκριματικών τον Σουηδό Larson δηλαδή. ο οποίος είχε και το δικαίωμα να διαλέξει λωρίδα. Αυτό ήταν καταλυτικό για την έκβαση του αγώνα αφού η αριστερή λωρίδα (η κοντινή στις κερκίδες) ήταν "κακοποιημένη" από τα περάσματα αφού ο αέρας εκεί έκανε πολλά τερτίπια αναγκάζοντας τους αγωνιζόμενους στη συγκεκριμένη λωρίδα σε ακροβατικά. Είναι χαρακτηριστικό ότι σ' αυτό το πέρασμα έγειρε τόσο πολύ η μηχανή και ο Αντώνης την κρατούσε με τόση λύσσα που ξύθηκε ολόκληρη η εξάτμιση και το πολυεστερικό μέρος της ουράς! Όσοι αγωνίστηκαν από εκείνη την λωρίδα κανείς δεν προκρίθηκε. Ο Ζαφειριάδης το πάλεψε γερά κάνοντας ένα 7.8 αλλά δεν μπορούσε να το κρατήσει μέχρι τέλους μέσα στην λωρίδα. Νικητής στην κατηγορία μας, τα Pro Stock δηλαδή ήταν ο Roger Peterson, νικητής επί 7 συνεχή χρόνια του Πρωταθλήματος Ευρώπης, δεύτερος ο Φιλανδός Vesa Ratio, τρίτος ο Σουηδός Anders Larson.

Στόχος μας είναι να ξανατρέξουμε στο NitroOlympics του 2005 τα οποία θα έχουν και πανηγυρικό χαρακτήρα . Συμπληρώνονται 20 χρόνια! Αν βρεθεί σοβαρός χορηγός θέλουμε να τρέξουμε όλο το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα (6 αγώνες).

Η δεύτερη ομάδα της παρέας με το Θόδωρο Μιχαηλίδη εμφανίστηκε με καινούργια μοτοσικλέτα την οποία δεν πρόλαβε να ρυθμίσει στην Ελλάδα με αποτέλεσμα αυτή η δουλειά να γίνει στην πίστα και να χαραμιστούν πολλά περάσματα. Υπήρχαν και οι ατυχίες και οι δυσκολίες του καιρού που δεν του επέτρεψαν να γυρίσει με ένα καλύτερο χρόνο απ' ότι έχει κάνει στην Ελλάδα. Το σίγουρο κέρδος είναι οι εμπειρίες που συνέλεξε όλη η ομάδα που θα τους βοηθήσει στο μέλλον.

Τέλος θα πρέπει να ευχαριστήσουμε τη ΛE.N.O.Θ. για την οικονομική στήριξη που μας παρείχε ώστε να γίνει δυνατή η συμμετοχή μας σ' αυτό τον αγώνα.

ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ
Περίεργα πράγματα συνέβησαν μετά την επιτυχία μας. Μία αγγλική ομάδα ενώ μας είχε προσκαλέσει το βράδυ για μπύρες... άλλαξε γνώμη ενώ οι Ιταλοί μία από τα ίδια! Τελικά δεν είναι μόνο ελληνικό προνόμιο η περίφημη "κατσίκα του γείτονα"...

Ο Οδυσσέας Γραμματικόπουλος είναι ένας Έλληνας που ζει στη Γερμανία και παρακολουθεί φανατικά το άθλημά μας στην Ελλάδα. Έχει παρακολουθήσει αγώνες σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες αλλά και στην Αμερική και συνεργάζεται με έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο. Μας εμψύχωσε φοβερά και τον ευχαριστούμε πολύ για όλα, ειδικά για την ελληνική σημαία που μας έφερε και την αναρτήσαμε με υπερηφάνεια!

Εντοπίσαμε πολλά στοιχεία τα οποία άμεσα θα μπορούσαν να εφαρμοστούν στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Dragster αφού βοηθούν και απλοποιούν την δουλειά όλων. Για παράδειγμα, το κλουβί εκκίνησης που όπως και ο ίδιος ο εκκινητής (ο υπεύθυνος ΜΟΝΟ για την εκκίνηση, δουλειά που εδώ την κάνει ο αλυτάρχης) είναι πολύ σημαντικά για την απρόσκοπτη ροή των αγωνιζομένων.

Το Σάββατο έβρεχε ανά μισή ώρα οπότε πολλές προγραμματισμένες εκδηλώσεις ματαιώθηκαν, όπως το Patriot, το Air Force, freestyler κλπ. Μεταφέρθηκαν όμως την Κυριακή ανάμεσα στις κατηγορίες.

Γαβριήλ Πουμπουρίδης

GABRIEL RACING TEAM

 

dragnews.gr

Η. Βαθειάς