3ο DRAGSTER AUTO MOTO 2002

ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΜΑΪΟΥ - ΣΤΡ. ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ DRAGSTER RACING CLUB


ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
1. ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ
2. ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ-1
3. ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ-2
4. ΗΜΙΤΕΛΙΚΑ
5. ΜΙΚΡΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ
6. ΤΕΛΙΚΟΙ

ΠΟΛΥΜΕΣΑ - MULTIMEDIA
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ - PHOTOS
ΒΙΝΤΕΟ - VIDEOS

Πολλά τα πανελλήνια ρεκόρ στον 3ο αγώνα dragster του 2002. Δυστυχώς πολλοί φίλαθλοι έχασαν την ευκαιρία να τα παρακολουθήσουν από κοντά. Κάτι οι πανελλήνιες εξετάσεις που άρχισαν τη Δευτέρα, κάτι οι γιορτές του Πάσχα καθώς και το γεγονός ότι ο προηγούμενος αγώνας ήταν πολύ πρόσφατος στέρησαν τη δυνατότητα σε πολλούς, που θα ήθελαν να δώσουν το παρόν, να παρακολουθήσουν έναν πολύ δυνατό αγώνα που τα είχε όλα: Ένταση, αγωνία, πολλά ρεκόρ και πολλές υποσχέσεις για το άμεσο μέλλον. Πάντως, οι αγώνες dragster στην Ελλάδα, έχουν πια το δικό τους πολυπληθές φίλαθλο κοινό, γεγονός που καθιστά το μέλλον του αθλήματος ιδιαίτερα ευοίωνο.

Διοργάνωση
Η διοργανώτρια λέσχη DRC είχε εύκολο έργο μια που οι 2500 και πλέον θεατές δεν έδωσαν το δικαίωμα ούτε για μία παρατήρηση. Άλλωστε ήταν τόσο καλοί οι χρόνοι και ο συναγωνισμός των αγωνιζομένων που οι φίλαθλοι δεν είχαν καιρό να ασχοληθούν με άλλα πράγματα.

Αν εξαιρέσουμε κάποια προβλήματα με τα φωτοκύτταρα, η παρουσίαση, εξέλιξη και οργάνωση αυτού του αγώνα ήταν καλύτερη από αυτή του προηγούμενου. Υπήρχε γενικά γρηγορότερη ροή και περισσότερη πληροφόρηση από τα μεγάφωνα: χρόνος στα 18μ, στα 200, στα 400 καθώς και ταχύτητες εξόδου κ.ο.κ. Είναι χαρακτηριστικό, ότι αν δεν παρουσιαζόντουσαν τα μικροπροβλήματα με τα φωτοκύτταρα ο αγώνας θα είχε τελειώσει πολύ πιο νωρίς.

Το DRC μεγάλωσε αρκετά τον δεξιό διάδρομο δημιουργώντας δύο λουρίδες. Έτσι οι αγωνιζόμενοι με τις μοτοσικλέτες μπόρεσαν και έτρεξαν με περισσότερη ασφάλεια, αποφεύγοντας τον αριστερό διάδρομο που η ποιότητά του δεν είναι τόσο καλή. Αυτός ήταν και ο λόγος που οι κερκίδες μεταφέρθηκαν από την αριστερή πλευρά της πίστας, ώστε να μην είναι πολύ κοντά στο διάδρομο. Τέλος, από τη δεξιά πλευρά, τοποθετήθηκαν τα διαχωριστικά κάγκελα για τους όρθιους θεατές. Και εδώ όμως, για περισσότερη ασφάλεια, τα κάγκελα μεταξύ τους είχαν μεγαλύτερη απόσταση απ' ότι την προηγούμενη φορά.

Πριν την έναρξη του αγώνα και κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης όλων των αγωνιζομένων στην εκκίνηση, υπήρξε αναλυτική ενημέρωση για την σωστή διαδικασία της εκκίνησης και την αποφυγή λαθών που μπορεί να οδηγήσουν σε άκυρες ή καθυστερημένες εκκινήσεις.

Όπως αναφέραμε και νωρίτερα, παρουσιάστηκαν μερικά προβλήματα με τα φωτοκύτταρα. Η αιτία, μάλλον, ήταν η μεγάλη απόσταση μεταξύ των φωτοκύτταρων στις δύο δεξιές λουρίδες. Αυτά τα προβλήματα είχαν σαν αποτέλεσμα να διακοπεί η ροή του αγώνα μερικές φορές. Η κινητοποίηση των διοργανωτών όμως ήταν κάθε φορά άμεση.

