Αγώνες - Races | Nitrolympics 2006 - Hockenheim
27.08.06 

 

Nitrolympics 2006 - Hockenheim (c) greekdragster.com

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΑ - RACE ID
ΑΓΩΝΑΣ - RACE
NITROLYMPIX 2006
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ - DATE
25 - 27.08.2006
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ - TRACK
HOCKENHEIM
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ - ORGANIZER
-

ΠΟΛΥΜΕΣΑ - MULTIMEDIA
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ - PHOTOS
ΒΙΝΤΕΟ - VIDEOS

Παρακολουθήστε τον αγώνα ολοζώντανο μπροστά σας μέσα από τα μάτια και την ψυχή του κυρίου Οδυσσέα Γραμματικόπουλου!
Κύριε Οδυσσέα σας ευχαριστούμε πολύ και μοιραζόμαστε με εσάς τις ίδιες απόψεις και τα ίδια συναισθήματα!

"Καλησπέρα σας από την βροχερή Γερμανία. Μόλις επιστρέψαμε από το NitrOlympiX 2006, μαζί με τον 10χρονο γιό μου, με πολλές αναμνήσεις και με ιδιαίτερη συγκίνηση για τις πολλές Ελληνικές φέτος συμμετοχές. Χαρακτηριστικό είναι ότι για πρώτη φορά ο παρουσιαστής τού αγώνα τόνισε ότι η Ελληνική παρουσία είναι έντονη πλέον στο Πανευρωπαϊκό Dragster. Πριν από μερικά χρόνια, ανέφερε, από όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες οι μόνες χώρες πού δεν συμμετείχαν ήταν η Ελλάδα και η Ισπανία. Τώρα πια τώρα απλά εύχονται να δουν κάποια μέρα συμμετοχές και από την Ισπανία, γιατί η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ Dragster.

ΣΑΒΒΑΤΟ

Φτάνοντας λοιπόν το Σάββατο στην πίστα κι ενώ ο καιρός ήταν υγρός και βροχερός, συναντήσαμε τούς Έλληνες αγωνιζόμενους από τούς οποίους και πληροφορήθηκα ότι την Παρασκευή δεν έγιναν περάσματα λόγο συνεχόμενης βροχής.

Σάββατο λοιπόν, ο καιρός ανοίγει και οι Γερμανοί με τα ειδικά μέσα ξεκινάνε να στεγνώνουν την πίστα. Ώρα 11:00 π.μ. και με ήδη δύο ώρες καθυστέρηση, η πίστα είναι στεγνή και γίνονται τα πρώτα περάσματα από αυτοκίνητα.

Έρχονται οι δικοί μας και η καρδιά μου και του γιου μου χτυπάνε ρυθμικά Ελληνικά. Φωνάζουμε ΕΛΛΑΣ - ΕΛΛΑΣ και ο γιος μου με μία κόρνα στα χέρια επευφημεί τούς ΕΛΛΗΝΕΣ. Ίσως δεν το αισθάνεστε αυτό πού γράφω, αλλά ξέρετε τι είναι να είσαι μετανάστης χρόνια στην Γερμανία και να παρακολουθείς αυτό τον αγώνα πάνω από 18 χρόνια, και επιτέλους να βλέπεις αυτό πού σού λείπει εδώ στην ξενιτιά: την ΕΛΛΑΔΑ. Ας αφήσουμε όμως τούς συναισθηματισμούς και ας πούμε λίγα λόγια και εντυπώσεις για τον αγώνα, αυτά πού μάς άρεσαν και αυτά που δεν μας άρεσαν.

TOP FUEL BIKES
Στην μεγάλη κατηγορία, όπου δυστυχώς μηχανές 350 ίππων είναι αναγκασμένες να τρέξουν με μηχανές 1200 ίππων, ο μεγάλος Έλληνας αναβάτης Κωνσταντίνος Πρεμέτης με την Suzuki Pro Mod μπήκε στην 8άδα των Top Fuel, με χρόνο 8,468 παρά τα πολλά προβλήματα πού είχε. Αξιοσημείωτο είναι ότι όταν αντιμετώπισε τον μεγάλο βασιλιά Ολλανδό Roel Koedam και την 5η γρηγορότερη μηχανή στον πλανήτη (6,046), δεν χαμπάρισε τίποτα και έκανε ένα φοβερό Burn-out ξεσηκώνοντας όλο τον κόσμο σε χειροκροτήματα.

