Αγώνες - Races | 13.04.2003 - 1ο dragster 2003 - Ελληνικό | Κόντρες - Eliminations | Open

 

Νικητής της Open, για άλλη μια φορά ο Φίλιππος Παπαφιλίππου. Έχοντας την καλύτερη επίδοση από τα προκριματικά του Σαββάτου νίκησε διαδοχικά, στις κόντρες, το Νικόλαο Λούκο με την Ascona Turbo Nitro, το Γεώργιο Μπούρα με το Starlet Turbo και στον τελικό, τον Γιάννη Μοτή με το Civic Turbo Nitro. Ταυτόχρονα, με το 10,151 του τελικού πέτυχε και την καλύτερη επίδοση στα αυτοκίνητα. Η αλήθεια είναι ότι κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν μπόρεσε να τον απειλήσει κατά τη διάρκεια του διήμερου αγώνα παρ’ ότι αγωνίστηκε με ραγισμένη εισαγωγή και πρόβλημα στο τρίδισκο. Ευχάριστο είναι το γεγονός ότι η Lotus μπορεί πια και ξεκινάει σωστά, άρα περιμένουμε νέο πανελλήνιο ρεκόρ σύντομα.

Τη δεύτερη θέση κατέλαβε πανάξια ο Γιάννης Μοτής από την ευρωπαϊκή πια Κύπρο μας. Ο Γιάννης έδειξε τα δόντια του από το Σάββατο όπου κατέλαβε την 2η θέση στους προκριματικούς. Κατόπιν, κατεβάζοντας σταδιακά τους χρόνους του, κέρδισε στον ημιτελικό τον άλλο Κύπριο Στέλιο Κυθρεώτη με το Topolino και έφτασε έτσι στον τελικό. Δεν μπορούμε να μην σχολιάσουμε το σύστημα που έχει στο Civic του για την εξαέρωση, αν δεν κάνουμε λάθος, του κυκλώματος του nitro. Μας θύμισε τα τέρατα στην Santa Pod. Δεν γνωρίζουμε πόσο μπορεί ακόμα να κατέβει ο χρόνος του Honda. Ελπίζουμε να δώσει το παρόν και στους επόμενους αγώνες.

Τρίτος ήρθε ο Στέλιος Κυθρεώτης ο οποίος απέκλεισε στην κόντρα το Μάκη Νεφραίμ με το Ford Sierra Drag Car. Στα τελευταία περάσματα το Topolino πατίναρε και αυτός είναι ο λόγος όπου οι χρόνοι του χειροτέρεψαν. Σκοπεύει άραγε ο Στέλιος να χρησιμοποιήσει και νίτρο ώστε να κατεβάσει κι άλλο το χρόνο του; Σας υπενθυμίζουμε ότι το Topolino έχει έρθει, και καλά, για επίδειξη στην Ελλάδα. : )

Ο Γεώργιος Μπούρας με το Toyota Starlet Turbo, παρ’ ότι είχε 12,570 το Σάββατο, απέκλεισε στην κόντρα το Γιάννη Σαχανά – Βλάχο και έτσι κατέλαβε την τέταρτη θέση. Ο Γεώργιος Μπούρας δίνει πάντα το παρόν στους αγώνες ακόμα και αν η μάχη που δίνει είναι άνιση. Αυτό τον τιμά ιδιαίτερα και φυσικά το 12,5 δεν είναι καθόλου κακός χρόνος για το Starlet.

Ο Γιάννης Σαχανάς περιορίστηκε στην 5η θέση αν και είχε χρόνο 11,6 το Σάββατο. Το Sierra του προετοιμάστηκε κυριολεκτικά τρεις ημέρες πριν τον αγώνα και αγωνίστηκε εντελώς άστρωτο. Ο λόγος είναι ότι μέχρι τελευταία στιγμή υπολόγιζε ότι θα αγωνιστεί με το άλλο μπλε Ford Sierra Drag Car. Τα εξαρτήματα που περίμενε όμως ήρθαν πολύ αργά κι έτσι αποφάσισε να αγωνιστεί με το περυσινό του αυτοκίνητο. Στο πρωτάθλημα, αναμένεται να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο με το Drag Car. Επίσης, ίσως αγωνιστεί και στην Τ3 με το περυσινό Ford Sierra.

Έκτος ήρθε ο Μάκης Νεφραίμ αφού δεν κατάφερε, μάλλον λόγω κακών ελαστικών, κάτι καλύτερο από 12,4. Το αυτοκίνητο σαφώς και έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες. Στα πρώτα του περάσματα, πέρυσι στην Κύπρο, είχε κάνει 10,4 με πολύ χειρότερο μοτέρ. Αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στους επόμενους αγώνες.

Στην έβδομη θέση βρέθηκε ο Νίκος Λούκος αφού η Ascona Turbo Nitro δεν έχει ακόμα ρυθμιστεί σωστά όπως μας πληροφόρησε ο Παύλος Αλέπης. Στους επόμενους αγώνες, φυσικά τον περιμένουμε να επανέλθει στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας.

Την οκτάδα συμπληρώνει ο Πέτρος Ραυτόπουλος ο οποίος είχε και το πολύ επικίνδυνο ατύχημα. Πιο συγκεκριμένα, στη μέση περίπου της διαδρομής, ξεκόλλησε κυριολεκτικά ολόκληρο το μοτέρ από το σωληνωτό – ιδιοκατασκευή που οδηγούσε. Ευτυχώς κανείς δεν έπαθε τίποτα.

Η κατηγορία Open αναμένεται να έχει πολλές εκπλήξεις και ανακατατάξεις. Ας μην ξεχνάμε ότι ακόμα δεν έχει εμφανιστεί ο Δημήτρης Ανδρουλάκης με το Funny Car. Το αυτοκίνητό του μαζί με αυτά των Νεφραίμ και Βλάχου είναι πρώτη φορά που εξελίσσονται και αγωνίζονται στην Ελλάδα. Ο δρόμος για την εξέλιξή τους θα είναι σίγουρα μακρύς και δύσκολος. Οι χρόνοι όμως σίγουρα θα πέσουν. Το ίδιο περιμένουμε και από τις συμμετοχές με turbo nitro αφού φέτος είναι η πρώτη φορά που επιτρέπεται ο συνδυασμός αυτός και οι έλληνες μηχανικοί σίγουρα έχουν πολλά περιθώρια εξέλιξης σε αυτό τον τομέα. Αφήστε που θα έρθει και άλλος ισχυρότατος διεκδικητής της κατηγορίας. Δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε τίποτα αν και γνωρίζουμε εδώ και πολύ καιρό τα νέα.

Ολοκληρώνοντας την παρουσίαση της κατηγορίας Open, αναρωτιόμαστε ποια από τα αυτοκίνητα αυτά μπορούν να αγωνιστούν στις Σέρρες. Μην ξεχνάτε ότι όποιος κυνηγάει το πρωτάθλημα και το έπαθλο δεν μπορεί εύκολα να πει, οι Σέρρες είναι ακατάλληλες δεν τρέχω. ¶ραγε θα επιτραπεί από την ΕΛΠΑ στα γρήγορα οχήματα (αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες) να αγωνιστούν;

 

dragnews.gr

Ηλίας Β.