Κάθε φορά που τελείωνε κάποια σειρά αγώνων, π.χ. τα πρώτα προκριματικά ή τα ημιτελικά, η διοργανωτές αναρτούσαν τα αναλυτικά αποτελέσματα στον πίνακα ανακοινώσεων έτσι ώστε οι αγωνιζόμενοι να μπορούν να ενημερωθούν για τους χρόνους τους και να καθορίσουν τον τρόπο που θα αγωνιστούν αργότερα.

Η δική μας αίσθηση, για τη διοργάνωση είναι ότι ήταν σαφώς καλύτερη από την προηγούμενη. Φυσικά, πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.

Αγωνιζόμενοι
Συγχαρητήρια στους αγωνιζόμενους που απέδειξαν για άλλη μια φορά ότι ξέρουν να αγωνίζονται αλλά και ότι είναι και κορυφαίοι μηχανικοί. Οι χρόνοι που πέτυχαν είναι εξαιρετικοί και σε πολλές περιπτώσεις καλύτεροι από αυτούς άλλων χωρών.

Πέρα από τις επιδόσεις και την επίδειξη των ακροβατικών ικανοτήτων τους, στην διαδικασία απονομής των κυπέλλων, απέδειξαν ότι μετά τον αγώνα αποτελούν όλοι μία μεγάλη παρέα.

Φίλαθλοι
Οι αρκετοί φίλαθλοι που έδωσαν το παρόν, ήταν με μία λέξη άψογοι. Όχι μόνο δεν δημιούργησαν κανένα πρόβλημα κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά συμμετείχαν ενεργά σε αυτόν, πανηγυρίζοντας έντονα τα καλά περάσματα. Με τέτοιους φιλάθλους, είναι αδύνατο οι αγώνες dragster να μην πάνε μπροστά!!!

Αν και δεν μπορούμε να το αποκαλύψουμε, στους επόμενους αγώνες κάποιες σημαντικές εκπλήξεις περιμένουν όλους τους φιλάθλους που θα δώσουν το παρόν : )

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ



Τα πανελλήνια ρεκόρ και ο έντονος συναγωνισμός εντυπωσίασαν τους φιλάθλους. Οι συμμετοχές στα αυτοκίνητα ήταν συνολικά 47.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ OPEN
Δύο οι συμμετοχές στην κατηγορία OPEN και πάλι.

Ο κύριος Παπαφιλίππου, εκτός από την πρώτη θέση, έσπασε και δύο φορές το πανελλήνιο ρεκόρ της κατηγορίας. Φυσικά, ο χρόνος του είναι και ο κορυφαίος χρόνος για όλα τα αυτοκίνητα ανεξάρτητα κατηγορίας. Το Σάββατο, στα δοκιμαστικά πέτυχε χρόνο 9,892 δευτ. με ταχύτητα εξόδου 244,07 χιλιόμετρα/ώρα. Πέρασε τα 200 μέτρα σε 6,523 δευτ. με ταχύτητα 186,53 χλμ/ώρα, επιδόσεις που είναι καλύτερες από το αντίστοιχο ρεκόρ Ιταλίας!!! Την Κυριακή, στον τελικό, η επίδοσή του ήταν ακόμα καλύτερη. Το νέο πανελλήνιο ρεκόρ είναι πια 9,807 δευτ. με ταχύτητα εξόδου 249,13 χλμ/ώρα!!! Ας σημειωθεί ότι τα 200 μέτρα τα πέρασε σε 6,555 δευτ. με ταχύτητα 195,12 χλμ/ώρα!!! Έλεος...

Ο άλλος αγωνιζόμενος της κατηγορίας OPEN, ο κύριος Μπούρας Γιώργος με το Toyota Starlet KP60 πέτυχε καλύτερο χρόνο 13,287 στα δεύτερα προκριματικά. Μπορεί να μην έχει επαφή με το Lotus του κυρίου Παπαφιλίππου, όμως το γεγονός ότι δίνει το παρόν κάθε φορά και αγωνίζεται είναι αυτό που μετράει και τον τιμά ιδιαίτερα!!