Τέρμα τα γκάζια ο Κώστας ατρόμητος προχώρησε προς το 400αρι με χρόνο 10,896 και με την μηχανή του να σκάει. Απ' ό,τι μού είπαν τα παιδιά από τα πολλά νίτρα πού έδωσε στην μηχανή του καταστράφηκε το σαζμάν και έχασε - επαναλαμβάνω - από τον βασιλιά πού έκανε ένα εκπληκτικό πέρασμα τρελαίνοντας τούς πάντες, 6,190 δευτερόλεπτα και 356,34 χ.α.ω.

PRO STOCK
Στην κατηγορία Pro Stock, στα δύο προκριματικά περάσματα πού έκαναν οι αναβάτες πρώτος καλύτερος Έλληνας ήταν ο Σταύρος Σβραχνός. Ο Σταύρος κατατάχθηκε 5ος με χρόνο 7,623 ενώ 6ος ήρθε ο Αντώνης Ζαφειριάδης με χρόνο 7,666. Ακολούθησαν 13ος ο Ιωάννης Μανέττας με χρόνο 8,316 και 14ος ο Χαράλαμπος Μπουσίνης με χρόνο 8.422.

Ο Ιωάννης Μανέττας θα μπορούσε, για μένα, να κάνει καλύτερο χρόνο εάν είχε πίσω πιο φαρδύτερο σλικ λάστιχο μια που το μοτέρ του έχει μεγάλη δύναμη. Αλλά και ο Χαράλαμπος Μπουσίνης θα μπορούσε να πάει καλύτερα αν δεν αντιμετώπιζε μερικά προβλήματα με τα Vacum στην αλλαγή των ταχυτήτων.

Φέτος έγινε μία αναπάντεχη αλλαγή από το αγωνιστική επιτροπή τού NitrOlympiX 2006. Πιο συγκεκριμένα, ενώ τόσα χρόνια οι κόντρες ξεκινάνε στην 8άδα, φέτος οι κόντρες ξεκίνησαν στην 16άδα. Έτσι λοιπόν το Σάββατο το απόγευμα ο Ιωάννης Μανέττας με χρόνο 8,494 κατάφερε και πέρασε στην 8αδα αποκλείοντας τον Βρετανό Paul Tinndahn ο οποίος ακυρώθηκε.

Ο άτυχος Σταύρος Σβραχνός έχασε από τον Ιταλό Stefano Vellani πού έκανε χρόνο 8,065. Στην εκκίνηση, η μηχανή του Σταύρου δεν πήρε την ταχύτητα λόγω προβλήματος, μάλλον τού συμπλέκτη, ενώ ολοκλήρωσε το πέρασμά του ρετάροντας με χρόνο 14,744 και 118,25 χ.α.ω.

Οι υπόλοιποι αναβάτες, λόγω βροχής, δεν πρόλαβαν να τρέξουν και αναγκάστηκαν να περιμένουν μέχρι την επόμενη ημέρα.

ΚΥΡΙΑΚΗ

Την Κυριακή το πρωί ο Χαράλαμπος Μπουσίνης δουλεύοντας πυρετωδώς πάνω στην μηχανή του, πρόλαβε στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή κι έτσι αγχωμένος έτρεξε εναντίον του Βρετανού Paul Watson, χάνοντας από αυτόν με χρόνο 8,578 έναντι του 7,778.

Ο Αντώνης Ζαφειριάδης με ένα εκπληκτικό πέρασμα άφησε πίσω του και κέρδισε το Γάλλο Philippe Runget με χρόνο 7,777 έναντι του 29,651. Έτσι έγιναν δύο οι ελληνικές συμμετοχές που πέρασαν στην 8άδα.

