Στατιστικά - Statistics | Οι Ταχύτεροι Οδηγοί στις Κατηγορίες Auto BT [2002], Auto BT2 [2005], Auto BT2 [2008], Auto BT2.2 [2008], Auto BT2.1 [2008] και Auto BT1 [2005].
09.01.2011 
 
(c) greekdragster.com - The Greek Drag Racing Site, since Oct 2001.

Σας παρουσιάζουμε σήμερα τους Ταχύτερους Οδηγούς των κατηγοριών Auto BT [2002], Auto BT2 [2005], Auto BT2 [2008], Auto BT2.2 [2008], Auto BT2.1 [2008] και Auto BT1 [2005].

Στην κατηγορία Auto BT [2002] περιλαμβάνονται βελτιωμένα αυτοκίνητα παραγωγής, ανεξαρτήτως κίνησης, με τον αρχικό κινητήρα και ύπαρξη υπερτοφοδότησης (Turbo ή Compressor).

Στην κατηγορία Auto BT2 [2005] περιλαμβάνονται βελτιωμένα αυτοκίνητα παραγωγής, με κίνηση στους τέσσερεις τροχούς, τον αρχικό κινητήρα και ύπαρξη είτε (α) υπερτοφοδότησης (Turbo ή Compessor) είτε (β) διάταξης nitro σε ατμοσφαιρικό κινητήρα. Προέκυψε από το διαχωρισμό της Auto BT [2002] σε δικίνητα (Auto BT1 [2005]) και τετρακίνητα (Auto BT2 [2005]). Σημείωση: η διάταξη νίτρο σε ατμοσφαιρικό κινητήρα, προστέθηκε το 2006.

Στην κατηγορία Auto BT2 [2008] περιλαμβάνονται βελτιωμένα αυτοκίνητα ομάδας ΒΤ, (α) με κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς και μοτέρ με περισσότερους από 4 κυλίνδρους ή (β) με κίνηση στους πίσω τροχούς ή τετρακίνητα ανεξαρτήτως αριθμού κυλίνδρων, υπετροφοδοτούμενα (turbo ή compressor) ή ατμοσφαιρικά με nitro, ή διρότορα/τριρότορα υπετροφοδοτούμενα Wankel. Στην κατηγορία τέθηκε και όριο χρόνου τα 10,5 δευτερόλεπτα και αργότερα την ίδια χρονιά τα 10,0 δευτερόλεπτα. Αντικατέστησε την Auto BT2 [2005].

Η κατηγορία Auto BT2.2 [2008] αποτελεί υποκατηγορία της Auto BT2 [2008], με κυβισμό άνω των 1800cc. Χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στον 1ο αγώνα dragster 2008 της Pro Action.

Η κατηγορία Auto BT2.1 [2008] αποτελεί υποκατηγορία της Auto BT2 [2008], με κυβισμό έως 1800cc. Χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στον 1ο αγώνα dragster 2008 της Pro Action.

Στην κατηγορία Auto BT1 [2005] περιλαμβάνονται βελτιωμένα αυτοκίνητα παραγωγής, με κίνηση σε δύο τροχούς, τον αρχικό κινητήρα και ύπαρξη είτε (α) υπερτοφοδότησης (Turbo ή Compessor) είτε (β) διάταξης nitro σε ατμοσφαιρικό κινητήρα. Σημείωση: η διάταξη νίτρο σε ατμοσφαιρικό κινητήρα, προστέθηκε το 2006. Προέκυψε από το διαχωρισμό της Auto BT [2002] σε δικίνητα (Auto BT1 [2005]) και τετρακίνητα (Auto BT2 [2005]).

Για τον κάθε οδηγό παραθέτουμε την καλύτερή του επίδοση, σε σωστό πέρασμα. Οι επιδόσεις αυτές δεν συμπίπτουν υποχρεωτικά με τα πανελλήνια ρεκόρ. Πιο αναλυτικά, σας παρουσιάζουμε τους Ταχύτερους Οδηγούς των κατηγοριών αυτών στις ακόλουθες μετρικές:

Μην ξεχνάτε ότι περιμένουμε από εσάς τις παρατηρήσεις, τις προτάσεις σας και τα σχόλιά σας καθώς και διορθώσεις σε τυχόν λάθη ή παραλείψεις μας, στα forums μας. Τέλος, σας υπενθυμίζουμε ότι διατηρούμε τα πνευματικά δικαιώματα για κάθε τι που δημοσιεύεται από εμάς στο site αυτό, ως εκ τούτου, τα αποτελέσματα της δουλειάς αυτής δεν μπορούν να αναδημοσιευτούν χωρίς άδεια ή χωρίς αναφορά στο greekdragster.com.

Ευχαριστούμε.

 
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ - COMMENT ON THIS ARTICLE
 
 
Execution & Transfer Time: 0,001 secs.
© greekdragster.com - The Greek Drag Racing Site, since Oct 2001.