Αγώνες - Races | 5th Championship Drag Race 2005 - Elliniko

16.10.05 

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΑ - RACE ID
ΑΓΩΝΑΣ - RACE
5TH CHAMPIONSHIP DRAG RACE 2005
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ - DATE
15 - 16.10.2005
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ - TRACK
ELLINIKO
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ - ORGANIZER
ΑΛΕΜ - TRIAD

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ENTRIES & RESULTS
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - PRESS RELEASE
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - SUPPLEMENTARY PRESS RELEASE
ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - APPLICATION FORM
ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ AUTO - AUTO RACE REGULATIONS
ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ MOTO - MOTO RACE REGULATIONS
ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ - BEST TIMES & SPEEDS

ΠΟΛΥΜΕΣΑ - MULTIMEDIA

 

 

Μία σύντομη αναφορά στη δεύτερη ημέρα του αγώνα.

Διοργάνωση - Ασφάλεια - Θεατές

Αρνητικά
1. Ο αγώνας άργησε πολύ να τελειώσει, συνέπεια της αργοπορίας της πρώτης ημέρας η οποία με τη σειρά της οφείλεται (κατά τα λεγόμενα των παρατηρητών του αγώνα) στην ελλειπή οργάνωση της γραμματείας και στην μεγάλη καθυστέρηση της έναρξης του τεχνικού ελέγχου. Δεν μπορεί ένας αγώνας με 110 συμμετοχές να τελειώνει στις 10 το βράδυ (μαζί με τις απονομές). Υπάρχουν άνθρωποι που μένουν μακριά και έχουν ολόκληρο ταξίδι να κάνουν!

2. Στους τελικούς συνηθίζεται να ξεκινάμε από τις λεγόμενες "μικρές" κατηγορίες και να προχωράμε προς τις μεγάλες και μάλιστα εναλλάξ, μοτό και αυτοκίνητα. Ηταν λάθος που χθες ολοκληρώθηκαν πρώτα τα αυτοκίνητα και μετά ξεκίνησαν οι τελικοί των μοτο. Γιατί ο κόσμος μετά τους τελικούς των αυτοκινήτων άρχισε να φεύγει. Δεν είναι ωραίο πράγμα να αγωνίζεσαι στον τελικό της κατηγορίας σου (που με τόσο κόπο έχεις φτάσει) και στις κερκίδες να μην υπάρχει κανείς. Οι αγωνιζόμενοι των μοτο δεν είναι οι φτωχοί συγγενείς του σπορ!

3. Ο αγώνας αυτός είχε την μικρότερη προσέλευση κόσμου που έχουμε δει ποτέ σε πρωταθληματικό αγώνα στη Νότιο Ελλάδα! Κανονικά σε αυτό τον αγώνα έπρεπε να γίνεται το αδιαχώρητο!

Θετικά
1. Τη δεύτερη ημέρα του αγώνα είδαμε το όχημα με τους πυροσβεστήρες να είναι τοποθετημένο στην αριστερή πλευρά της πίστας στα 300 περίπου μέτρα! Μπράβο!

2. Το αναφέραμε και την πρώτη ημέρα, ενισχήθηκε ο φωτισμός στα πιτς.

3. Υπήρχαν αρκετές αναφορές σε χρόνους, πανελλήνια, προσωρινή κατάταξη κλπ από τον εκφωνητή κατά τη διάρκεια του αγώνα, έστω και με λαθάκια, αναφορές που βοήθησαν πολύ την παρακολούθηση του αγώνα!

4. Ο χώρος του burnout κρατήθηκε καθαρός! Μπορεί αυτό να έκανε τη ζωή των δημοσιογράφων δύσκολη αλλά πρέπει να ομολογήσουμε ότι συμφωνούμε με την κίνηση αυτή!

