Νέα - News | Δήλωση του Φίλιππου Παπαφιλίππου αμέσως μετά τον Αγώνα.
16.11.03 

 

Μετά το τέλος του συναρπαστικού και επεισοδιακού αγώνα στις Σέρρες επικοινωνήσαμε με το Φίλιππο Παπαφιλίππου ο οποίος μας δήλωσε τα ακόλουθα:

"Ολοκλήρωσα την προηγούμενη αγωνιστική χρονιά ως ο ταχύτερος Έλληνας στα αυτοκίνητα με ένα ρεκόρ που το κράτησα σχεδόν δύο χρόνια. Δυστυχώς φέτος, λόγω προσωπικών υποχρεώσεων, δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω όλο το πρωτάθλημα, είχα δηλώσει όμως ότι όταν ο χρόνος μου απειληθεί θα επανέλθω.

Έτσι και έκανα. Ανέβηκα στις Σέρρες για να αγωνιστώ στον τελευταίο αγώνα του 2003 και φεύγω και πάλι με τέσσερα νέα πανελλήνια ρεκόρ: καλύτερου χρόνου στα 402 μέτρα με 9,005, ταχύτερης εξόδου στα 402 μέτρα με 260,45 χλμ/ώ, ταχύτερης εξόδου στα 201 μέτρα με 204 χλμ/ώ και καλύτερου χρόνου στα 18 μέτρα με 1,23 δευτερόλεπτα.

Θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους των dragster που ήρθαν και μας είδαν και μας χειροκρότησαν θερμά. Θέλω επίσης να τους ευχαριστήσω προσωπικά για τις θερμές τους εκδηλώσεις σε κάθε πέρασμα που έκανα με το Pontiac και να τους δηλώσω ότι σκοπός του κάθε αγωνιζόμενου είναι να καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο και για προσωπική του ευχαρίστηση αλλά και για ευχαρίστηση των φιλάθλων. Αυτό σημαίνει ότι και με την καινούργια χρονιά η προσπάθειά μου θα είναι η άμεση κατάρριψη των ήδη επιτευχθέντων ρεκόρ.

Θέλω να προσθέσω ότι οι αγωνιζόμενοι και τα αυτοκίνητα μπορούν, οι χρόνοι που πέτυχα εγώ ήταν με μισό γκάζι και γνωρίζω προσωπικά ότι και ο Γιάννης Σαχανάς και ο Μάκης Νεφραίμ είχαν δυνατότητα να κατεβάσουν κι άλλο τους χρόνους τους αν οι συνθήκες και η ασφάλεια της πίστας το επέτρεπαν.

Κλείνοντας θέλω να πω σε όλους τους φιλάθλους ότι η πραγματική και συνεχής προσπάθεια όλων των αγωνιζόμενων και των ομάδων τους είναι ο πρωταρχικός παράγοντας που έχει φέρει τα dragster σε αυτό το επίπεδο μέσα σε λίγα μόλις χρόνια. Πιστεύω ότι ήρθε πλέον η ώρα πραγματικής και τίμιας εναρμόνισης με τους ευρωπαϊκούς τεχνικούς κανονισμούς για τα οχήματα και τις κατηγορίες τους καθώς επίσης και της αναβάθμισης των επιπέδων ασφαλείας.

Θέλοντας να αναφέρω την πραγματική ασάφεια και αδικία που υφίσταται στο Ελληνικό Πρωτάθλημα θα σας αναφέρω ένα από τα πολλά παραδείγματα το οποίο ισχύει στην Ελλάδα αλλά πουθενά αλλού στον κόσμο: Μόνο εδώ βλέπουμε να αγωνίζονται στη μεγάλη κατηγορία Open ένα αυτοκίνητο π.χ. σαν το Ascona του κυρίου Λούκου με δίλιτρο Cosworth μοτέρ εναντίον καθαρόαιμων τεράτων με τον τετραπλάσιο κυβισμό σαν το Pontiac και τα Ford των Σαχανά και Νεφραίμ και όλα αυτά να πρέπει να αναμετρηθούν με μία κατασκευή εντελώς ξεχωριστής κατηγορίας τύπου Funny Car που έχει το μοναδικό πλεονέκτημα μειωμένου βάρους και πολύ μεγαλύτερου μεταξονίου (μιάμιση φορά το μήκος του μεταξονίου των υπόλοιπων αυτοκινήτων) πράγμα που δίνει σημαντικό πλεονέκτημα στην εκκίνηση και στην επίτευξη ταχύτερων χρόνων."

 

dragnews.gr

Ηλίας Βαθειάς