Νέα - News | Ενημέρωση για τον Αγώνα Νο4.
16.11.03 

 

Η ώρα των τελικών!

Στην Α1 νικητής ο Κατράνης με 12,5.
Στην Α2 νικητής ο ΧΑΝΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ με νέο προσωπικό του ρεκόρ 12,4.
Στην Α3 νικητής ο Χατζημωυσιάδης με 11,6.
Στη ΒΑ νικητής ο Γκόνης με 13,5.
Στη ΒΤ νικητής ο Παπουτσής με 11,780, δεύτερος ο Μπαρμπαρής.
Στην Τ1 νικήτρια η Δέσποινα Φωτάκη με 12,5 και δεύτερος ο Μιχαλάκος.
Στην Τ2 νικητής ο Δημήτρης Ρούμελης με 11,259.
Στην Τ3 νικητής ο Ιάκωβος Μελανίτης με 11,096 και δεύτερος ο Κώστας Κουτρουφίνης με 11,578.
Στην Open νικητής ο Νεφραίμ με 9,46 και δεύτερος ο Δημήτρης Ανδρουλάκης.
Στην Μοτο 6 νικητής ο Σβραχνός χωρίς κόντρα αφού ο Ζαφειριάδης δεν κατέβηκε.
Στην Μοτο 5 νικητής ο Γιάννης Μανέτας.
Στην Μοτό 4 νικητής ο Γιώργος Μανδάνης.
Στην Μοτο 3 νικητής (μάλλον) ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ νεό πανελλήνιο ρεκόρ 10,18.
Στην Μοτο 2,2 νικητής ο Κασδαγλής Στέλιος και δεύτερος ο Κέης.
Στην Μοτο 2,1 νικητής ο Σαρλής με 13,18.
Στην Μοτο Mini Open νικητής ο Καράκης.

Αν μην τι άλλο ένας αγώνας με πολλά απρόοπτα, ευτυχώς κανένα τραυματισμό και πολλά και τρομερά νέα ρεκόρ. Ένας αγώνας που μας γεμίζει όλους με αισιοδοξία για το επόμενο πρωτάθλημα αλλά και μας προβληματίζει για τις συνθήκες τέλεσης των αγώνων που θα πρέπει να γίνουν ακόμα πιο αυστηρές και να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα που δεν είναι άλλα από τους πολύ χαμηλούς χρόνους και τις πολύ μεγάλες ταχύτητες εξόδου.

Και για να προλάβουμε τα γεγονότα, θα σας πούμε ότι πολλοί θα σπεύσουν να εκμεταλλευτούν τα ατυχήματα, θα σπεύσουν να δηλώσουν ότι το άθλημα είναι επικίνδυνο, ότι δεν πρέπει να γίνονται αγώνες κ.λπ.

Προς όλους αυτούς δηλώνουμε ότι ναι το άθλημα είναι επικίνδυνο, όπως είναι σε όλο τον κόσμο, αλλά δεν είναι περισσότερο επικίνδυνο από άλλα αθλήματα, όπως σιρκουί, αναβάσεις, ράλλυ, F1 κ.λπ. Και τα μέτρα προστασίας σε αυτό το άθλημα είναι τέτοια που μπορούν και προστατεύουν καλά τους οδηγούς και τους θεατές.

Στις Σέρρες πρέπει να δωθεί μια οριστική και ουσιαστική λύση στο πρόβλημα του μήκους της πίστας. Στην ανάγκη ας χρησιμοποιηθεί κάποιος χώρος δίπλα από την υπάρχουσα πίστα, αν δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

Στους αγώνες που γίνονται στο Ελληνικό ή στην Τρίπολη ή σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο, πρέπει να ληφθούν επιτέλους αποφάσεις όπου οι θεατές να μην κάθονται πέρα από τα πρώτα 100 μέτρα και να χρησιμοποιηθούν jerseys. Και αυτά έως ότου φτιαχτεί μία μόνιμη πίστα και στην Νοτιότερη Ελλάδα όπου θα έχει τσιμεντένια τοιχεία.

Αυτό που πρέπει να γίνει είναι οι υπεύθυνοι και στο DRC και στη ΛΕΝΟΘ, ο promoter και φυσικά η ΕΛΠΑ να αναπροσαρμόζουν και να βελτιώνουν συνεχώς τους κανονισμούς και τα μέτρα ασφάλειας και προστασίας. Η λύση δεν είναι η απαγόρευση αλλά τα πιο σύγχρονα μέτρα ασφαλείας. Πέρυσι δεν επιτρεπόταν ο συνδιασμός turbo και νίτρου στην open. Φέτος έχουν γίνει 9άρια μόνο με ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα και χωρίς τη χρήση μεθανόλης. Η απαγόρευση λοιπόν του ενός ή του άλλου δεν προστατεύει τους αγωνιζόμενους, τους θεατές, το άθλημα. Η σωστή μελέτη των συνθηκών, ο σωστός διαχωρισμός των κατηγοριών, η σωστή θέσπιση κανόνων ασφαλείας είναι που προστατεύει και ταυτόχρονα προωθεί το άθλημα.

Τέλος θέλω να ευχαριστήσω για άλλη μία φορά την Άννα RedColt, τον Lingenfelter και τον Στέλιο Κυθρεώτη για τις πληροφορίες που μας έστειλαν και μπορέσαμε και καλύψαμε τον αγώνα αυτό σε σχεδόν πραγματικό χρόνο.

 

dragnews.gr

Ηλίας Βαθειάς