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ T4
Στην κατηγορία T4 είχαμε και πάλι τρεις συμμετοχές. Ο κύριος Σαχανάς, κατέβασε κι άλλο το χρόνο του παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε. Το νέο πανελλήνιο ρεκόρ της Τ4 είναι: 10,299 δευτ με 227,85 χλμ/ώρα. Τα 200 μέτρα τα πέρασε σε 6,792 με 181,82 χλμ/ώρα. Συγκρίνετε την επίδοση αυτή στα 200 μέτρα με αυτή του Lotus για να καταλάβετε πως επιταχύνει το Sierra!!

Την πρώτη μέρα, το κύριος Σαχανάς δεν μπόρεσε να πετύχει καλό χρόνο. Αιτία ήταν ότι αργούσε να "φουσκώσει" η τουρμπίνα του sierra. Αν δεν κάνουμε λάθος, η νέα αυτή τουρμπίνα είναι πολύ μεγάλη (είναι αυτή που χρησιμοποιείται στο Skyline) και άρχιζε να παράγει έργο μετά το γέμισμα της δεύτερης ταχύτητας.

Την Κυριακή, η Axion Design, άλλαξε κάποιες ρυθμίσεις με αποτέλεσμα να ξεκινήσει το sierra με 0,2 bar και να καταφέρει να σπάσει το πανελλήνιο ρεκόρ.

Πριν τον αγώνα της Κυριακής, μιλήσαμε με τον κύριο Σαχανά. Ήταν φανερά αγχωμένος και στενοχωρημένος. Όπως μας είπε, δεν έχει μάθει να κάνει μέτριους χρόνους και ήθελε οπωσδήποτε να πετύχει κάτι καλό. Μετά τον αγώνα και το 10,299, που είναι και η δεύτερη καλύτερη επίδοση ανεξάρτητα κατηγορίας, μιλήσαμε και πάλι μαζί του. Όπως μας είπε, το 10,299, αν και είναι πολύ καλός χρόνος, δεν τον ικανοποιεί και έχει σαν στόχο στον επόμενο αγώνα να πέσει κάτω από τα 10 δευτερόλεπτα!! Εμείς του ευχόμαστε κάθε επιτυχία.

Τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο κύριος Ταμπάκης Κωνσταντίνος. Ο καλύτερος χρόνος που πέτυχε είναι 12,359. Αυτό σημαίνει ότι κατέβασε 0,6 δευτερόλεπτα το χρόνο του από το καλύτερο πέρασμα του προηγούμενου δεύτερου αγώνα!! Την τρίτη θέση πήρε ο κύριος Άρης Γιαννάτος.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ T3
Επτά οι συμμετοχές αυτή τη φορά στην T3! Την πρώτη θέση κατέλαβε ο κύριος Ιάκωβος Μελανίτης πετυχαίνοντας χρόνο 11,715 δευτ. στα 402 μέτρα με 201,12 χλμ/ώρα ταχύτητα εξόδου στον τελικό της Τ3. Τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο κύριος Μιχάλης Αντωνίου ο οποίος πέτυχε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας 11,473 στην κατηγορία. Αυτή η επίδοση είναι και η καλύτερη έως τώρα επίδοση στην Τ3 για το έτος 2002. Στον τελικό, όμως έχασε από τον κύριο Μελανίτη. Την τρίτη θέση κατέλαβε ο κύριος Γιώργος Τσαμπάζογλου με καλύτερο χρόνο 12,019, κατεβάζοντας 0,5 δευτερόλεπτα την καλύτερη επίδοση που είχε πετύχει στον 2ο αγώνα!!

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ T2
Στην κατηγορία Τ2 συμμετείχαν πέντε αγωνιζόμενοι αυτή τη φορά. Μεγάλος απών ο κύριος Βασίλης Συλαίος ο οποίος, απ' ότι ακούσαμε κατά τη διάρκεια του αγώνα, δεν πρόλαβε να προετοιμάσει το αυτοκίνητό του γι' αυτό τον αγώνα. Έτσι, ο κύριος Ρούμελης κέρδισε εύκολα την Τ2 πετυχαίνοντας χρόνο 11,765 στον τελικό με 203,39 χλμ/ώρα ταχύτητα εξόδου. Μάλιστα στον ημιτελικό η επίδοσή του ήταν παραπλήσια.

Τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο κύριος Νικόλαος Γασπαράτος με 12,029 στον ημιτελικό, ενώ την τριάδα των νικητών συμπληρώνει ο κύριος Νικόλαος Πούγκας με καλύτερη επίδοση 13,509.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ T1
Επτά οι συμμετοχές και στην Τ1. Νικητής είναι ο κύριος Δημήτρης Ζαφείρης ο οποίος πέτυχε και τον καλύτερο χρόνο της Τ1, 12,34 με 183,21 χλμ/ώρα ταχύτητα εξόδου. Δεύτερος ο κύριος Παναγιώτης Μενεμενόγλου ο οποίος στον τελικό πέτυχε χρόνο 12,696 δευτ. με 174,76 χλμ/ώρα ταχύτητα εξόδου. Τρίτη η κυρία Δέσποινα Φωτάκη με καλύτερη επίδοση 13,246 δευτ.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ A3
Την κατηγορία A3 κέρδισε ο κύριος Ανέστης Παπαδόπουλος πετυχαίνοντας επίδοση 12,228 δευτ. με 187,5 χλμ/ώρα ταχύτητα εξόδου στον τελικό της κατηγορίας. Αυτή είναι και η καλύτερη επίδοση όλης της Α3 σε αυτό τον αγώνα. Δεύτερος ήρθε ο κύριος Δημήτρης Ανδρουλάκης με 12,338 δευτ. και τρίτος ο κύριος Συμεών Απέσσος με χρόνο 13,215.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ A2
Την κατηγορία κέρδισε ο κύριος Νικόλαος Λούκος με καλύτερη επίδοση 12,524/176,9 στον τελικό. Δεύτερος ήρθε ο κύριος Ευάγγελος Τζανετής με καλύτερη επίδοση 13,473/168,22 επίσης στον τελικό. την τριάδα συμπληρώνει η κυρία Δέσποινα Δραγατζίκη με επίδοση 16,235/133,09 στα προκριματικά.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ A1
Νικητής της Α1 ο κύριος Μάριος Γκρινιαράκης με καλύτερη επίδοση 14,799/149,07 στα ημιτελικά. Στη δεύτερη θέση ο κύριος Χουσείν Ιμπράμογλου με επίδοση 14,46/150,94 στα ημιτελικά που είναι και η καλύτερη για την κατηγορία Α1. Την τρίτη θέση κατέλαβε ο κύριος Παναγιώτης Δαραβίγκας με επίδοση 15,177/145,45
στα ημιτελικά.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ BT
Νικητής της ΒΤ ο κύριος Γιώργος Τσακανίκας. Η επίδοσή του 11,331/199,45 που πέτυχε στον τελικό αποτελεί και νέο πανελλήνιο ρεκόρ στην κατηγορία. Ο κύριος Τσακανίκας έχει προετοιμάσει πολύ καλά το αυτοκίνητό του. Ο χρόνος του είναι καλύτερος και από αυτόν του Μιχάλη Αντωνίου στην Τ3, ο δεύτερος καλύτερος της Τ4 και ο τρίτος καλύτερος ανεξάρτητα κατηγορίας στα αυτοκίνητα για το 2002!!! Δεύτερος ήρθε ο κύριος Μάκης Νεφραίμ με την πολύ καλή επίδοση 11,911/197,26. Την τριάδα συμπλήρωσε ο κύριος Λάμπρος Στρατής με καλύτερη επίδοση 12,378/184,14 στα προκριματικά. Ο κύριος Γιώργος Χατζάρας με το εντυπωσιακό Subaru Impreza STi, αν και πέτυχε επίδοση 12,166/187,5 στα ημιτελικά δεν κατάφερε να νικήσει στην κόντρα τον κύριο Στρατή, στο μικρό τελικό κι έτσι τερμάτισε τέταρτος.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ BA
Στην BA, οι τρεις συμμετέχοντες μοιράστηκαν και τις τρεις πρώτες θέσεις. Νικητής ο κύριος Νικόλαος Φώσκολος με επίδοση 13,831/167,83 στον τελικό. Δεύτερος ήρθε ο κύριος Γιώργος Μαράβας με επίδοση 14,016/161,07 επίσης στον τελικό. Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο κύριος Γιώργος Παπαχρήστου με καλύτερη επίδοση 15,442/143,14 στα προκριματικά.

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ


dragnews.gr