Αγωνιστικό Κομμάτι

Από πλευράς θεάματος, ο αγώνας ήταν ό,τι πιο εντυπωσιακό έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Σε αρκετές κατηγορίες παιζόταν το πρωτάθλημα, είδαμε τρομερές κόντρες, μεγάλες ατυχίες όπως αυτή του Αντώνη του Ζαφειριάδη που έσπασε η αλυσίδα του, και εξαιρετική αθλητοπρεπή συμπεριφορά από την πλειοψηφία των αγωνιζομένων οι οποίο περίμεναν τον "αντίπαλό" τους, δάνειζαν ανταλλακτικά και εργαλεία και φυσικά πολλά πανελλήνια ρεκόρ!

Εξωαγωνιστικά

Τέλος, είχαμε την ευκαιρία να συναντήσουμε και να μιλήσουμε με πολλούς φίλους από τη Βόρειο Ελλάδα και να βγάλουμε πολλά χρήσιμα κοινά συμπεράσματα! Η επόμενη περίοδος θα είναι περίοδος έντονων ζυμώσεων και αλλαγών στο "πολιτικό τμήμα" των αγώνων. Κάποιοι έχουν πάρει φόρα και νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν, πιστέψτε μας όμως, δεν είναι καθόλου έτσι!

Σάββατο - Τα πρώτα νέα του αγώνα.
Από πλευράς διοργάνωσης, όλοι οι αγωνιζόμενοι που μίλησαν μαζί μας είχαν ενοχληθεί από την πολύωρη καθυστέρηση για τον τεχνικό έλεγχο, την έναρξη του αγώνα κ.λπ. Μιλήσαμε και με τον παρατηρητή του αγώνα (ΕΘΕΑ) ο οποίος, ανάμεσα σε άλλα, μας είπε ότι ενώ έγινε κάθε προσπάθεια για πυροσβεστικό, αυτό στάθηκε αδύνατο κι έτσι επιλέχθηκε η λύση των πυροσβεστήρων σε όχημα έτοιμο να επέμβει. Εμείς κατανοούμε την προσπάθεια, πιστεύουμε όμως ότι πρέπει σε κάθε αγώνα, ανεξάρτητα από πίστα, το πυροσβεστικό να βρίσκεται στα 400 μέτρα έτοιμο να επέμβει.

Στα πιτς τα πράγματα βελτιώθηκαν, αφού αυτή τη φορά υπάρχει φωτισμός και μαζί με τα φώτα κάποιων ομάδων μπορείς να κινηθείς σχετικά άνετα. Επίσης ενισχύθηκε ο φωτισμός και στην υπόλοιπη πίστα! Είναι ωραίο το συναίσθημα να βλέπεις ότι γίνονται προσπάθειες βελτίωσης!

Στο αγωνιστικό κομμάτι ειλικρινά τα είδαμε όλα! Απίστευτες επιδόσεις!

7,6 ο Σβραχνός και 7,7 ο Ζαφειριάδης! 8,3 ο Λάμπρου (προσωπικό ρεκόρ). 9,2 νέο πανελλήνιο στην 4. 8,5 νέο πανελλήνιο στην 5!

10,6 νέο πανελλήνιο ο Γασπαράτος στην Τ2! 11,3 νέο πανελλήνιο ο Βούρος στην Τ1! Προσωπικό ρεκόρ ο Φώσκολος με 8,5 όχι μία αλλά δύο φορές! 9,2 ο Ανδρουλάκης με ψιλοπροβλήματα όπου όταν τα έλυσε πήγαινε για 8άρι αλλά το funny φίδιασε και αναγκάστηκε να αφήσει γκάζι! Προσωπικό ρεκόρ και ο Πάσχος junior με 8,4! Το Uno του Ρούμελη ξυρίζει, το ίδιο και ο Σκαραβαίος του Τζαμπάζογλου! Ο Παπαφιλίππου προσπαθεί σε κάθε πέρασμα να πάρει τον απόλυτο χρόνο από την Open των μηχανών!

Και άλλες πολλές καλές επιδόσεις. Σε όσους σας αρέσει το dragster, μην χάσετε τον αυριανό αγώνα, περιμένουμε ακόμα καλύτερους χρόνους και δυνατές κόντρες! Μην ξεχάσετε επίσης να ντυθείτε καλά γιατί έχει παγωνιά!