Στον προημιτελικό ο Ι. Μανέττας με χρόνο 8,390 έχασε από τον Ιταλό S. Vellani πού έκανε 8,023. Ο Ιωάννης δεν είχε κανένα πρόβλημα παρά μόνο αυτό τού στενού ελαστικού πού ανέφερα πιο πάνω, και εξηγούμαι: η πίστα του Hockenheim είναι Original Dragster Track και έχει πολύ καλό γάντζωμα για να βγουν όλες οι ιπποδυνάμεις τού μοτέρ χωρίς σπιναρίσματα και καπνίλες,

Όμως ο μεγάλος άτυχος τού αγώνα, και φέτος, ήταν ο Αντώνης Ζαφειριάδης. Σε μία επανάληψη των όσων έγιναν το 2004, ο Αντώνης είχε την ατυχία να τρέξει από την αριστερή μεριά τής πίστας, για την οποία οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι έχουν παράπονο: η λωρίδα σε τραβάει στη μέση και μετά προς το τοίχο, γεγονός ιδιαίτερα επικίνδυνο! Ειλικρινά απορώ γιατί δεν διαμαρτύρονται και δεν απαιτούν αποκατάσταση της λωρίδας από την αμερικανική φίρμα DRAGS &TRACKS Building. Η συγκεκριμένη εταιρεία πριν 5 χρόνια έκανε rebuild την πίστα με κόστος τότε, σύμφωνα με όσα μου είπε ο πρόεδρος τού NitrOlypiX Organisation Mr.Rico Athens, 1.000.000 $.

Στην κόντρα λοιπόν, με ένα τρομερό πέταγμα (R.T. 0,38) ο Αντώνης αφήνει πίσω του 120 μέτρα περίπου τον αντίπαλό του, Βρετανό Paul Watson! Σηκώνομαι μαζί με τον γιό μου ζητωκραυγάζοντας για την μεγάλη Ελληνική επιτυχία, το πέρασμα δηλαδή του Αντώνη στα ημιτελικά! Ξαφνικά ο γιος μου κι εγώ σωπάσαμε. Κρύος ιδρώτας μας έλουσε βλέποντας τον Αντώνη να κόβει το γκάζι και να παλεύει με την μηχανή του στα μισά τής πίστας να την ισιώσει, γιατί τον τράβαγε προς τον τοίχο.

Όμως ήταν πλέον αργά, ο αντίπαλος του τον πέρασε στο τέλος του 400αριού με χρόνο 7,522 έναντι τού Αντώνη το 8,102. Αυτή όμως την Ελληνική προσπάθεια την χειροκρότησαν όλοι οι θεατές, μαζί και εμείς, γιατί όλοι κατάλαβαν τι είχε γίνει στην ουσία. Ίσως αυτή είναι και η ομορφιά τού αθλήματος πού λέγεται Drag-Racing και όσο ο θεός μού δίνει υγεία και τα κότσια μου βαστάνε θα το παρακολουθώ, ειδικά πού φέτος ο 10χρονος γιος μου αγάπησε και ενδιαφέρεται για το άθλημα αυτό.

IAN KING
Μεγάλος άτυχος ήταν και ο εξαιρετικός και πάντα Κύριος Ian King με την Top Fuel μηχανή του. Ο Ian κατέστρεψε το μοτέρ του σ' ένα εκθεσιακό αγώνα στην Αγγλία, στο Buldog-Bush 2006. Δεν πτοήθηκε όμως, το επισκεύασε και ήρθε και πάλι για δέκατη συνεχόμενη χρονιά εδώ στο NitrOlympIX 2006! Και δυστυχώς, στο μοναδικό του Burn-Out, καταστρέφει και πάλι το μοτέρ του. Ο κόσμος εδώ στο NitrOlympX τον αγαπάει και ξεσπάει σε χειροκροτήματα. Αυτό πού μού έκανε εντύπωση, παρά την μεγάλη ζημιά, ο Κος King ήταν πάντα χαμογελαστός και φιλικός. Είχα μάλιστα μαζί του και μία πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση επάνω σε θέματα Top Fuel Bike & European Drag-Racing και τον ευχαριστώ γι' αυτό.

