Αγώνες - Races | 4ο dragster 2003 - Σέρρες
07.09.03 
 



ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΑ
ΑΓΩΝΑΣ
4ος ΑΓΩΝΑΣ DRAGSTER 2003
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
06 και 07 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2003
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
ΣΕΡΡΕΣ
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ
ΛΕΝΟΘ - ΛΑΜΣ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ - ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ & ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ - ENTRIES & CLASSIFICATION

ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ - CLASSES
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ - AUTOS ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ - MOTOS
OPEN
OPEN
5
Τ2 4
Τ1 3
A3 2
A2 MINI OPEN
A1 -
BT -
ΒΑ -
(κάντε κλικ στις κατηγορίες)

ΠΟΛΥΜΕΣΑ - MULTIMEDIA
ΒΙΝΤΕΟ - VIDEO

RECORDS FALL IN SERRES
It was the best race ever! New tarmac gave the racers the chance to run faster on almost every pass! We had new Hellenic records in the following classes:

Auto - Open: 9.6 Mr Nefraim and then 9.3 Mr Androulakis
Moto - Open: 8.4 Mr Svrahnos
Auto - T3: 10.27 Mr Dimitriadis
Moto - 5: 9,273 Mr Agapidis
Auto - T2: 10.9 Mr Tzampazoglou
Auto - T1: 11.96 Mr Zafeiris
Auto - A3: 11.47 Mr Hatzimoisiadis and then 11.21 Mr Papadopoylos
Auto - A2: 12.08 Mr Loukos
Auto - A1: 14.16 Mr Daravigas

It was a great race and on almost every pass we were expecting a new record.

ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ DRAGSTER
Όπως γράψαμε πριν λίγες ημέρες, ο αγώνας αυτός θα μείνει στην ιστορία ως κάτι το ξεχωριστό. Δύο είναι οι βασικοί λόγοι: Η επίτευξη πολύ καλών ρεκόρ και η άψογη λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας του αγώνα. Αν σκεφτούμε ότι και οι χαμηλοί χρόνοι ήταν κυρίως αποτέλεσμα του νέου τάπητα στην εκκίνηση, τότε οι δύο παραπάνω λόγοι δείχνουν σε ένα: στην πολύ καλή διοργάνωση του αγώνα και στη δουλειά που γίνεται στη ΛΕΝΟΘ.

Ο αγώνας των Σερρών ήταν, λοιπόν, η καλύτερη απόδειξη ότι η σωστή διοργάνωση των αγώνων είναι αυτή που ανεβάζει την ασφάλεια, ποιότητα και θεαματικότητα του αθλήματος.

Τις επόμενες ημέρες και εβδομάδες έχουμε πολλά να πούμε γύρω από τα θέματα διοργάνωσης των αγώνων. Ήδη πριν λίγες μέρες διαβάσατε την άποψη του Charlie Drapper καθώς και τις προτάσεις του. Ας ασχοληθούμε όμως τώρα με τον αγώνα.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Το ατύχημα του πανέμορφου και εντυπωσιακού σκαραβαίου ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακό: Ο σκαραβαίος μόλις άφησε γκάζι, έκανε μια απότομη κίνηση προς τα αριστερά και αμέσως μετά "δίπλωσε" προς τα δεξιά. Η ταχύτητα ήταν πολύ μεγάλη και το όχημα σηκώθηκε στους δύο αριστερούς τροχούς. Αμέσως μετά έφυγε εντελώς κάθετα προς τα χωράφια φέροντας αρκετές τούμπες και φυσικά τρομάζοντάς μας όλους.

Μετρήσαμε 50 δευτερόλεπτα μέχρι να φτάσει το ασθενοφόρο και η πυροσβεστική στο σημείο εξόδου του αυτοκινήτου. Ο οδηγός, όμως, είχε ήδη βγει από το όχημά του και περπάτησε μέχρι το ασθενοφόρο.

Όταν η πυροσβεστική πήγε να ρίξει προληπτικά αφρό στον ντεραπαρισμένο σκαραβαίο, διαπίστωσε ότι το σύστημα αυτόματης πυρόσβεσής του είχε τεθεί σε λειτουργία και δεν χρειάστηκε τελικά να επέμβει.

Ο σκαραβαίος, αν και εξωτερικά είχε διαλυθεί, είχε διατηρήσει ανέπαφο το χώρο μέσα στο roll-cage προστατεύοντας τον οδηγό του!

Συγχαρητήρια, για άλλη μία φορά, στη ΛΕΝΟΘ για την άψογη διοργάνωσή της. Άλλωστε το ίδιο εκφράσανε και οι οδηγοί κατά την απονομή. "Αισθανόμαστε ασφαλείς, είπανε".

Αυτό ας γίνει μάθημα σε όλους όσους κατηγορούν το dragster ότι είναι τόσο επικίνδυνο άθλημα που δεν πρέπει να γίνονται αγώνες. Αναφερόμαστε σε καταγγελίες που έγιναν μετά τον 3ο αγώνα στο Ελληνικό. Δυστυχώς αγαπητοί φίλοι, υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι περιμένουν πως και πως να γίνει ατύχημα ώστε να βρουν πάτημα για να κερδίσουν...

ΝΕΟΣ ΤΑΠΗΤΑΣ
Εδώ δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Μάθατε τα ρεκόρ που έγιναν με μόνο 3 μέτρα ωφέλιμου νέου τάπητα. Αν μπορέσει η ΛΕΝΟΘ να μεταφέρει την εκκίνηση ακόμα πιο πίσω ώστε να υπάρξουν περισσότερα μέτρα με βιομηχανικό τσιμέντο ή/και κόλλα, το αποτέλεσμα θα είναι ακόμα καλύτερο. Δυστυχώς παραμένει το πρόβλημα του μήκους της πίστας. Και εδώ όμως σχεδιάζονται κάποιες λύσεις. Περισσότερα θα αναφέρουμε σε λίγες ημέρες.

-

dragnews.gr

Ηλίας Βαθειάς 
-