Νέα - News | Επιστολή του κυρίου Δημήτρη Ανδρουλάκη.
19.11.03 

 

Αγαπητοί φίλοι του Dragster

Θα ήθελα και πάλι να επικοινωνήσω μαζί σας με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης του Πρωταθλήματος Dragster και της ολοκλήρωσης του επάθλου RACE PRO.

To 2003 πιστεύουμε ήταν η πιο συναρπαστική χρονιά για το Dragster, και σημαδεύτηκε με πολλά ρεκόρ και έντονο ανταγωνισμό. Βέβαια έχουμε την τιμή, να έχουμε κατακτήσει το πρωτάθλημα της κατηγορίας OPEN καθώς και το έπαθλο της εταιρείας RACE PRO του πρώτου νικητή. Για όλα τα παραπάνω, που για να επιτευχθούν χρειάστηκαν ατέλειωτες ώρες δουλειάς και προσωπικής απασχόλησης χρειάστηκε και η συμβολή πολλών αξιόλογων ανθρώπων του χώρου του αυτοκινήτου και των βελτιώσεων.

Πριν αναφέρω προσωπικά ένα –ένα , θα ήθελα να ευχαριστήσω ξεχωριστά τον βασικό μας χορηγό την εταιρεία AUTO HELLAS και τα καταπληκτικά μηχανήματα ήχου ROCKFORD που μαζί με την εταιρεία TRIAD - AUTO EXELIXIS συνέδραμαν αποφασιστικά με την οικονομική τους βοήθεια στην κατάκτηση των τίτλων.

Πρόσθετα θα ήθελα να ευχαριστήσω από βάθους καρδιάς τους παρακάτω:
Τον Παναγιώτη Ζαριφόπουλο και την Υλαγιαλή για την επιλογή τους στην αγορά του σασί.
Τον Γιώργο Τσακανίκα για το αρχικό στήσιμο του κινητήρα και του σαζμάν.
Τον Στέλιο τον Ποπαυ για την μελέτη και κατασκευή της εξάτμισης.
Τον Δημήτρη Μπαρμπαρή για την κατασκευή των ηλεκτρικών του αυτοκινήτου.
Τον Γιάννη Ανδριανάκη για την ρύθμιση των ηλεκτρονικών του αυτοκινήτου.
Την HERCULES PARTS για την κατασκευή εξηζητημένων εξαρτημάτων στο αυτοκίνητο.
Τον Αλέκο Λαβασά για την επιμέλεια της φανοποιϊας του αυτοκινήτου.
Την εταιρεία Σταυρόπουλος Trailers που μας διέθεσε το trailer μεταφοράς του αυτοκινήτου και τέλος τους προσωπικούς μας φίλους από την Σαλαμίνα , Δούκα Καπή , Γιώργο Φουρίκη , Λάμπρο Βαξεβανίδη και Άκη Κετικίδη που βοήθησαν τα μέγιστα στην ολοκλήρωση της προσπάθειας κατάκτησης του τίτλου.

Τέλος θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι αγωνιστήκαμε για το πρωτάθλημα με ένα αυτοκίνητο που στήθηκε στην Ελλάδα από άξιους βελτιωτές με κινητήρα 6κύλινδρο 3500 cc TURBO απέναντι στα θηρία των 8000 και 9000 cc με super charger και ΝΙΤΡΟ. Το ρεκόρ του απόλυτου χρόνου καταρίφθηκε από ένα αυτοκίνητο που ήρθε "έτοιμο, στημένο" από την Ευρώπη αφού ήταν αδύνατο, να καταριφθεί με τα υπάρχοντα "μέσα".

Θέλουμε να υποσχεθούμε σε όλους, ότι εάν βρούμε την απαραίτητη οικονομική βοήθεια να δυναμώσουμε και να εξελίξουμε το αυτοκίνητο για το επόμενο έτος, θα δείτε συγκλονιστικές μάχες της ομάδας FUNNY –BOY με τα Αμερικάνικα θηρία.

Ευχαριστώ όλους σας, για την αγάπη σας.

Δημήτρης Ανδρουλάκης

Πρωταθλητής κατηγορίας OPEN
Νικητής Επάθλου RACE- PRO

Υ.Σ. Η αδικία αγαπητέ φίλε Νεφρέμ , είναι πράγματι μεγάλη να ανταγωνίζεται κάποιος με 3500 cc , αυτοκίνητα διπλάσιου και τριπλάσιου κυβισμού.Προφανώς θα θέλατε να είχατε μοναδικό ανταγωνιστή τον Νίκο τον Λούκο με την δίλιτρη Ascona. Δυστυχώς θα έχετε και εμένα.

 

dragnews.gr

Ηλίας Βαθειάς