ROEL KOEDAM
Επίσης ευχαριστώ το μεγάλο απερχόμενο βασιλιά Ολλανδό Roel Koedam πού ως γνωστό πούλησε την Top Fuel Puma 1400 μοτοσικλέτα του στον Αυστραλό Leonard Azzopardi, ο οποίος μας έχει προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις εδώ και 12 χρόνια στο NitrOlympiX.

RIKARD GUSTAFSSON
Ένα ευχαριστώ και στο ανερχόμενο αστέρι, στην Top Fuel Bike κατηγορία, Σουηδό Rikard Gustafsson, για την ενδιαφέρουσα συζήτηση πού είχαμε. Ο Rikard, πού είναι αναβάτης μίας Funny Bike Turbo-Alkohol injected, μου αποκάλυψε τα μυστικά τής μηχανής του, η οποία ήταν πρώην ιδιοκτησία τού πολύ-πρωταθλητή Αμερικής Kory Hogan. Ο Rikard θα γίνει ο νέος πρωταθλητής Ευρώπης στην κατηγορία Top Fuel Bike. Μάλιστα στον αγώνα αυτόν, έκανε νέο Ευρωπαϊκό ρεκόρ στα Funny Bikes με 6,632.

CHRIS ORTHODOXOY
Μια άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση είχα και με τον Chris Orthodoxou. Ο Chris οδηγώντας ένα Viper Competition, έκανε προσωπικό νέο ρεκόρ στην κατηγορία Super Modified. Είναι Άγγλο/Κύπριος από Κύπριο πατέρα και Αγγλίδα μητέρα. Μάλιστα στο αγωνιστικό του αυτοκίνητο στην μία μεριά έχει την Κυπριακή σημαία και από την άλλη την Αγγλική.

Αλλά πάνω από ΟΛΑ για άλλη μία φορά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, όλη την Ελληνική ομάδα/αποστολή που με υποδέχτηκαν και με αγκάλιασαν με αγάπη και στοργή, κάνοντάς με μαζί με τον γιό μου να αισθανθούμε ότι βρισκόμασταν στην ΕΛΛΑΔΑ μας, την πατρίδα μας, και πάλι τούς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Αυτά τα ολίγα για τον αγώνα, σε όσους αρέσουν αυτά πού έγραψα καλώς και σε όσους όχι ας με συγχωρήσουν. Δυστυχώς, για μία ακόμα φορά διαπίστωσα παντελή απουσία βοήθειας από την Πολιτεία, παρά μόνο από ιδιωτικούς χορηγούς από ότι μού είπαν τα παιδιά τής Ελληνικής ομάδας/αποστολής στο NitrOlypiX 2006.

Καθισμένοι αναπαυτικά στην πίστα τού Hockenheim στο τέλος τού αγώνα, με αναμνήσεις από τα παλαιά NitrOlypiX Drag-Racing, και με το ραδιόφωνο στο χέρι ακούγαμε την εξέλιξη της Φόρμουλα 1 στην Κων/πολη. Σκεφτόμουν λοιπόν ότι η Τουρκία διαθέτει πια πίστα Φόρμουλα 1 η οποία μπορεί επίσης να φιλοξενήσει αγώνες Dragster, Moto Cross, Karting κ.λπ. και αναρωτιόμουν, μα καλά τελείως τυφλώθηκε και κουφάθηκε η ελληνική κυβέρνηση; Και ενώ σκεφτόμουν αυτά, ο γιος μου ξαφνικά με ρωτάει εάν έχουμε και εμείς στην Ελλάδα τέτοια πίστα. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να του απαντήσω, γιατί δεν εύρισκα τίς λέξεις...

Φιλικά

Οδυσσέας Γραμματικόπουλος
Furth.Bayern
GERMANY"