Νέα - News  
   

 Στην τελική ευθεία για τον πρώτο αγώνα dragster της χρονιάς.

18.03.02

Ενιαίο Κύπελλο Ελλάδας Dragster το 2002.
Το 2002 έχει προκηρυχθεί Κύπελλο Ελλάδας Dragster. Θα διεξαχθούν 10 συνολικά αγώνες, 5 στη Βόρεια και άλλες 5 στη Νότια Ελλάδα. Από τους 10 αυτούς αγώνες θα μετρήσουν στη βαθμολογία του κάθε αγωνιζόμενου οι 8 καλύτεροί του.

Νέες κατηγορίες.
Από φέτος, θα υπάρχουν δύο υποκατηγορίες της Τ3, μία για τα τετρακίνητα και μία για τα δικίνητα αυτοκίνητα. Επίσης μία νέα κατηγορία προστίθεται, αυτή των νορμάλ αυτοκινήτων!! Εκεί, θα μπορούμε όλοι να κοντραριστούμε με τα "νορμάλ" αυτοκίνητά μας. ; )

Ο πρώτος αγώνας στις Σέρρες, στις 23 και 24 του Μάρτη.
Μετά τον συγκλονιστικό τελευταίο αγώνα του 2001, πάλι στις Σέρρες, είναι φυσιολογικό να περιμένουμε όλοι με ανυπομονησία αυτό τον αγώνα.

Θυμάστε όλοι τον τελικό της Τ3. Ο Γιάννης Σαχανάς, "έσπασε" το πανελλήνιο ρεκόρ κερδίζοντας τον Δημητριάδη με την πανίσχυρη Lancia αν και στην εκκίνηση βρέθηκε πίσω γύρω στα δύο καρότσια!! Πολλοί, βέβαια, είπαν ότι του Δημητριάδη δεν του μπήκε μία ταχύτητα (μπορείτε να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα παρατηρώντας το βίντεο του τελικού της Τ3). Επιπλέον, το Sierra του Σαχανά έχει δυναμώσει κι άλλο (τετραπετάλουδο;) αλλά το ίδιο έχει συμβεί και με τη Lancia του Δημητριάδη. Ακόμα, η Lancia έχει εφοδιαστεί με σειριακό κιβώτιο και έτσι οι αλλαγές της θα είναι πια στον κόφτη και χωρίς άφημα του γκαζιού!!

Να μιλήσουμε για την κατηγορία Open; Θυμάστε όλοι τον εκφωνητή στον τελικό που αναφωνούσε "Πω πω πω... τι κάνει αυτό το Lotus;". Θα καταφέρει ο Παπαφιλίππου να "κατεβάσει τα άλογα στο δρόμο", ή θα αναγκαστεί πάλι να τρέξει με λιγότερη πίεση στο turbo; Σε κάποιο άνοιγμα, πριν τον τελικό, το Lotus ήταν σχεδόν ανεξέλεγκτο τραβώντας μία δεξιά και μία αριστερά... Και πάλι, με δύο φρεναρίσματα, το Lotus έκανε τρομερό χρόνο σπάζοντας τα 11 δευτερόλεπτα και επιτυγχάνοντας ταχύτητα εξόδου πάνω από 220 χλμ!! Έλεος...

Αλλά και στην κατηγορία δικίνητων της Τ3, θα έχουμε σπουδαίες συμετοχές. Φέτος, σε όλους τους γνωστούς αγωνιζόμενους θα προστεθεί και ο Μιχάλης Αντωνίου με το παλιό πισωκίνητο Escort του Σαχανά το οποίο όμως έχει εξελιχθεί σημαντικά και έχει φτάσει τα 600 άλογα!!!

Τι να πούμε για την Α2 όπου το AX του Λούκου έχει δυναμώσει περισσότερο για να συναγωνιστεί με πολλά "τέρατα" rallye (ποια θα είναι η απάντηση του Τζανετή;) ή για την Τ1 όπου θα έχουμε συμμετοχές που θα πλησιάζουν τα 400 άλογα;

Χωρίς να γνωρίζουμε ακόμα τις συμμετοχές, έχουμε πληροφορίες ότι σε όλες τις κατηγορίες θα έχουμε νέους διεκδικητές, με πολύ δυνατά αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες. Υπομονή, λοιπόν, μέχρι το επόμενο Σαββατοκύριακο το οποίο αναμένεται ιδιαίτερα καυτό!!! Οι διοργανώτριες λέσχες θα έχουν δύσκολο έργο μια που τα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο δυνατά και οι συμμετοχές αυξημένες.

Εμείς ευχόμαστε και είμαστε βέβαιοι ότι όλα θα πάνε καλά και ότι αυτός ο πρώτος αγώνας του 2002 θα είναι ο προάγγελος της πιο καυτής χρονιάς στους ελληνικούς αγώνες dragster.

Καλή επιτυχία σε όλους!!!

 

 

dragnews.gr